De zondagavond bij SBSquote:Op zondag 16 februari 2014 19:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na zo'n slopende race nog tijd voor kunst&cultuur
Ah, thanks!quote:
ik zie dat ook nu pasquote:Op zondag 16 februari 2014 21:39 schreef MarcoD het volgende:
Ja die snap ik ook niet, geen fiets of wielen op het dak?!
Ah idd veel te warm gekleed, het was haast 10 graden en dan is een jack veel te warm. Je ziet ook dat de meesten 1 of 2 shirts KM aan hebben met mouwtjes.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:29 schreef MarcoD het volgende:
Kano in opperste concentratie:
[ afbeelding ]
Kano in actie:
[ afbeelding ]
Ja precies, volgende keer maar ff anders kleden. Achja, zo kom je nog eens ergens achter.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ah idd veel te warm gekleed, het was haast 10 graden en dan is een jack veel te warm. Je ziet ook dat de meesten 1 of 2 shirts KM aan hebben met mouwtjes.
Weet ik. Geen idee waarom we daar naast elkaar reden. Meestal reed er 1 op kop.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:41 schreef Patroon het volgende:
Kano, in een koers hoef je niet perse 2 aan 2..
Nee joh, ik haalde ze juist terug.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
Laat je daar nou goeftedoeme een gat vallen?
Ik een craft en dan langemouwenshirt. Lijkt me dat jij warmer gekleed was?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:43 schreef Patroon het volgende:
Ja was warm. Had zweethemd langemouw, zweethemd kortemouw, armstukken en shirt, koersbroek en beenstukken. Koersen moet je idd wat minder aantrekken dan bij training.
Ja dat moet je nu juist aan een ander overlaten hé?quote:Op zondag 16 februari 2014 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee joh, ik haalde ze juist terug.
Ik roep ook maar wat hoor. Kan ook dat ik een gat liet vallen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja dat moet je nu juist aan een ander overlaten hé?
Ik verwacht niet dat het de volgende keer veel anders gaatquote:Op zondag 16 februari 2014 22:00 schreef kaasplankje het volgende:
Ja je hebt zoals verwacht met je krachten gesmeten. Geeft niet maar het brengt je nergens. Volgende keer zuinig rijden, gedoseerd aanzetten, anderen de gaten laten dichtrijden en als er gedemarreerd wordt spring jij als laatste mee.
Ja, vol wind tegen op de open vlakte op de heenweg. Achja. En idd, volgende x 6 ronden mee.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:10 schreef kanovinnie het volgende:
Nu weet je wat je kan verwachten. Dan kan je er volgende week beter op inspelen lijkt me? En misschien wat rustiger heenrijden want op de heenweg ging je hartslag ook al flink omhoog.
juist wel een handige plek om naar voren te springen of te demarreren.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:56 schreef Oksel het volgende:
En zo'n viaduct in een parcours is dodelijk man. Het OWC clubparcours heeft zoiets erin zitten,.net na een bocht..dodelijk,.pijnlijk en echt kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |