Meen je dat nou joh.quote:Op zaterdag 12 april 2014 15:58 schreef 1239758715981 het volgende:
Er speelt blijkbaar ook nog een of andere Nadal mee, schijnt wel goed te zijn op gravel
oh wie danquote:
Rafael Nadal natuurlijk.quote:
quote:
Ja, dat was ook mijn reactie. Maar hij doet blijkbaar al een tijdje mee, heeft zelfs al slams gewonnen!quote:
Dit is wel interessant, want het lijkt erop dat Nadal zichzelf in de underdogpositie probeert te manoeuvreren.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:48 schreef Anonymousz het volgende:
Q: Rafa, this draw has most of the top players, including yourself, Djokovic, Wawrinka, and Federer, but you have won this tournament a record 8 times in the last 9 years. How does it feel to be the tournament favorite in such elite company?
A: Novak Djokovic is defending champion and just beat me in Miami and Roger in Indian Wells. So for sure he is the favorite, no?
But anyway, I can't worry about him, or Stan, or Roger now. Every player in my draw can beat me if I don't play my best tennis. It's the truth.
So I must play hard and fight every point against each opponent. I can't win by stepping on the court and looking arrogant.
vorig jaar zei hij ook dat hij niet de favoriet wasquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit is wel interessant, want het lijkt erop dat Nadal zichzelf in de underdogpositie probeert te manoeuvreren.
Het was een grap.quote:Op zaterdag 12 april 2014 23:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
vorig jaar zei hij ook dat hij niet de favoriet was
op hc niet maar op grevol is hij altijd de Favoriet (zie de oddsquote:Op zondag 13 april 2014 09:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap.Hij zegt het bij elk toernooi dat hij speelt.
Dat ziet hij zelf echt anders no?quote:Op zondag 13 april 2014 10:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
op hc niet maar op grevol is hij altijd de Favoriet (zie de odds)
quote:Op zondag 13 april 2014 11:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat ziet hij zelf echt anders no?
Nergens stream te vinden, dus blijkbaar wordt het vandaag nog nergens live uitgezonden.quote:Op zondag 13 april 2014 15:45 schreef Federer-fan het volgende:
Is het nog ergens te zien? Op Fox zie ik niks en ik krijg geen beeld op het internetkanaal (kanaal 6).
Jammer, want Gulbis-Dolgopolov lijkt me toch wel de moeite waard.quote:Op zondag 13 april 2014 15:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Nergens stream te vinden, dus blijkbaar wordt het vandaag nog nergens live uitgezonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |