ziet er uit als een zeer verkracht Monzaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:30 schreef nils7 het volgende:
[..]
Daarom verlengd ie zn contract niet... hij gaat al naar iTV straks
Just gonna leave this here....
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/map(...)5:0x6e5a95ff824a1c6aquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ziet er uit als een zeer verkracht Monza
Edit: ow , niet van Tilke. Dn is het een gaaf circuit
Wilde ik net zeggen. Jammer dat ze juist die klasse laten liggen. Maar goed, als MotorsTV die races weer gewoon uitzendt...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:44 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Sport 1 is goed bezig!! Nu alleen nog WEC live
De samenvatting zenden ze wel uit dus laten liggen is het niet echt...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen. Jammer dat ze juist die klasse laten liggen. Maar goed, als MotorsTV die races weer gewoon uitzendt...
quote:FIA-baas Jean Todt heeft zijn advocaten opdracht gegeven om te onderzoeken of voormalig F1-coureur Philippe Streiff voor de rechter gedaagd kan worden.
Aanleiding zijn de kritische opmerkingen die Streiff heeft gemaakt over de rol van de FIA tijdens de nasleep van het zware ongeluk dat Jules Bianchi tijdens de Grand Prix van Japan had. Streiff vindt dat de FIA geen verantwoordelijkheid heeft genomen en laat dat regelmatig weten. In een interview enkele dagen geleden met de Franse zender Radio Free liet de Fransman er opnieuw geen gras over groeien. Hij beschuldigde Jean Todt ervan de schuldvraag opzettelijk in het ongewisse te laten om daarmee schadeclaims te voorkomen. Voor Todt is de maat nu vol. Hij wil Streiff laten aanklagen voor laster.
Dat Philippe Streiff zelf aan een rolstoel is gekluisterd na een ernstig ongeluk tijdens een F1-test begin 1989 in Brazilië (foto) maakt de zaak extra gevoelig. De slechte medische hulp ter plaatse wordt nog altijd als oorzaak gezien van de verlamming die de Fransman na het ongeluk opliep.
quote:Dat Red Bull en Ferrari geen vriendjes zijn, is geen geheim. In de dominante jaren van RBR lag het regelmatig overhoop met de Italianen, die op allerhande manieren probeerden de dominantie te doorbreken. Ook de overstap van Sebastian Vettel naar de Scuderia, en met name de onverwachte aankondiging van zijn vertrek, viel niet in goede aarde in Milton Keynes. Inmiddels is ook Toro Rosso-coureur Jean-Eric Vergne overgestapt naar Maranello, om achter de schermen in de simulator bij te dragen aan een wederopstanding.
Daar kon Red Bull smakelijk om lachen, als we een bron van Sport Bild mogen geloven: “Hij was onze slechtste simulatorcoureur”, zo werd gezegd over Vergne. Voormalig Toro Rosso-teambaas Gerhard Berger verwacht een moeilijke start voor zijn voormalig pupil Vettel: “Zoals ik Sebastian ken, zal hij na vier races met zijn vuist op de tafel slaan, omdat hij niet tot 2016 wil wachten voordat zijn overwinningen komen.”
Met dat allemaal erbij vind ik het die 15 euro eigenlijk meer dan waard als ik heel eerlijk ben.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:46 schreef WEST het volgende:
[..]
En ook nog wat goedkoper gaan doen is het helemaal perfect. Maar dat is een illusie ben ik bang
Niet sjiek om achteraf met modder te gooien. Dat siert Red Bull niet. Verre van zelfs.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:51 schreef Ferry_76 het volgende:
Daar kon Red Bull smakelijk om lachen, als we een bron van Sport Bild mogen geloven: “Hij was onze slechtste simulatorcoureur”, zo werd gezegd over Vergne.
Dit jaar heb ik geen Sport1 genomen omdat ik 15 euro per maand (=180 per jaar) voor enkel F1 te duur vond, maar nu met al die andere klasses er bij wordt 't wel interessant.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Met dat allemaal erbij vind ik het die 15 euro eigenlijk meer dan waard als ik heel eerlijk ben.
Ik kijk nul voetbal en had Sport1 de afgelopen jaren puur en alleen maar voor Formule 1. Dat vond ik wel duur, maarja, ik wil wel alles kunnen kijken natuurlijk. Niet dat 15 euro veel geld is, helemaal niet zelfs, maar enkel voor F1 vond ik het stevig aan de prijs. Met dit allemaal erbij, GP2, GP3, F3, Indy, Nascar en alles vind ik het ineens goedkoop geworden
niceeeeequote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:14 schreef nils7 het volgende:
Sport1 breidt autosportprogrammering fors uit
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:52 schreef 4-elements het volgende:
Kijk, nu ga ik toch serieus Sport 1 overwegen.
Ik was eigenlijk van plan het op te zeggen maar daar wacht ik dan maar meequote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:52 schreef 4-elements het volgende:
Kijk, nu ga ik toch serieus Sport 1 overwegen.
moet je even wachten. Misschien doen ze nog wel een aanbieding 3 maanden voor 5 euroquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:59 schreef twiFight het volgende:
Ik kan alsnog geen Sport1 nemen, maar al die extra race series op TV heb ik lang naar uit gekeken.
Of komende tijd weer radio Veronica in de gaten houden. Durf wel te wedden dat ze weer een actie week gaan houden met elk uur/programma een Sport1Go abbo weg te geven.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:44 schreef WEST het volgende:
[..]
moet je even wachten. Misschien doen ze nog wel een aanbieding 3 maanden voor 5 euro
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Of komende tijd weer radio Veronica in de gaten houden. Durf wel te wedden dat ze weer een actie week gaan houden met elk uur/programma een Sport1Go abbo weg te geven.
Thanks, ga het in de gaten houden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Of komende tijd weer radio Veronica in de gaten houden. Durf wel te wedden dat ze weer een actie week gaan houden met elk uur/programma een Sport1Go abbo weg te geven.
Het beeld hapert wel af en toe met Sport1 Go, maar meestal zette ik hem voor de start even 10 minuten a kwrtiertje op pauze en dan ging het een stuk soepeler. Heb op mijn tablet ook een hdmi uitgang.. Werkt ook best wel goed.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:32 schreef WEST het volgende:
[..]
[..]
Thanks, ga het in de gaten houden.
Mocht er geen aanbieding komen dan neem ik zo'n sport1go voor een 10tje per maand. Sluit ik de laptop wel aan op TV of ergens een oude pc vandaan halen en die aansluiten met draadloze muis en toetsenbord.
hangt ook een beetje van jou verbinding af. ik heb opzich geen last van haperingen bij het voetbal. Daar pik ik een illegale stream.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:39 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het beeld hapert wel af en toe met Sport1 Go, maar meestal zette ik hem voor de start even 10 minuten a kwrtiertje op pauze en dan ging het een stuk soepeler. Heb op mijn tablet ook een hdmi uitgang.. Werkt ook best wel goed.
Nee, ik bedoel dat ik het echt niet kan ontvangen hier. Het signaal is niet mijn huis in te krijgen. Helaas is HD steamen ook geen optie door een lage datalimiet. De races die niet op de BBC zijn download ik in lage kwaliteit.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:44 schreef WEST het volgende:
[..]
moet je even wachten. Misschien doen ze nog wel een aanbieding 3 maanden voor 5 euro
Ik wilde het net postenquote:Op zondag 25 januari 2015 12:43 schreef Sinister-D- het volgende:
Was al bekend dat er vanavond op NL1 om 22.15 een reportage is over het F1-debuut van Jan Lammers in 1979
Anders bij deze
dan is het dus een reminderquote:
De winter heeft juist nog nooit zo lang geduurd voor mijn gevoelquote:
Mooie oude beelden.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:03 schreef Sinister-D- het volgende:
eigenlijk maar een bagger reportage
meer van op Slotemakers slipschool dan de F1....quote:
was waardeloos inderdaad, maar ja het is geen schaatsen en dat is zo'n beetje het enige wat de NOS kan.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
meer van op Slotemakers slipschool dan de F1....
Gaat juist snel, deze week al presentaties en volgende week geht es lossquote:Op maandag 26 januari 2015 07:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
De winter heeft juist nog nooit zo lang geduurd voor mijn gevoel
Dat klopt. De uitzending ging dan ook meer over het traject naar de F1 dan het rijden in de F1 zelf.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
meer van op Slotemakers slipschool dan de F1....
Dit ja. Alleen een klein stukje over hoe het begin van zijn F1-carriere anders liep dan gehooptquote:Op maandag 26 januari 2015 10:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat klopt. De uitzending ging dan ook meer over het traject naar de F1 dan het rijden in de F1 zelf.
Bron: http://www.lotusf1team.com/news-archive/meet-the-e23-hybrid/quote:Lotus F1 Team is proud to present its 2015 challenger; the E23 Hybrid.
Matthew Carter, Lotus F1 Team CEO:
"The E23 Hybrid represents a new era for Lotus F1 Team, not only in the change to a Mercedes Benz Power Unit, but also it is the fruition of a busy winter behind the scenes. Improvements within our Design, Aero and Simulation departments have all contributed to the development of a car which is a huge step forward. As a team we are confident that the new car coupled with additions to the Race team will enable a huge leap forward and we are full of optimism going into the new season. It is time to put the disappointment of last season behind us and benefit from 12 months of hard work; we are ready to return to our rightful place at the pinnacle of the sport."
Nick Chester, Lotus F1 Team Technical Director:
“The E23 Hybrid represents a massive step forward for us. It’s no secret that we struggled with last year’s car so we’ve targeted every area that caused us an issue. We’ve made strong progress in the wind tunnel as well as in areas such as packaging and cooling. We expect the E23 to perform far, far better than its predecessor. In terms of what’s new, obviously a massive change for us is a new Power Unit supplier. We made this change as it looked and looks to be the one area of the car which could bring us the greatest performance gain. It’s not just performance, but reliability and driveability as well as packaging and cooling too. The E22 did deliver good figures in the wind tunnel, even if it was difficult to unlock its potential, so we’ve paid more attention to making the characteristics of the car more adaptable. In terms of the suspension, we were delivered something of a blow last year when the front-rear interconnected suspension was outlawed mid-season. The E23’s suspension design is specific to the updated regulations so we’re not trying to update a system originally intended to work a different way. We learnt a lot in many areas of the car over the course of 2014 so there are many lessons which have been applied. We know we’ve made a big step. We won’t know how our car will fare in relative terms until we’re out in action at a Grand Prix, but we certainly expect to be much more competitive than last year.”
Ik had dat vermoeden al gezien het voorstukje. Ik heb trouwens zelden goede F1,2,3, o.i.d. reportages gezien door de NOS. Wel op buitenlandse zenders,maar Nederland?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:03 schreef Sinister-D- het volgende:
eigenlijk maar een bagger reportage
Nee hoor, ik vond het ook wel mooi verzonnen/innovatiefquote:Op maandag 26 januari 2015 15:15 schreef twiFight het volgende:
Goede reso in ieder geval
Ik was volgens mij een van de weinigen die de twin tusks van vorig jaar wel mooi vond.
En dit dusquote:Op maandag 26 januari 2015 16:41 schreef Rossdale het volgende:
Geen piemelneus Ik ben nu al blij, zelfs als hij kansloos achteraan rijdt volgend jaar
Mwua, er ligt een Mercedesje in dit keer. Dat zou al een flink stuk moeten schelen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:41 schreef Rossdale het volgende:
Geen piemelneus Ik ben nu al blij, zelfs als hij kansloos achteraan rijdt volgend jaar
Nope.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:03 schreef Beach het volgende:
http://tweakers.net/video(...)lator-van-joepw.html
vosss heb jij ook zoiets thuis staan
Een goede Renault is altijd nog beter dan een slechte Mercedes.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:50 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Mwua, er ligt een Mercedesje in dit keer. Dat zou al een flink stuk moeten schelen.
Zouden de goede Renaults niet naar RBR gaan?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een goede Renault is altijd nog beter dan een slechte Mercedes.
Ik denk dat alle renaults hetzelfde zijn, maar aangepast worden naar wens van RBR. De andere teams moeten daar dan maar mee omgaanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zouden de goede Renaults niet naar RBR gaan?
Daarom had Vettel zoveel motorwissels? Omdat ze de minst slechte renaults hadden?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:27 schreef twiFight het volgende:
Toen Renault vorig jaar nog problemen had uberhaupt een werkende motor te leveren gingen alle 'goede Renaults' wel degelijk naar RBR.
Waren die sowieso niet anders omdat RBR er zelf een gedeelte van deed, die drivetrain dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:27 schreef twiFight het volgende:
Toen Renault vorig jaar nog problemen had uberhaupt een werkende motor te leveren gingen alle 'goede Renaults' wel degelijk naar RBR.
Drive train is toch geen motorquote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waren die sowieso niet anders omdat RBR er zelf een gedeelte van deed, die drivetrain dan?
Dat bedoelde ik niet. Een goede auto met een Renault motor is altijd nog beter dan een slechte auto met een Mercedes motor. Dus een Mercedes motor is geen garantie voor een goed resultaat.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zouden de goede Renaults niet naar RBR gaan?
Lokquote ivm PM.... (je inbox is vol).quote:
well, that workedquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Lokquote ivm PM.... (je inbox is vol).
Jij hebt niet op zitten letten?quote:
Hoe moeten wij dat nou weten?quote:
Nee, maar als je dezelfde (al dan niet goede) wagen hebt, zal ie het beter doen met een mercedes-motor.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Een goede auto met een Renault motor is altijd nog beter dan een slechte auto met een Mercedes motor. Dus een Mercedes motor is geen garantie voor een goed resultaat.
Felipe Nasrquote:Opmerkingen dat hij het stoeltje vooral aan zijn sponsor Banco do Brasil te danken heeft - naar verluidt wordt de nieuwe Sauber in het blauw en geel van de Braziliaanse bank gespoten - vindt hij niet terecht. "Ik vind dat helemaal nergens op slaan. Waarom zou Sauber dat doen? Het is een professioneel team. Ze verkopen hun stoeltjes niet. Ze willen goede coureurs in de auto."
Sowieso flut dat ze presenteren op dezelfde dag als Ferrari... waar gaat die aandacht heen denken ze?quote:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op woensdag 28-01-2015 om 11:04:16 Englishman @alexlynnracing joins @WilliamsRacing as development driver - will drive in simulator and at May's Barcelona test reageer retweet
Gaan ze een beetje een Red Bull junior zitten op leiden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:17 schreef franklop het volgende:twitter:andrewbensonf1 twitterde op woensdag 28-01-2015 om 11:04:16 Englishman @alexlynnracing joins @WilliamsRacing as development driver - will drive in simulator and at May's Barcelona test reageer retweet
Wheheheh. Dat zou lachen zijn. Een Renault-team met een Mercedesmotor. Zal Mercedes ook blij mee zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:33 schreef sanger het volgende:
Zou te koop staan en Renault zou interesse hebben.
Was ook mijn eerste gedachtequote:Op woensdag 28 januari 2015 17:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wheheheh. Dat zou lachen zijn. Een Renault-team met een Mercedesmotor. Zal Mercedes ook blij mee zijn.
Schijnt weg te zijn bij Red Bull nu er voor hem geen toekomst meer is omdat zowel RBR als STR voorlopig vol zitten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 15:31 schreef Funzel het volgende:
[..]
Gaan ze een beetje een Red Bull junior zitten op leiden.
Geruchten gaan zelfs over een fabrieksteam.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
waarschijnlijk wil Renault op termijn weer een derde team hebben
Zal Lotus even flink balen danquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Geruchten gaan zelfs over een fabrieksteam.
Och we hadden ook BMW Sauber met een Ferrari motor.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wheheheh. Dat zou lachen zijn. Een Renault-team met een Mercedesmotor. Zal Mercedes ook blij mee zijn.
Hm. Dan heb ik slecht opgelet... Thanks.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:39 schreef Peterselieman het volgende:
Force India ging helemaal niet lekker. Meneer Sahara zit al vast en Mallya is verwikkeld in diverse rechtszaken. Ook met KingFisher, de luchtvaartmaatschappij van Mallya gaat het niet echt goed
Ja het team is wel een voorbeeld van een langzame, maar zekere gang verder naar voren in het veld.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:42 schreef Geralt het volgende:
VJ is volgens mij gewoon een boef. Wel veel langer volgehouden dan ik vooraf dacht overigens.
Dat wel ja. Ik vind het overigens nog steeds stom dat Hulkenberg niet bij een topteam zit.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:06 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja het team is wel een voorbeeld van een langzame, maar zekere gang verder naar voren in het veld.
Tja. Als Max dan in de F1 hetzelfde presteert als in dat startveld...quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:46 schreef Jigzoz het volgende:
Maar met een beetje pech hebben we zo eindelijk een veelbelovende Nederlander in de F1, maar lijkt het startveld op dat van de laatste Masters op Zandvoort...
Probleem met de Masters was de planning, een week voor de FIA F3 race in Moskou, waardoor de reguliere F3 wagens niet mee konden doen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:38 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Tja. Als Max dan in de F1 hetzelfde presteert als in dat startveld...
Was trouwens idd een trieste bedoening. Sowieso had de Masters niet meer de sfeer van circa tien jaar terug, toen er iets van 40 coureurs probeerden een plekje op de grid te veroveren. Jammer. Moet snel verandering in komen, anders kunnen ze de Masters wel opdoeken.
Zou mooi zijn. Dan wil nog wel overwegen om weer naar de Masters te gaan. Maar deze keer kijk ik sowieso van tevoren wel even naar het aantal inschrijvingen. Wat dat betreft was het evenement met historische F1-wagens veel leuker. Veel meer wagens op de baan en een heerlijk geluid ook.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Probleem met de Masters was de planning, een week voor de FIA F3 race in Moskou, waardoor de reguliere F3 wagens niet mee konden doen.
Dat hebben ze dit jaar anders gedaan. In september en voor FIA F3 wagens. Aangezien dat kampioenschap al meer 50 inschrijvingen heeft verwacht ik een groot deelnemersveld, ook al omdat de race als test gebruikt kan worden voor de race in Macau.
Sowieso komen de F3 wagens in juli al naar Zandvoort samen met de DTM. Lijkt me ook wel leuk om daar heen te gaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:47 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Dan wil nog wel overwegen om weer naar de Masters te gaan. Maar deze keer kijk ik sowieso van tevoren wel even naar het aantal inschrijvingen. Wat dat betreft was het evenement met historische F1-wagens veel leuker. Veel meer wagens op de baan en een heerlijk geluid ook.
Ja vind ik ook. Misschien terug naar Williams als Massa er mee nokt?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat wel ja. Ik vind het overigens nog steeds stom dat Hulkenberg niet bij een topteam zit.
DTM is ook dit jaar precies in een weekend dat ik al van huis ben. Balen. Voordeel van F3 bij de DTM was dat je makkelijker bij de coureurs kon komen. Heb nog allemaal foto's van Van der Garde, Hamilton en Vettel als jonge broekies die zich voorbereiden op de race. Tussen het publiek hun helm opdoen, instappen en mentaal voorbereiden in de wagen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sowieso komen de F3 wagens in juli al naar Zandvoort samen met de DTM. Lijkt me ook wel leuk om daar heen te gaan.
Ja post die eens dan!quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:55 schreef 4-elements het volgende:
[..]
DTM is ook dit jaar precies in een weekend dat ik al van huis ben. Balen. Voordeel van F3 bij de DTM was dat je makkelijker bij de coureurs kon komen. Heb nog allemaal foto's van Van der Garde, Hamilton en Vettel als jonge broekies die zich voorbereiden op de race. Tussen het publiek hun helm opdoen, instappen en mentaal voorbereiden in de wagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |