Dit is nou het verschil tussen een echte flandrien en een pannekoek.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
juist wel een handige plek om naar voren te springen of te demarreren.
Want?quote:
donderde bijna van mn fiets van het blaffen. Bijna over mn nek zelfs... Tering dacht dat het zo goed als over was.quote:
Je hoeft natuurlijk ook niet meteen 2 uur jezelf over de kop te rijdenquote:
Aansteller.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:30 schreef muzas het volgende:
[..]
donderde bijna van mn fiets van het blaffen. Bijna over mn nek zelfs... Tering dacht dat het zo goed als over was.
Morgen weer dus?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:44 schreef muzas het volgende:
Precies, ben ze nóg lekker aan het leegblaffen. En om eerlijk te zijn was het (op die hoestbuien na) best lekker.
Inderdaad, echt voorjaarsweer vandaag.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:45 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een weer voor midden februari
De tuinmannen lopen hier in t-shirt rondquote:Op maandag 17 februari 2014 13:45 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een weer voor midden februari
of juist niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:11 schreef muzas het volgende:
Gripper is gewoon aan het familyplannen
Dit beruchte onderzoek was zelfs nog beroerder. De 'onderzoeker' duwde gewoon een fietszadel tegen de edele delen en mat dan de productie. Dat een echte fietser op z'n zitbotjes zit en niet op z'n edele delen ontging de goede man. En surprise, suprise, een tijdje later begon deze 'onderzoeker' een zadel te marketen dat goed was voor het sexleven, dat zadel leek nog het meest op een rokzadel dat je daar dus zo weinig houvast op hebt dat je met je klokkenspel op de bovenbuis lazert snapte hij dus nietquote:Op maandag 17 februari 2014 17:11 schreef kanovinnie het volgende:
15 km per week en dan last van je zak?
Conclusie van het onderzoek zou moeten zijn dat de meeste mensen geen goed afgestelde fiets hebben met allle gevolgen van dien.
tand?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:47 schreef Patroon het volgende:
BREAKING: Gripper is, as we speak, bezig zijn achtertand in 1x goed aan het maken.
nou... Neuken of fietsen... Dan ga ik toch voor het eerste.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:32 schreef Patroon het volgende:
Als ik moet kiezen tussen een kindloos of fietsloos leven kies ik voor het eerste.
heb weinig keusquote:Op maandag 17 februari 2014 18:21 schreef Patroon het volgende:
@Kano: Net of je niet kunt neuken met slecht zaad. Hou jij het eerst maar ff bij afberen. Beter voor iedereen.
Kano is echt van het betere bukkake werk en een goede zaadproductie is dan onontbeerlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:21 schreef Patroon het volgende:
@Kano: Net of je niet kunt neuken met slecht zaad. Hou jij het eerst maar ff bij afberen. Beter voor iedereen.
Idd. Vond ik ook altijd op het parkoers bij De Mol. Van de zomer ook een paar keer splijtend gedemarreerd op de Nedereindseberg heuvelop. Alleen volhouden was dan wel het probleem.quote:Op maandag 17 februari 2014 07:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
juist wel een handige plek om naar voren te springen of te demarreren.
Nou Gripper heeft vandaag anders flink wat schade toegebracht aan die arme zaadleiders hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:11 schreef muzas het volgende:
Gripper is gewoon aan het familyplannen
Tuurlijk, doe ik toch ook. Ik rij dit soort afstanden gewoon solo, ipv met de clubquote:Op maandag 17 februari 2014 20:49 schreef Patroon het volgende:
Grippertje grippertje toch. Ik heb al 10x gezegd dat je wel honderd miljoen miljard km meer als mij mag fietsen, jij wil zo graag randonneurtje spelen. Maar je zal het wel zelf moeten doen.
Die Simplon rijdt lekker, maar in 1x de afstand van mijn 700 naar jouw 1600 km verleggen is ook voor mij pittig op 1 dagquote:
1600? Niet gek voor iemand die fiets.forum vol aan het spammen is met vragenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die Simplon rijdt lekker, maar in 1x de afstand van mijn 700 naar jouw 1600 km verleggen is ook voor mij pittig op 1 dag![]()
Maar het was wel superlekker rijden vandaag zeg!
Ja huhu met je ninja edit. Nu laat ik m staan ook.
Ja want jij wilde geen edge 810quote:Op maandag 17 februari 2014 22:52 schreef Patroon het volgende:
Nee, heb alleen garmin connect. Ik moet toch steeds garmin aan laptop koppelen?
Ah hij begint het te begrijpen.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:22 schreef Oksel het volgende:
Overigens moest ik van mevr. Oksel kaasplank een witte fiets, geen zwarte. Alleen wel zwart stuur etc, dit is te pimp. Dat had hij nl. al aan mij uitgelegd toen ik die lelijke Oltre liet afbouwen door debiele Polen.
[ afbeelding ]
Dit zadel (bovenste) onderste
[ afbeelding ]
Oh, die chiropractor? Met een zadel zonder ondersteuning aan de binnenkant, alleen een buitenrand?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dit beruchte onderzoek was zelfs nog beroerder. De 'onderzoeker' duwde gewoon een fietszadel tegen de edele delen en mat dan de productie. Dat een echte fietser op z'n zitbotjes zit en niet op z'n edele delen ontging de goede man. En surprise, suprise, een tijdje later begon deze 'onderzoeker' een zadel te marketen dat goed was voor het sexleven, dat zadel leek nog het meest op een rokzadel dat je daar dus zo weinig houvast op hebt dat je met je klokkenspel op de bovenbuis lazert snapte hij dus niet
Ik moet nog kijken, heb het wel opgenomen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:49 schreef Patroon het volgende:
Mooie docu gisteren op Canvas. Wat een baas die Tchmil. Die museeuw mocht hem nog niet
Succes met de organisatie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Wie komt er trouwens nog revanche nemen op de Citadel komende zondag?
Euhh nee, maar zal er eens naar kijkenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:49 schreef Gripper het volgende:
Je hebt vast al ontdekt die mooie plug-in ontdekt die je connect-ritjes op strava publiceert he? Garminsync. 1x je connect account koppelen aan strava en dan zie je ze voortaan netjes verschijnen (met hooguit een uurtje vertraging omdat garminsync niet om de haverklap op je connect kijkt of er nog nieuws is)
Zelfde hier. Heel matig dat connect.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:56 schreef kanovinnie het volgende:
Ik gebruik garminconnect eigenlijk helemaal niet. Allen strava eigenlijk.
Veel plezier. Waar ga je naartoe?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:48 schreef CyclingGirl het volgende:
Zo nog een dagje werken en een dagje thuis de koffers inpakken en dan lekker naar Spanje. Heb er zin in! Voor het weer hoeven we niet weg want het is hier ook goed weer zeg! Maar het is wel fijn om er tussenuit te zijn.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:59 schreef kaasplankje het volgende:
Yankee gebruikt liever een ander program, dan kunnen wij tenminste niet zien dat hij geen klap uitvoert.
Hier zit blauw inquote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:18 schreef Patroon het volgende:
Witte fiets met zwart stuur en zadel. Goede smaak, kan overigens nog wel herinneren dat Okkkie mijn fiets wat witjes/saai vond. Vrouw heeft goede invloed op hem. Nep blijft dan weer wel smaakloos.
Ik vind die meer pimp dan die volledig witte.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:30 schreef Oksel het volgende:
Zoiets moet 't worden:
[ afbeelding ]
Maar dan met blauw.
heb eigenlijk geen ideequote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:06 schreef Patroon het volgende:
Ik heb ook wel eens zon bikeplanner account gehad. Wel grappig dat je hersteltijd kunt zien, maar vraag me af hoe nauwkeurig dat is. Elk mens recupereerd weer anders.
Kan je met dat bikeplanner ook trainingen in de garmin zetten???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |