mooi rood iddquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:07 schreef Het_Biertje het volgende:
[ afbeelding ]
tjek die booskijkers dan
Kan niet, ik zie alleen de achterkant.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:07 schreef Het_Biertje het volgende:
[ afbeelding ]
tjek die booskijkers dan
Epic fail!quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:05 schreef DuTank het volgende:
Wat, ik klapte daar straks nog met 170km/h over A2 met Golfje, jwz.
Hoe dan ook:quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:01 schreef DuTank het volgende:
Nee, kben serieusHet was maar een klein stukje hoor
quote:
wat jonge, kome dan! ik maak je af vriend, kom niet taki! je wilt geen beef vriendquote:
Alleen maar campers ja..quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:02 schreef mic_forever het volgende:
Waarom rijden hier alleen KAMPERS IN
potverdikkeme zeg
boskorkies
Beef!quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
wat jonge, kome dan! ik maak je af vriend, kom niet taki! je wilt geen beef vriend
Dat is niet de echte met de vierkante koplampenquote:Op zondag 13 april 2008 12:26 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten..
[ afbeelding ]
liever die,
als enige echte
...als je dan toch iets over je smaak met ons wil delen, ga dan niet over Japanse auto's praten. Technisch best leuk hoor, maar qua design kun je net zo goed een baksteen kopen.quote:
Zelfs dat is niet de enige echtequote:Op zondag 13 april 2008 12:26 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten..
[ afbeelding ]
liever die,
als enige echte
wel meer pit dan de gti van toenquote:Op zondag 13 april 2008 16:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zelfs dat is niet de enige echte![]()
Dat is de Golf 2 Rallye G60 Syncro
ietsjes meerquote:
quote:
Dat is dus de meest lelijke golf die ooit is geprocuceerd.quote:Op zondag 13 april 2008 12:26 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten..
[ afbeelding ]
liever die,
als enige echte
nee, dan deins ik toch weer terug naar de civic/ accord type Rquote:Op maandag 14 april 2008 20:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is dus de meest lelijke golf die ooit is geprocuceerd.![]()
Golf 1 gti is de mooiste Golf 5 gti nummer 2 en golf cabrio type 3 is nummer 3.
Camping 4 life!quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:06 schreef Shrien het volgende:
[..]
Alleen maar campers ja..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had een golf 2 manhattan,, zag hem laatst nog rijden, zag er op de lak na, nog prima uit.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:05 schreef MrSASO het volgende:
Jaja, die Golfjes zijn zo slecht dat ze al jaren een van de best verkochte auto`s zijn. Het zal vast komen doordat ze allemaal traag als dikke stront zijn, veel herrie maken en je met een willekeurige boodschappen autotje je ze het licht uit de ogen rijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |