abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127774179

Welkom in alweer het derde deel van het Insanity Topic. :)

Niet iedereen is een voorstander van thuis trainen, van dvd's, van Amerikaanse hypes. Het belangrijkste is dat de mensen die dat wel graag willen doen aan het bewegen zijn en zich prettig voelen bij deze methode.

In dit topic wordt niet

[*] Gebashed/ honend/neerbuigend tegen users gedaan die een serieuze vraag stellen of om informatie vragen. Het is hier geen klaagbaak of onz en niemand heeft gezegd dat dit beter is dan een andere methode.

[*] Het programma afgekraakt, hou je er niet van? Zoek je heil dan ergens waar je wel van houdt en verziek het niet voor de mensen die hier serieus mee bezig zijn. TR zal gemacht worden.

[*] Heb je oprecht tips en advies, overleg dan even met degene die op dat moment het topic heeft geopend zodat die de belangrijkste dingen in de OP kan zetten.

[*] Het zou leuk zijn als mensen ook echt before en after foto's posten !

Succes !

Vorige topics:
SPT / Shaun T - Insanity workout
SPT / Shaun T - Insanity workout #2

[ Bericht 44% gewijzigd door Guard op 14-06-2013 15:40:18 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:49:39 #2
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_127774439
Ik neem aan dat Insanity niet geschikt is voor mensen met knieklachten? O-)
pi_127774605
Kunnen die topic op een of andere manier gelinkt worden? Nu moet ik weer opnieuw TVP'en

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:49 schreef JamFlava het volgende:
Ik neem aan dat Insanity niet geschikt is voor mensen met knieklachten? O-)
Ik heb zo af en toe last van pijn aan de buitenkant van mijn knie (zal wel lopersknie zijn) en had tijdens en na de fitnesstest geen last. Ik denk dat het wel mee valt. Ook het vele springen zorgde niet voor irritatie, waar ik eerst wel bang voor was.
Ben alleen met opdrukken wel wat huiverig, want heb vrij recentelijk mijn sleutelbeen op een of andere manier uit de kom gewerkt en dat moet niet nog eens gebeuren.
pi_127778195
Hmm ik zag niet dat er al een deel drie was aangemaakt, omdat er dus niet op "op nieuw deel" is gedrukt. Ik heb dat toen maar gedaan, zie hier:

SPT / Shaun T - Insanity workout #3

Zal even vragen of ze kunnen worden samengevoegd
pi_127778408
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 06:53 schreef NotGuilty het volgende:
Hmm ik zag niet dat er al een deel drie was aangemaakt, omdat er dus niet op "op nieuw deel" is gedrukt. Ik heb dat toen maar gedaan, zie hier:

SPT / Shaun T - Insanity workout #3

Zal even vragen of ze kunnen worden samengevoegd
Daar is dus wel op gedrukt, maar dit is (nog) geen reeks, dus verschijnt ie niet in myat
pi_127778841
Hmm in welk exemplaar van deel 3 gaan we nu verder?

Vanmiddag begint dag 1 van maand 2.... ik merk dat ik nog wel wat last van mijn benen heb (schenen en knieen) en ook nog eens bagger geslapen vannacht dus maar eens kijken hoe het gaat.. Fittest en Max interval circuit, feest ;)
There are three things that smell like fish!
pi_127779078
Die fittest en een max training achter elkaar went nooit. Vind ook persoonlijk wat te veel van t goede. Die splits ik meestal tussen ochtend en middag, of ik doe alleen de fittest.
pi_127779219
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:19 schreef m0672 het volgende:
Hmm in welk exemplaar van deel 3 gaan we nu verder?
Verzoek om ze samen te voegen is ingediend, dus als het goed is zit alles straks bij elkaar.
pi_127779389
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:36 schreef hilversum1981 het volgende:
Die fittest en een max training achter elkaar went nooit. Vind ook persoonlijk wat te veel van t goede. Die splits ik meestal tussen ochtend en middag, of ik doe alleen de fittest.
hmm ik twijfel nog even om dat ook te doen vandaag. Ik ben vrij dus qua tijd moet het lukken (mits de kleine 2 slaapjes doet ;) )
pi_127779535
Oh oeps, heel bijdehand een nieuw topic gemaakt omdat ie kwijt was in mijn AT.. Hopelijk kan ik in dit deeltje weer aansluiten. M'n rug gaat steeds wat beter, knie ook.
I will take the sun in my mouth
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:04:19 #11
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_127779570
Dus nu zijn er drie topics? :')
pi_127779626
Haha, vast. Maar die nieuwe kwam niet automatisch in mn AT, en hallooo. Ga toch nog verder dan m'n neus lang is kijken ;) :')
I will take the sun in my mouth
  Moderator vrijdag 14 juni 2013 @ 09:33:28 #13
138438 crew  Pizzakoppo
pi_127780097
Ik heb altijd gevoetbald maar merk dat ik lichamelijk nog stappen kan maken, toevallig van de week door een klasgenoot gewezen op Insanity en nu kom ik hier een topic over tegen :D Heb hem nu in de downloadlijst staan en ga zometeen beginnen!

Nog tips qua ruimte?
pi_127781206
Neuh, ruimte valt mee hoor. Ik denk dat als je 2,5 bij 2,5 hebt dat je een eind komt. Je moet sowieso makkelijk pushups kunnen doen, en 3 of 4 passen naar de zijkant. Dan komt je er wel denk ik. Succes!!
pi_127781291
Focus T25 wordt volgende week zaterdag gelanceerd:

quote:
The brand new at home workout program Focus T25 by Shaun T and Beachbody will be officially launched during the 2013 annual coach summit in Las Vegas Nevada this June 20-22nd. The June 22nd Focus T25 release date allows many to begin the program during the summer months for a full review.
pi_127781363
Waarom is iedereen eigenlijk zo enthousiast over T25?

En waar is dat speciaal voor? Enkel conditie op peil houden, of ook gewichtsverlies en conditie opbouwen?

Dus waarom zou je van insanity naar T25 overstappen.
pi_127781495
Ik persoonlijk vind het wel aangenaam om regelmatig een ander programma te doen.
Heb al diverse varianten van P90 gedaan, en ga over een maandje weer over op een ander programma (Insanity Asylum of ga DDPYoga proberen).
Iedere keer hetzelfde is maar saai, en je lichaam raakt eraan gewend. Variety is the spice of life.

Doel Focus T25 is hetzelfde als Insanity, alleen in kortere tijd, dus waarschijnlijk nog intensiever.
pi_127783470
Tell Sell hype is hyped all over the place :')
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_127783515
pi_127788325
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb altijd gevoetbald maar merk dat ik lichamelijk nog stappen kan maken, toevallig van de week door een klasgenoot gewezen op Insanity en nu kom ik hier een topic over tegen :D Heb hem nu in de downloadlijst staan en ga zometeen beginnen!

Nog tips qua ruimte?
bepaalde oefeningen waarbij je opzij moet stappen kan je ook een beetje aanpassen... 4 stappen daar kan je eventueel 3 van maken. Zo maak je wat meer reps in wat minder ruimte. Dus als je niet voldoende ruimte kan maken kan je zo toch aan de slag :)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:02:13 #21
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_127791548
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:26 schreef Guard het volgende:
.
Wil jij dit in de OP plaatsen? Eventueel aanpassen als je wil, maar leek me inmiddels wel oke om een mooie OP te maken :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127791820
Toch de fittest en de max interval training maar even uit elkaar getrokken aangezien we anders in tijdnood zouden komen... en samen met de fittest ook het tweewekelijkse weeg en meet moment gehad, bijna 5cm buikomvang weg sinds vorige weegmoment en tot dusver 2kg kwijt... op naar de 2e maand :)
pi_127792917
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:02 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Wil jij dit in de OP plaatsen? Eventueel aanpassen als je wil, maar leek me inmiddels wel oke om een mooie OP te maken :)

:Y
pi_127796707
Nou, dag 2 (plyometric cardio circuit) zit erop. Ben minder kapot dan na de fitheidstest. Vond het prima te doen, had geen extra rustmomenten nodig en lekker zweten :D

Toen kwam dat opdrukstuk. Daar faalde ik wel ff hard. Ben nog wat voorzichtig ivm met mijn schoufer/sleutelbeen, maar kon het ook gewoon niet constant volhouden. Meer een krachtkwestie dan conditie, mijn borstspieren hadden het er gewoon te moeilijk mee dus af en toe ff extra rust van enkele seconden.

Al met al prima voorlopig. Ik verwacht wel dat het nog flink zwaarder wordt met zo nu en dan echt een helse sessie, maar heb er zin in. Ik ga wel iedere keer echt stuk bij dat rekken. Ben niet zo heel lenig...
pi_127799374
max interval training zit er op.... zo de vloer maar dweilen :P

hmm hoewel ik weet dat die calorieentellers in hartslagmeters niet echt accuraat zijn geeft die van mij na een uur goed zweten 716kcal aan maar die van mn eega 247.... of ze doet niet haar best of er klopt echt geen bal van (ik ga voor het laatste)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')