Ja want van zes keer per week 45 minuten zwaar bewegen val je niet af.quote:Op zondag 9 december 2012 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
Oeh before en after fotos!!!
Als iets roept scam is dat het wel
natuurlijk wel maar ook zonder die nieuwe wondermethodequote:Op zondag 9 december 2012 20:28 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja want van zes keer per week 45 minuten zwaar bewegen val je niet af.
Klopt, echter heb ik er voor gekozen om deze te gaan doen.quote:Op zondag 9 december 2012 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
natuurlijk wel maar ook zonder die nieuwe wondermethode
Ik ben in april begonnen met gtg na echt jaren niets gedaan te hebben. Dat ging natuurlijk een paar keer flink mis omdat ik veel te zwaar van start ging. Dat gtg is een apart iets wat blijkbaar goed bij mij past. Foto's maken doe ik niet, aan sommige dingen word je liever niet meer herinnerdquote:Op donderdag 13 december 2012 12:02 schreef Champy het volgende:
Ik ben 2,5 week geleden begonnen met P90X, ook zoiets, van hetzelfde bedrijf, maar dan meer weerstandstraining, duurt een uur tot 1,5 uur, en ook 6 dagen per week.
Het schijnt dat het dieet wat er bij zit bijna belangrijker is dan de oefeningen zelf, zelf volg ik het dieet niet, maar eet wel altijd goed, gezond en gevarieerd.
Ik moet zeggen dat ik na 2 weken al wel wat vetjes rond m'n buik verloren ben. Ik ben zelf man, 1,86 en weeg 76,5 kilo.
Zoals gezegd is, maak een foto voordat je begint, een foto na 20 dagen, 40 dagen en op het einde.
Gebruik niet je weegschaal maar een meetlint om je vooruitgang te meten.
Kijk vooral ook eens op het forum van www.teambeachbody.com
Skinny fat heet datquote:Op donderdag 13 december 2012 14:07 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand die 186 is en 76,5 weegt vet rond z'n buik heeft maar iedereen zit natuurlijk weer anders inelkaar.
Nee die weegschaal interessert me ook niet. Als ik me weeg dan is dat omdat iemand anders nieuwsgierig is. Ik kijk gewoon in de spiegel en ik zie hoeveel vorderingen ik maak met pull-ups en dippen.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:14 schreef Champy het volgende:
[..]
Skinny fat heet datZoek daar ook maar eens op.
Foto's maken moet je juist wel doen, daar kan je het beste zien wat voor een vooruitgang je geboekt hebt, zoals ik eerder al zei, als je traint wil de weegschaal niks zeggen omdat je vet vervangt door spieren, en spieren wegen meer dan vet!
Ik ben na een keer alweer lekker uit de running, mijn shin splint is erger geworden dan ooit tevoren dus mag even niet meer. Heb wel van tevoren goed gerekt maar dat mocht niet baten, morgen afspraak maken bij de fysio voor maandag.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:25 schreef the-eye het volgende:
Ik ben benieuwd naar de eerste ervaringen van t.s.
Ja dat kwaad is al geschied, loop er al een paar jaar mee namelijk. Ben nu aan het ijspacken, maandag langd de dokter > fysio en dan na de behandeling wisselbaden nemen, komt goed ik moet alleen minder intensief sporten.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:55 schreef the-eye het volgende:
Je moet je schenen masseren, ik ken deze blessure.
Met je vingertoppen duwen
Wat doe je verder of deed je hiervoor voor sportiefs?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:43 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja dat kwaad is al geschied, loop er al een paar jaar mee namelijk. Ben nu aan het ijspacken, maandag langd de dokter > fysio en dan na de behandeling wisselbaden nemen, komt goed ik moet alleen minder intensief sporten.
Zat hiervoor gewoon bij een sportschool waar ik wel 5 uur lang door kon sporten een paar keer per week maar vanwege school ben ik gestopt omdat de tijden dat ik wel kon het er veel te druk was (alle apparaten bezet). Dus heb al een paar maanden niet meer gesport.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:43 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wat doe je verder of deed je hiervoor voor sportiefs?
Voor de rest hoef je niets meer te doen.quote:
Super stom maar ik ben de afgelopen dagen gewoon echt afgevallen terwijl ik geringe beweging heb gehad ivm mijn benen en niet extra op mijn eten heb gelet.quote:Op zondag 16 december 2012 14:00 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Voor de rest hoef je niets meer te doen.
Aan de apparaten is natuurlijk toch weer wat anders als 45 minuten springen.quote:Op zondag 16 december 2012 13:50 schreef oLexie het volgende:
[..]
Zat hiervoor gewoon bij een sportschool waar ik wel 5 uur lang door kon sporten een paar keer per week maar vanwege school ben ik gestopt omdat de tijden dat ik wel kon het er veel te druk was (alle apparaten bezet). Dus heb al een paar maanden niet meer gesport.
Ja ik had ook twee flesjes water die niet langer dan een kwartier vol hebben gezeten, is niet normaal hoe enthousiast die mensen gewoon door blijven hoppen alsof het niks is.quote:Op zondag 16 december 2012 14:08 schreef the-eye het volgende:
[..]
Aan de apparaten is natuurlijk toch weer wat anders als 45 minuten springen.
Ik ben het aan het bekijken en ik vind het wel fijn dat er geen situps of crunches gedaan worden.
Bij de waterbreak zie ik iedereen vrolijk doorgaan maar ik drink dan een bidon leg hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |