Traditiegetrouw wordt altijd de start uitgezonden door Sporza. Plus heel veel interviews en voorbeschouwingen.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Eerste uitzending al in de vroege ochtend?
Zonder de Muur mag je het natuurlijk amper meer een monument of klassieker noemen maar de hertekening ziet er toch al weer wat beter uit. Finale belooft toch een stuk eerder weer opengebroken te worden met de Koppenberg en bovendien een veel grotere laatste lus. Ik zou het dan ook geen criterium meer noemen en verwacht toch ook wel een leukere wedstrijd. Nieuwe titel: 'Groot Criterium van Vlaanderen'.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:25 schreef DeeBee het volgende:
Criterium van Vlaanderen.
Blijft een verkrachte koers zoals hij nu is...
Sponsoren pleasen.quote:Op donderdag 3 april 2014 16:12 schreef JMachi het volgende:
[..]
Begrijp van de andere kant niet dat ze de laatste 10 kilometer niet veranderd hebben, dodelijk saai en die aankomst is ook driekeer niks. Aankomst op de markt van Oudenaarde zou al een pak meer cachet geven aan het criterium nieuwe stijl.
Stijn als winnaar zou prachtig zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd of Cancellara Sagan gaat kunnen lossen. Ik denk het niet. Lukte hem vorig jaar pas op het allerlaatste moment. Plus heb het gevoeld dat Sagan dit jaar iets meer naar de RvV aan het pieken is.
Dus het lijkt me duidelijk wat de tactiek van Trek moet zijn
[ afbeelding ]
Alles op deze man
Dan zou hij gewoon recordwinnaar zijnquote:Op vrijdag 4 april 2014 18:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Stijn als winnaar zou prachtig zijn.
Mederecordwinnaar, want er zijn een stuk of 20 (jaja, lichtelijk overdreven) die 3x gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan zou hij gewoon recordwinnaar zijn
Ik zeg toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |