Ik heb zo af en toe last van pijn aan de buitenkant van mijn knie (zal wel lopersknie zijn) en had tijdens en na de fitnesstest geen last. Ik denk dat het wel mee valt. Ook het vele springen zorgde niet voor irritatie, waar ik eerst wel bang voor was.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:49 schreef JamFlava het volgende:
Ik neem aan dat Insanity niet geschikt is voor mensen met knieklachten?
Daar is dus wel op gedrukt, maar dit is (nog) geen reeks, dus verschijnt ie niet in myatquote:Op vrijdag 14 juni 2013 06:53 schreef NotGuilty het volgende:
Hmm ik zag niet dat er al een deel drie was aangemaakt, omdat er dus niet op "op nieuw deel" is gedrukt. Ik heb dat toen maar gedaan, zie hier:
SPT / Shaun T - Insanity workout #3
Zal even vragen of ze kunnen worden samengevoegd
Verzoek om ze samen te voegen is ingediend, dus als het goed is zit alles straks bij elkaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:19 schreef m0672 het volgende:
Hmm in welk exemplaar van deel 3 gaan we nu verder?
hmm ik twijfel nog even om dat ook te doen vandaag. Ik ben vrij dus qua tijd moet het lukken (mits de kleine 2 slaapjes doetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:36 schreef hilversum1981 het volgende:
Die fittest en een max training achter elkaar went nooit. Vind ook persoonlijk wat te veel van t goede. Die splits ik meestal tussen ochtend en middag, of ik doe alleen de fittest.
quote:The brand new at home workout program Focus T25 by Shaun T and Beachbody will be officially launched during the 2013 annual coach summit in Las Vegas Nevada this June 20-22nd. The June 22nd Focus T25 release date allows many to begin the program during the summer months for a full review.
bepaalde oefeningen waarbij je opzij moet stappen kan je ook een beetje aanpassen... 4 stappen daar kan je eventueel 3 van maken. Zo maak je wat meer reps in wat minder ruimte. Dus als je niet voldoende ruimte kan maken kan je zo toch aan de slagquote:Op vrijdag 14 juni 2013 09:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb altijd gevoetbald maar merk dat ik lichamelijk nog stappen kan maken, toevallig van de week door een klasgenoot gewezen op Insanity en nu kom ik hier een topic over tegenHeb hem nu in de downloadlijst staan en ga zometeen beginnen!
Nog tips qua ruimte?
Wil jij dit in de OP plaatsen? Eventueel aanpassen als je wil, maar leek me inmiddels wel oke om een mooie OP te makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:02 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Wil jij dit in de OP plaatsen? Eventueel aanpassen als je wil, maar leek me inmiddels wel oke om een mooie OP te maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |