Nou ja, als je van 1 tot 6 op de fiets zit heb je sowieso een middag nodig die je niet aan heftrucks verkopen kunt besteden hèquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En daar neem je een vrije middag voor
Welk segment ?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:38 schreef kanovinnie het volgende:
Stravabattle hiero in de buurt. Vriend van me heeft een aanval gedaan op een segmentje. Later deze week ga ik ook eens ff een poging wagen. 45 km/uur of harder over 1 km.
Ik doelde erop dat ik 't vorige week vanuit mijn werk gedaan heb. Evenveel km's, 9 keer minder hm's en het duurde wat langerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou ja, als je van 1 tot 6 op de fiets zit heb je sowieso een middag nodig die je niet aan heftrucks verkopen kunt besteden hè
Maar nee, ik had toch al de hele maandag vrij omdat we eigenlijk lekker in de sneeuw in de Ardennen zouden zitten. En het was superlekker weer!
Vanuit westzaan naar 't politiebureau. De a8 sprint ofzoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:48 schreef ddx het volgende:
[..]
Welk segment ?
Misschien dat ik ook eens poging ga doen dan
Voor as zaterdag staat tochtje Vlissingen-Huis op agenda.
Aaahh jammer... Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:03 schreef Snakey het volgende:
Zo, off topic geneuzel verwijderd. Nu kan het weer over zadelpijn gaan enzo. Danku.
Binnenkort ook maar eens poging doen dan, sta nu 186e daarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vanuit westzaan naar 't politiebureau. De a8 sprint ofzo
Deze: http://www.strava.com/segments/5330637
ik 392. Maar ik rij die richting alleen op als ik naar huis ga. En dan heb ik meestal geen sprintenergie meer over.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:51 schreef ddx het volgende:
[..]
Binnenkort ook maar eens poging doen dan, sta nu 185e daar
Uhuh, of blind de bocht om knallen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:53 schreef ddx het volgende:
Ik kom er bijna nooit, fiets meestal aan andere kant van de snelweg.
Laatste stukje is wel lastig want als je voor record wilt moet je vol in de remmen.
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Aaahh jammer... Heb ik wat gemist?
Even aan mn vriendin vragen of ik ook mee mag doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:57 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.strava.com/cha(...)ebruary-fifteen-2014
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:10 schreef kanovinnie het volgende:
Net de kortingscode van de Stravalentine's Day Challenge via de mail binnenDas een unieke code gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestel er iets moois meequote:
Geweldig inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef Patroon het volgende:
Haha die Sven. Op twitter foto posten met 2 vingers omhoog en dan niet winnen.
Hoogmoed komt voor de val.
Blijkbaar wist ie al hoeveelste ie zou worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef Patroon het volgende:
Haha die Sven. Op twitter foto posten met 2 vingers omhoog en dan niet winnen.
Hoogmoed komt voor de val.
Ja en dan zeggen "lets go". Mooie indekker.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Blijkbaar wist ie al hoeveelste ie zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |