Deze clipquote:Op maandag 24 november 2014 10:56 schreef WEST het volgende:
BBC jaarclip 2014
Hij staat op Youtube, maar voor dat de FOM het weer weghaalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
Klopt, alleen ik heb hem gedownload. Doe ik met alle F1 filmpjes voordat ze pleite zijn.quote:Op maandag 24 november 2014 11:06 schreef Rossdale het volgende:
Hij staat ook op dumpert, die blijven hem sowieso wel hosten
http://www.dumpert.nl/med(...)f1_seizoen_2014.html
niet alleen maar. Ook vaste rijders komen in actie. Wat ze testen is vaak niet bekend, omdat het ook kleine voor de buitenwereld niet zichtbare dingen kunnen zijnquote:
Dat geldt voor McLaren, maar andere teams proberen ook allerlei zaken uitquote:
Tja ze zijn er nu toch en ze hebben in ieder geval 1 auto die gister heel de finish haalde...quote:Op maandag 24 november 2014 11:45 schreef Fiorano het volgende:
Caterham doet met Will Stevens de test van de week. Gunstig dus dat E deel nemen iniedergeval.
Alonso heeft niet zoveel keus meerquote:Op maandag 24 november 2014 11:47 schreef Fer het volgende:
En dan staat Alonso samen met Ron Dennis naast de baan te kijken met een stopwatch, voordat ie echt tekent.
In een Torro Rosso?quote:Op maandag 24 november 2014 11:48 schreef WEST het volgende:
En Max doet sowieso 1 dag de banden voor volgend jaar van pirelli
Bij Rosberg trad het probleem destijds pas na de helft van de race op. Bovendien was Mercedes op die baan gigantisch veel sneller dan de rest, terwijl die voorsprong gisteren stukken kleiner was. Daar komt nog bij dat de problemen van Rosberg gisteren vele malen groter waren dan in Canada.quote:Op maandag 24 november 2014 11:59 schreef Fer het volgende:
Wat ik trouwens nog afvraag, waarom was een kapotte ERS voldoende om helemaal achteraan te finishen, terwijl hetzelfde probleem in Canada nog een podium opleverde.
Lijkt mij helemaal niet leuk een race kijken in de zandbak en principieel ben ik er ook tegen om naar zo'n streng islamitisch land te gaan eigenlijk.quote:Op maandag 24 november 2014 12:10 schreef Nattekat het volgende:
Fantastisch plekje heb je daar
Hoop zelf ook ooit daar naartoe te kunnen, eerst even wat rijker worden
streng whaaaat? nog nooit geweest hier zeker.. er is gewoon alcohol.. vrouwen dragen wat ze willen.. en die zandbak.. eeeeehm.... dit is niet echt een zandbak.... Yas is meer een eiland met meerdere 5 sterren hotels, waterparken, het grootste winkelcentrum en het mooiste circuit!quote:Op maandag 24 november 2014 12:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Lijkt mij helemaal niet leuk een race kijken in de zandbak en principieel ben ik er ook tegen om naar zo'n streng islamitisch land te gaan eigenlijk.
Of was dat dan Qatar.quote:Op maandag 24 november 2014 12:18 schreef Parzival het volgende:
[..]
streng whaaaat? nog nooit geweest hier zeker.. er is gewoon alcohol.. vrouwen dragen wat ze willen.. en die zandbak.. eeeeehm.... dit is niet echt een zandbak.... Yas is meer een eiland met meerdere 5 sterren hotels, waterparken, het grootste winkelcentrum en het mooiste circuit!
denk dat je in de war bent met Saudi.. ook in Qatar krijg ik alcohol in mijn hotel..quote:
Alleen in de grote toeristenhotels, daarbuiten niet.quote:Op maandag 24 november 2014 12:19 schreef Parzival het volgende:
[..]
denk dat je in de war bent met Saudi.. ook in Qatar krijg ik alcohol in mijn hotel..
Als hij aanklopt bij Sauber, kan hij zo instappen hoor. Fuck die contractenquote:Op maandag 24 november 2014 11:50 schreef WEST het volgende:
[..]
Alonso heeft niet zoveel keus meer![]()
Hoewel een contactje kan zomaar verscheurd worden....
De Williams was anders ook een prima bolide hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 13:12 schreef nils7 het volgende:
De enige fatsoenlijke auto van dit jaar Is WK geworden gelukkig
Honda doet nu officieel nog niet mee.quote:Op maandag 24 november 2014 13:16 schreef RingBewoner het volgende:
Dit is hier misschien al eens voorbij gekomen, maar ik vroeg het mij opeens af.
Volgend jaar doet Honda weer mee als motorleverancier. Die hebben natuurlijk de afgelopen maanden een motor ontwikkeld met kennis van nu. Nu is het zo dat er geruchten zijn dat die motor niet genoeg vermogen levert. Die motor is dus ontwikkeld en verbeterd. Maar mag dat wel? Er was toch een engine-freeze? Ferrari en Renault mogen de motor namelijk niet meer ontwikkelen of aanpassen. Dus samengevat, hoe zit het met de stop op motorontwikkeling nu Honda dus een nieuwe motor heeft gebouwd, getest en heeft verbeterd.
Van die 'filmdag voor promotiedoeleinden' wist ik. Vroeg me af hoe het met de ontwikkeling zat en had dit vermoeden al, thanks voor de bevestiging.quote:Op maandag 24 november 2014 13:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Honda doet nu officieel nog niet mee.
Dus dan telt dat niet.
Ze mochten alleen niet tijdens het seizoen testen met een auto van dit jaar vandaar de "film dag" van afgelopen week.
Die kunnen Alonso niet betalen.quote:Op maandag 24 november 2014 12:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als hij aanklopt bij Sauber, kan hij zo instappen hoor. Fuck die contracten
Juist en Qatar waar de MotoGP rijdt is ook één grote zandbakquote:Op maandag 24 november 2014 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bahrein is de zandbak, kleurloos circuit.
Dat zeker, maar ik vind het verder maar een kleurloos circuit in een grote zandbak. Die nachtrace was al iets beter. Er zijn genoeg mooie circuits met prima faciliteiten die niet op de kalender staan.quote:Op maandag 24 november 2014 14:32 schreef nils7 het volgende:
Denk dat we in NL blij mogen zijn met een faciliteit gelijk aan Bahrein maar goed...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/map(...)da3b794f31d833?hl=nlquote:Op maandag 24 november 2014 14:32 schreef nils7 het volgende:
Denk dat we in NL blij mogen zijn met een faciliteit gelijk aan Bahrein maar goed...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals?quote:Op maandag 24 november 2014 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik vind het verder maar een kleurloos circuit in een grote zandbak. Die nachtrace was al iets beter. Er zijn genoeg mooie circuits met prima faciliteiten die niet op de kalender staan.
Dat ziet er een stuk kariger uit dan Bahrein, maar doelde meer op het circuit en de faciliteiten dan de locatie an sich.quote:Op maandag 24 november 2014 14:44 schreef WEST het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)da3b794f31d833?hl=nl
hier wordt je niet vrolijk van.
Alonso kan heel Sauber opkopen volgens mijquote:Op maandag 24 november 2014 14:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die kunnen Alonso niet betalen.
Nee in een ferrari.....quote:
Dacht misschien Red Bull, maar das niet echt logisch natuurlijk.quote:
?quote:
Dat is de kampioensmodus, alleen te bedienen vanuit de pit.quote:Op maandag 24 november 2014 15:51 schreef Fer het volgende:
Iemand nog een idee, wat ze bij Mercedes bedoelden met switch on, switch off?
Rossberg: The car switched on and now the throttle is all over the pace!
Hamilton: Please don;t switch off my car!
quote:Op maandag 24 november 2014 18:40 schreef Geralt het volgende:
http://www.autojunk.nl/20(...)-fuck-om-je-achtbaan
Heerlijk droog weer.quote:Op maandag 24 november 2014 18:40 schreef Geralt het volgende:
http://www.autojunk.nl/20(...)-fuck-om-je-achtbaan
http://www.gpupdate.net/n(...)ld-als-ferrari-chef/quote:et team van Ferrari heeft Maurizio Arrivabene een dag na de Grand Prix van Abu Dhabi aangesteld als nieuwe teambaas. Marco Mattiacci was pas iets meer dan een half jaar in functie, maar wordt na vijftien jaar dienst vriendelijk bedankt voor zijn geleverde werk. Arrivabene komt over van tabaksgigant Philip Morris.
Arrivabene is binnen het bedrijf vice-president van zustermerk Marlboro, nog steeds een belangrijke partner van Ferrari. In die functie is hij al jaren nauw betrokken bij de renstal. Ook is Arrivabene sinds 2010 vertegenwoordiger van alle Formule 1-sponsors in de F1-commissie. "We hebben voor hem gekozen omdat we op dit historische moment voor de Scuderia een persoon met grondig inzicht nodig hebben van niet alleen Ferrari, maar ook van de bestuursmechanismen en en voorschriften van de sport", gaf Ferrari-voorzitter Sergio Marchionne aan.
Marchionne beschreef de kwaliteiten van Arrivabene als volgt: "Hij heeft een unieke rijkheid aan kennis: hij zit al jaren dicht op het team en is zich als lid van de commissie scherp bewust van de uitdagingen waar we voor staan. Hij is een constante bron van innovatie, gericht op de revitalisering van de Formule 1. Zijn leidinggevende ervaring in een zeer complexe en strak gereguleerde markt is ook van groot belang en zal hem helpen om het team aan te sturen en te motiveren. Ik ben blij dat we zijn leiderschap voor onze raceactiviteiten hebben kunnen vastleggen."
Een duidelijke reden waarom Mattiacci uit de organisatie moet, wordt niet gegeven. "We willen hem bedanken voor zijn vijftienjarige dienst bij Ferrari en we wensen hem veel succes bij zijn toekomstige inspanningen." Na de aftocht van Stefano Dominicali en Mattiacci is Arrivabene al de derde teambaas in een jaar. Aan hem de uitdaging om grote organisatorische veranderingen in goede banen te leiden. Ferrari nam de laatste tijd ongeveer zestig nieuwe mensen aan, waaronder racecoureur Sebastian Vettel.
Ik hoop voorlopig niet, eigenlijk. Kunnen we Vettel lekker in het middenveld rond zien rijdenquote:Op maandag 24 november 2014 18:48 schreef RingBewoner het volgende:
Wanneer stopt Ferrari nou eens met Italianen op belangrijke posities neer te zetten?![]()
:
[..]
ze waren volgens mij aan het proberen het systeem te resetten.. vanuit de pits was zo'n dame die daar verslag van deed (op de F1 app).. het was het gaspedaal en later ook nog de remmen die niet helemaal lekker werkten meer.. afgezien van zn hybrid systeem vielen er dus veel meer dingen uit.. uiteindelijk schreeuwde die door de microfoon dat zn auto op ubersafe moest staan.. en dat die wel ging proberen.. 5 ronden voor het einde van kwam vanuit de pits de vraag of die wilde nokken en binnen wilde komen, waarop die zei.. negative, I will finish this..quote:Op maandag 24 november 2014 15:51 schreef Fer het volgende:
Iemand nog een idee, wat ze bij Mercedes bedoelden met switch on, switch off?
Rossberg: The car switched on and now the throttle is all over the pace!
Hamilton: Please don;t switch off my car!
Dat zei Rosberg niet. En het team ook niet. Het team zei dat Nico binnen moest komen wegens teveel problemen met de auto en Nico zei daarop dat hij graag de race uit wilde rijden en het team gaf aan daar geen problemen mee te hebben als hij dat wilde.quote:Op maandag 24 november 2014 19:01 schreef Parzival het volgende:
5 ronden voor het einde van kwam vanuit de pits de vraag of die wilde nokken en binnen wilde komen, waarop die zei.. negative, I will finish this..
Tja en als Caterham een actie op touw zit om mee te doen dan is hier de algemene mening dat ze moeten opzouten omdat ze niet competitief genoeg zijn. Het is gewoon raar dat Ferrari dit zelf niet inziet.quote:Op maandag 24 november 2014 18:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik hoop voorlopig niet, eigenlijk. Kunnen we Vettel lekker in het middenveld rond zien rijden
Dat vond ik ook een heel rare opmerking. Waarom de race eindigen met nog 3 rondes te gaan? Je kan daarmee namelijk zoveel verliezen en niks winnen. Raarste bericht over de boordradio dit jaar.quote:Op maandag 24 november 2014 19:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zei Rosberg niet. En het team ook niet. Het team zei dat Nico binnen moest komen wegens teveel problemen met de auto en Nico zei daarop dat hij graag de race uit wilde rijden en het team gaf aan daar geen problemen mee te hebben als hij dat wilde.
quote:Op maandag 24 november 2014 19:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een heel rare opmerking. Waarom de race eindigen met nog 3 rondes te gaan? Je kan daarmee namelijk zoveel verliezen en niks winnen. Raarste bericht over de boordradio dit jaar.
Rosberg kon niks verliezen, hij reed al in een kansloze positie om nog Wereldkampioen te kunnen worden mocht Lewis uitvallen. Dan hadden er nog 2 uit moeten vallen, want inhalen was er gezien zijn problemen niet meer bij. Dus dan hadden en 3 man moeten uitvallen voor hem en had hij nog tig man ronden lang achter zich moeten houden. Dat was totaal onrealistisch. Dus Rosberg had niks te verliezen door naar binnen te gaan.quote:Op maandag 24 november 2014 19:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een heel rare opmerking. Waarom de race eindigen met nog 3 rondes te gaan? Je kan daarmee namelijk zoveel verliezen en niks winnen. Raarste bericht over de boordradio dit jaar.
Gezichtsverlies, opgeven omdat je kansloos bent. Dat is een slechte mentaliteit, waarom zou je dat als team doen? Je weet dat je dan na afloop de hoon van toeschouwers en pers over je heen krijgt.quote:Op maandag 24 november 2014 19:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Rosberg kon niks verliezen, hij reed al in een kansloze positie om nog Wereldkampioen te kunnen worden mocht Lewis uitvallen. Dan hadden er nog 2 uit moeten vallen, want inhalen was er gezien zijn problemen niet meer bij. Dus dan hadden en 3 man moeten uitvallen voor hem en had hij nog tig man ronden lang achter zich moeten houden. Dat was totaal onrealistisch. Dus Rosberg had niks te verliezen door naar binnen te gaan.
Mercedes had ook niks te verliezen, want ze waren al Wereldkampioen.
Dus ik begrijp even niet goed wat je bedoelt met je kan zoveel verliezen?
Ik dus ook denk ik. Ik zou echt zwaar gefrustreerd zijn dat het aan de auto ligt en niet aan mijzelf. Maar juist dat zou voor mij ook een reden zijn om te blijven rijden, dan heb je het tenminste geprobeerd, wie niet waagt wie niet wint. Vind het wel tof dat Rosberg doorreed, toonde inderdaad karakter.quote:Op maandag 24 november 2014 19:35 schreef Geralt het volgende:
Ow zo. Nouja misschien maar goed dat Nico per se de race wilde finishen. Dat toonde potverdomme wel karakter. Ik had dat kutding gewoon de vangrail in geflikkerd en was vertrokken
Gewoon zoals Senna en Prost in de 1e bocht eruitvliegen.quote:Op maandag 24 november 2014 19:35 schreef Geralt het volgende:
Ow zo. Nouja misschien maar goed dat Nico per se de race wilde finishen. Dat toonde potverdomme wel karakter. Ik had dat kutding gewoon de vangrail in geflikkerd en was vertrokken
Toen waren de problemen er nog niet voor Rosberg.quote:Op maandag 24 november 2014 19:38 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon zoals Senna en Prost in de 1e bocht eruitvliegen.
Was ook meer een tip voor Hamilton.quote:Op maandag 24 november 2014 19:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Toen waren de problemen er nog niet voor Rosberg.
Ach, die vergelijking heb ik vaker gehoord maar waarom zou Hamilton dat doen? Was waarschijnlijk een diskwalificatie geweest en ik vind dat Senna alle reden had om Prost van de baan te douwen, je weet hoe hij een jaar eerder gruwelijk genaait is door de toen grotendeels Franse FIA?quote:
Ah de bekende 'two wrongs make a right'.quote:Op maandag 24 november 2014 19:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ach, die vergelijking heb ik vaker gehoord maar waarom zou Hamilton dat doen? Was waarschijnlijk een diskwalificatie geweest en ik vind dat Senna alle reden had om Prost van de baan te douwen, je weet hoe hij een jaar eerder gruwelijk genaait is door de toen grotendeels Franse FIA?
Welke beuk? Prost probeerde Senna van de baan te beuken, een jaar later stuurt Prost in terwijl Senna daar overduidelijk rijdt, dan ben je toch gewoon een enorme debiel?quote:Op maandag 24 november 2014 19:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah de bekende 'two wrongs make a right'.
Je vergeet even dat de FIA hem dus niet diskwalificeerde voor die belachelijke beuk. Zoals Schumacher in 1997 wel gebeurde.
quote:Op maandag 24 november 2014 19:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Welke beuk? Prost probeerde Senna van de baan te beuken, een jaar later stuurt Prost in terwijl Senna daar overduidelijk rijdt, dan ben je toch gewoon een enorme debiel?
Hier Prost die echt een meter of 4 voor de bocht instuurt:quote:
Nee, hij liet bewust zijn wagen staan. Is wat anders dan een beuk uitdelen (door van je lijn af te wijken) zoals Schumacher deed. Meer te vergelijken met Rosberg en Hamilton in Spa.quote:Op maandag 24 november 2014 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
Senna ramt Prost gewoon in dat tweede filmpje. Heeft ie zelf ook toegegeven.
En hij kwam er mee weg.
Dat klopt. Informatie mag alleen van de auto naar de pits, niet van de pits naar de auto. Dat is verboden.quote:Op maandag 24 november 2014 20:33 schreef Fer het volgende:
Voor zover ik weet, was al jaren niet meer mogelijk de auto vanaf de pits te sturen. Alleen uit te lezen. Het zijn de rijders die aan knopjes op het stuur moeten draaien.
Ja, en dat was niet geheel onterecht gezien een jaartje eerder. Was een goedmakertje kan je niet ontkennen.quote:Op maandag 24 november 2014 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
Senna ramt Prost gewoon in dat tweede filmpje. Heeft ie zelf ook toegegeven.
En hij kwam er mee weg.
Discussie met deze man is zinloos, waarschijnlijk een fan van Prost ofzo.quote:Op maandag 24 november 2014 20:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, hij liet bewust zijn wagen staan. Is wat anders dan een beuk uitdelen (door van je lijn af te wijken) zoals Schumacher deed. Meer te vergelijken met Rosberg en Hamilton in Spa.
Ai...quote:Op maandag 24 november 2014 22:48 schreef Bluurgh het volgende:
Kimi heeft 't slechtste resultaat voor Ferrari sinds 1980, toen (na een volledig seizoen) Scheckter en Villeneuve buiten de top 10 eindigden. Er waren er daarna nog een paar maar die reden dus geen volledig seizoen.
het is vanaf nu gewoon wachten op de "het ligt geheel in de lijn der verwachtingen" -opmerkingquote:Op dinsdag 25 november 2014 06:24 schreef Geralt het volgende:
Dat is Kimi niet volledig aan te rekenen. Hij zit met een auto die niet bij zn rijstijl past en met de slechtste auto sinds jaaaaaaren.
Daarom hebben ze electronica in 94 grotendeels uitgebannen. Die auto;s uit 93 trokken vanzelf al de goede kant op bij een bocht, bijna dan.quote:Op maandag 24 november 2014 21:58 schreef nils7 het volgende:
Ben benieuwd of ze op basis van robots etc. of automatisering een F1 auto net zo snel kunnen laten gaan over de baan.
Niet daarom. Ferrari was niet in staat een goede actieve ophanging te maken en weigerden die van Lotus te kopen. Toen besloot de FIA maar om de actieve ophanging te verbannen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:25 schreef Fer het volgende:
[..]
Daarom hebben ze electronica in 94 grotendeels uitgebannen. Die auto;s uit 93 trokken vanzelf al de goede kant op bij een bocht, bijna dan.
quote:“As a member of the F1 Commission, is also keenly aware of the challenges we are facing.”
“He has been a constant source of innovative ideas focused on revitalisation of Formula One.”
Translation: This is a guy who will make the FIA give us what we want.
Nu laat je voor het gemak de automatische bakken, die voor iedere bocht geprogrammeerd werden. De ABS, traction control met gecontroleerde wielspin en differentieel wat al hielp insturen mee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet daarom. Ferrari was niet in staat een goede actieve ophanging te maken en weigerden die van Lotus te kopen. Toen besloot de FIA maar om de actieve ophanging te verbannen.
Bron: RTL GP Magazine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |