Na zo'n slopende race nog tijd voor kunst&cultuurquote:Op zondag 16 februari 2014 19:55 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, nu lekker met een trappist Stop! politie kijken. Mijn weekend is weer compleet
Hmm ja, soms is het verschil tussen in de kopgroep zitten of pelotonvulling maar een tiental harde trappen op het juiste moment. Je moet die 10 trappen wel doen als iedereen helemaal stuk zit natuurlijk. Zonder HF meter of data ga je er dan gewoon voor, terwijl je anders misschien dacht: "oh laat ik ff inhouden anders zit ik zo in de verzuring"quote:Op zondag 16 februari 2014 19:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja zo reed ik eens als nieuweling een koers in het NL/Duits grensgebied. We reden in volle koers richting een klim (was vlak bij Lobith). Ik zie even op mijn teller waarop de hf 200 staat te flikkeren. (max lag toen op 215). Toen ik dat zag liepen mijn benen volledig vol en moest daarna al snel de groep laten gaan..
jup en dan aansluiten bij de andere groepen die ook rijden.. of je rustig laten dubbelen en dan weer aanpikken en gaan. Zonde om helemaal naar Exel te rijden en na halfurtje het cafe weer op te zoeken..quote:Op zondag 16 februari 2014 17:36 schreef Oksel het volgende:
Ja, volgende keer rij ik inderdaad rustig door.
Ja, zit wat in. De keren dat ik goede uitslag reed ging ik eigenlijk altijd wanneer mijn verstand en benen protesteerden.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm ja, soms is het verschil tussen in de kopgroep zitten of pelotonvulling maar een tiental harde trappen op het juiste moment. Je moet die 10 trappen wel doen als iedereen helemaal stuk zit natuurlijk. Zonder HF meter of data ga je er dan gewoon voor, terwijl je anders misschien dacht: "oh laat ik ff inhouden anders zit ik zo in de verzuring"
Fiets jijnog?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:03 schreef the_critic het volgende:
[..]
jup en dan aansluiten bij de andere groepen die ook rijden.. of je rustig laten dubbelen en dan weer aanpikken en gaan. Zonde om helemaal naar Exel te rijden en na halfurtje het cafe weer op te zoeken..
Heeft ie laatst nog gezegd, kleine dus weinig tijd om te fietsen.quote:
Tsja, misschien is gerrit wel koning waaier maar heeft hij geen kaas gegeten van de start.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:32 schreef Patroon het volgende:
As usual. Vooral bij zo'n waaierkoers valt de slag in het begin en wil dus iedereen voorin. Gevolg: vliegende start. Dat Gerrit dat niet gezegd heeft..
recreatiefquote:
is daar vaste prik... Alles op de kant, en iedereen rijd alsof het het NK betreft ofzo. Erg nerveus, veel optrekken, remmen en weer optrekken. Maarja.. wel goede training. Volgend weekend nieuwe kans!quote:Op zondag 16 februari 2014 20:19 schreef Oksel het volgende:
Je laten dubbelen op een ronde van 5km.. zelfs als je 15 fietst duurt dat 10-12 minuten.. dan is t bijna voorbij. Had idd even bij andere groep aan kunnen pakken, maar ach. Was er efkes klaar mee. En zat er aardig doorheen.
Na de start ging t direct in 1 streep naar ruim 50km/h, dat had ik ook echt niet verwacht trouwens.
Ja, je moet je de kaas niet van het brood laten eten.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:45 schreef kanovinnie het volgende:
Tsja, misschien is gerrit wel koning waaier maar heeft hij geen kaas gegeten van de start.
Ja zo is het. Als jij stuk zit dan zit de rest dat ws. ook. Dan wordt het verschil gemaakt. Daarom rijden voor wat je waard bent en vertrouwen op je intuïtie.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, zit wat in. De keren dat ik goede uitslag reed ging ik eigenlijk altijd wanneer mijn verstand en benen protesteerden.
Had t er zwaar genoeg mee. Als t volgende week t zelfde is fiets ik m wederom niet uit in t peloton. Maar goed, goede oefening.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:47 schreef the_critic het volgende:
[..]
is daar vaste prik... Alles op de kant, en iedereen rijd alsof het het NK betreft ofzo. Erg nerveus, veel optrekken, remmen en weer optrekken. Maarja.. wel goede training. Volgend weekend nieuwe kans!
Ga anders lekker trainen voordaags zodat je de km's in dat weekeind vast in de pocket hebt. Mocht je dan lossen dan is je weekend niet verloren qua trainingsarbeid.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:04 schreef Oksel het volgende:
[..]
Had t er zwaar genoeg mee. Als t volgende week t zelfde is fiets ik m wederom niet uit in t peloton. Maar goed, goede oefening.
Ik vind die 95 km die hij nu gedaan heeft anders ook niet verkeerd.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ga anders lekker trainen voordaags zodat je de km's in dat weekeind vast in de pocket hebt. Mocht je dan lossen dan is je weekend niet verloren qua trainingsarbeid.
quote:
De zondagavond bij SBSquote:Op zondag 16 februari 2014 19:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na zo'n slopende race nog tijd voor kunst&cultuur
Ah, thanks!quote:
ik zie dat ook nu pasquote:Op zondag 16 februari 2014 21:39 schreef MarcoD het volgende:
Ja die snap ik ook niet, geen fiets of wielen op het dak?!
Ah idd veel te warm gekleed, het was haast 10 graden en dan is een jack veel te warm. Je ziet ook dat de meesten 1 of 2 shirts KM aan hebben met mouwtjes.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:29 schreef MarcoD het volgende:
Kano in opperste concentratie:
[ afbeelding ]
Kano in actie:
[ afbeelding ]
Ja precies, volgende keer maar ff anders kleden. Achja, zo kom je nog eens ergens achter.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ah idd veel te warm gekleed, het was haast 10 graden en dan is een jack veel te warm. Je ziet ook dat de meesten 1 of 2 shirts KM aan hebben met mouwtjes.
Weet ik. Geen idee waarom we daar naast elkaar reden. Meestal reed er 1 op kop.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef Patroon het volgende:
Kano, in een koers hoef je niet perse 2 aan 2..
Nee joh, ik haalde ze juist terug.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
Laat je daar nou goeftedoeme een gat vallen?
Ik een craft en dan langemouwenshirt. Lijkt me dat jij warmer gekleed was?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:43 schreef Patroon het volgende:
Ja was warm. Had zweethemd langemouw, zweethemd kortemouw, armstukken en shirt, koersbroek en beenstukken. Koersen moet je idd wat minder aantrekken dan bij training.
Ja dat moet je nu juist aan een ander overlaten hé?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee joh, ik haalde ze juist terug.
Ik roep ook maar wat hoor. Kan ook dat ik een gat liet vallen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat moet je nu juist aan een ander overlaten hé?
Ik verwacht niet dat het de volgende keer veel anders gaatquote:Op zondag 16 februari 2014 22:00 schreef kaasplankje het volgende:
Ja je hebt zoals verwacht met je krachten gesmeten. Geeft niet maar het brengt je nergens. Volgende keer zuinig rijden, gedoseerd aanzetten, anderen de gaten laten dichtrijden en als er gedemarreerd wordt spring jij als laatste mee.
Ja, vol wind tegen op de open vlakte op de heenweg. Achja. En idd, volgende x 6 ronden mee.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:10 schreef kanovinnie het volgende:
Nu weet je wat je kan verwachten. Dan kan je er volgende week beter op inspelen lijkt me? En misschien wat rustiger heenrijden want op de heenweg ging je hartslag ook al flink omhoog.
juist wel een handige plek om naar voren te springen of te demarreren.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:56 schreef Oksel het volgende:
En zo'n viaduct in een parcours is dodelijk man. Het OWC clubparcours heeft zoiets erin zitten,.net na een bocht..dodelijk,.pijnlijk en echt kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |