Ik heb bij navi.nl gekocht. Is de goedkoopste aanbieder momenteel. Ik heb voor de 800 gekozen omdat de 810 alleen als meerwaarde heeft dat hij (alleen via Iphone) ritten automatisch kan uploaden, verder is hij qua afmeting en wat hij kan, gelijk. Op het forum van fiets.nl zeggen ze dat de firmware van de 810 foutjes bevat en daardoor nog niet optimaal werkt. Ik heb geen iphone en vind dat de 100e extra niet waard, dus heb gekozen voor de 800. Aan jou de keuzequote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:59 schreef KolonelBroodje het volgende:
Van het weekend denk ik ook een Garmin Edge 810 bestellen, waar hebben jullie die weg, en welke bundel hebben jullie precies?
Oke dan ga ik die site even onthouden, ik heb ook geen iphone dus dat heeft geen zin, werkt het ook niet met de samsung s3?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb bij navi.nl gekocht. Is de goedkoopste aanbieder momenteel. Ik heb voor de 800 gekozen omdat de 810 alleen als meerwaarde heeft dat hij (alleen via Iphone) ritten automatisch kan uploaden, verder is hij qua afmeting en wat hij kan, gelijk. Op het forum van fiets.nl zeggen ze dat de firmware van de 810 foutjes bevat en daardoor nog niet optimaal werkt. Ik heb geen iphone en vind dat de 100e extra niet waard, dus heb gekozen voor de 800. Aan jou de keuze
Haha ja 3 uur lang bij de buurvrouw.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
maar ik las wel dat ze thuis met de 810 kunnen zien waar ik aan het fietsen ben
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Haha ja 3 uur lang bij de buurvrouw.
En helaas nog niet binnen bij fietsenmaker, afwachten dus maar weer...quote:
1e site waar ik kijk al 20 euro goedkoperquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb bij navi.nl gekocht. Is de goedkoopste aanbieder momenteel. Ik heb voor de 800 gekozen omdat de 810 alleen als meerwaarde heeft dat hij (alleen via Iphone) ritten automatisch kan uploaden, verder is hij qua afmeting en wat hij kan, gelijk. Op het forum van fiets.nl zeggen ze dat de firmware van de 810 foutjes bevat en daardoor nog niet optimaal werkt. Ik heb geen iphone en vind dat de 100e extra niet waard, dus heb gekozen voor de 800. Aan jou de keuze
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Haha ja 3 uur lang bij de buurvrouw.
Daar zijn ze een tikkie duurderquote:
1 voor op elke fiets in de familiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Daar zijn ze een tikkie duurder![]()
http://www.aliexpress.com(...)ndle/1623157548.html
edit oh wacht, dan heb je er wel 50.
Coolquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Daar zijn ze een tikkie duurder![]()
http://www.aliexpress.com(...)ndle/1623157548.html
edit oh wacht, dan heb je er wel 50.
Appeltjes met peren enzo. Dit is de kale versie. Ik heb bundel. Is bij de link die jij gaf 16e duurder.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hier bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
http://www.bike-discount.(...)m-schwarz-weiss.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |