Nou ja, als je van 1 tot 6 op de fiets zit heb je sowieso een middag nodig die je niet aan heftrucks verkopen kunt besteden hèquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En daar neem je een vrije middag voor
Welk segment ?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:38 schreef kanovinnie het volgende:
Stravabattle hiero in de buurt. Vriend van me heeft een aanval gedaan op een segmentje. Later deze week ga ik ook eens ff een poging wagen. 45 km/uur of harder over 1 km.
Ik doelde erop dat ik 't vorige week vanuit mijn werk gedaan heb. Evenveel km's, 9 keer minder hm's en het duurde wat langerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou ja, als je van 1 tot 6 op de fiets zit heb je sowieso een middag nodig die je niet aan heftrucks verkopen kunt besteden hè
Maar nee, ik had toch al de hele maandag vrij omdat we eigenlijk lekker in de sneeuw in de Ardennen zouden zitten. En het was superlekker weer!
Vanuit westzaan naar 't politiebureau. De a8 sprint ofzoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:48 schreef ddx het volgende:
[..]
Welk segment ?
Misschien dat ik ook eens poging ga doen dan
Voor as zaterdag staat tochtje Vlissingen-Huis op agenda.
Aaahh jammer... Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:03 schreef Snakey het volgende:
Zo, off topic geneuzel verwijderd. Nu kan het weer over zadelpijn gaan enzo. Danku.
Binnenkort ook maar eens poging doen dan, sta nu 186e daarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanuit westzaan naar 't politiebureau. De a8 sprint ofzo
Deze: http://www.strava.com/segments/5330637
ik 392. Maar ik rij die richting alleen op als ik naar huis ga. En dan heb ik meestal geen sprintenergie meer over.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:51 schreef ddx het volgende:
[..]
Binnenkort ook maar eens poging doen dan, sta nu 185e daar
Uhuh, of blind de bocht om knallen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:53 schreef ddx het volgende:
Ik kom er bijna nooit, fiets meestal aan andere kant van de snelweg.
Laatste stukje is wel lastig want als je voor record wilt moet je vol in de remmen.
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Aaahh jammer... Heb ik wat gemist?
Even aan mn vriendin vragen of ik ook mee mag doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:57 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/cha(...)ebruary-fifteen-2014
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:10 schreef kanovinnie het volgende:
Net de kortingscode van de Stravalentine's Day Challenge via de mail binnenDas een unieke code gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestel er iets moois meequote:
Geweldig inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef Patroon het volgende:
Haha die Sven. Op twitter foto posten met 2 vingers omhoog en dan niet winnen.
Hoogmoed komt voor de val.
Blijkbaar wist ie al hoeveelste ie zou worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef Patroon het volgende:
Haha die Sven. Op twitter foto posten met 2 vingers omhoog en dan niet winnen.
Hoogmoed komt voor de val.
Ja en dan zeggen "lets go". Mooie indekker.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Blijkbaar wist ie al hoeveelste ie zou worden.
Ik heb bij navi.nl gekocht. Is de goedkoopste aanbieder momenteel. Ik heb voor de 800 gekozen omdat de 810 alleen als meerwaarde heeft dat hij (alleen via Iphone) ritten automatisch kan uploaden, verder is hij qua afmeting en wat hij kan, gelijk. Op het forum van fiets.nl zeggen ze dat de firmware van de 810 foutjes bevat en daardoor nog niet optimaal werkt. Ik heb geen iphone en vind dat de 100e extra niet waard, dus heb gekozen voor de 800. Aan jou de keuzequote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:59 schreef KolonelBroodje het volgende:
Van het weekend denk ik ook een Garmin Edge 810 bestellen, waar hebben jullie die weg, en welke bundel hebben jullie precies?
Oke dan ga ik die site even onthouden, ik heb ook geen iphone dus dat heeft geen zin, werkt het ook niet met de samsung s3?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb bij navi.nl gekocht. Is de goedkoopste aanbieder momenteel. Ik heb voor de 800 gekozen omdat de 810 alleen als meerwaarde heeft dat hij (alleen via Iphone) ritten automatisch kan uploaden, verder is hij qua afmeting en wat hij kan, gelijk. Op het forum van fiets.nl zeggen ze dat de firmware van de 810 foutjes bevat en daardoor nog niet optimaal werkt. Ik heb geen iphone en vind dat de 100e extra niet waard, dus heb gekozen voor de 800. Aan jou de keuze
Haha ja 3 uur lang bij de buurvrouw.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
maar ik las wel dat ze thuis met de 810 kunnen zien waar ik aan het fietsen ben
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Haha ja 3 uur lang bij de buurvrouw.
En helaas nog niet binnen bij fietsenmaker, afwachten dus maar weer...quote:
1e site waar ik kijk al 20 euro goedkoperquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:14 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb bij navi.nl gekocht. Is de goedkoopste aanbieder momenteel. Ik heb voor de 800 gekozen omdat de 810 alleen als meerwaarde heeft dat hij (alleen via Iphone) ritten automatisch kan uploaden, verder is hij qua afmeting en wat hij kan, gelijk. Op het forum van fiets.nl zeggen ze dat de firmware van de 810 foutjes bevat en daardoor nog niet optimaal werkt. Ik heb geen iphone en vind dat de 100e extra niet waard, dus heb gekozen voor de 800. Aan jou de keuze
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Haha ja 3 uur lang bij de buurvrouw.
Daar zijn ze een tikkie duurderquote:
1 voor op elke fiets in de familiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Daar zijn ze een tikkie duurder![]()
http://www.aliexpress.com(...)ndle/1623157548.html
edit oh wacht, dan heb je er wel 50.
Coolquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Daar zijn ze een tikkie duurder![]()
http://www.aliexpress.com(...)ndle/1623157548.html
edit oh wacht, dan heb je er wel 50.
Appeltjes met peren enzo. Dit is de kale versie. Ik heb bundel. Is bij de link die jij gaf 16e duurder.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hier bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
http://www.bike-discount.(...)m-schwarz-weiss.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |