Nee in een ferrari.....quote:
Dacht misschien Red Bull, maar das niet echt logisch natuurlijk.quote:
?quote:
Dat is de kampioensmodus, alleen te bedienen vanuit de pit.quote:Op maandag 24 november 2014 15:51 schreef Fer het volgende:
Iemand nog een idee, wat ze bij Mercedes bedoelden met switch on, switch off?
Rossberg: The car switched on and now the throttle is all over the pace!
Hamilton: Please don;t switch off my car!
quote:Op maandag 24 november 2014 18:40 schreef Geralt het volgende:
http://www.autojunk.nl/20(...)-fuck-om-je-achtbaan
Heerlijk droog weer.quote:Op maandag 24 november 2014 18:40 schreef Geralt het volgende:
http://www.autojunk.nl/20(...)-fuck-om-je-achtbaan
http://www.gpupdate.net/n(...)ld-als-ferrari-chef/quote:et team van Ferrari heeft Maurizio Arrivabene een dag na de Grand Prix van Abu Dhabi aangesteld als nieuwe teambaas. Marco Mattiacci was pas iets meer dan een half jaar in functie, maar wordt na vijftien jaar dienst vriendelijk bedankt voor zijn geleverde werk. Arrivabene komt over van tabaksgigant Philip Morris.
Arrivabene is binnen het bedrijf vice-president van zustermerk Marlboro, nog steeds een belangrijke partner van Ferrari. In die functie is hij al jaren nauw betrokken bij de renstal. Ook is Arrivabene sinds 2010 vertegenwoordiger van alle Formule 1-sponsors in de F1-commissie. "We hebben voor hem gekozen omdat we op dit historische moment voor de Scuderia een persoon met grondig inzicht nodig hebben van niet alleen Ferrari, maar ook van de bestuursmechanismen en en voorschriften van de sport", gaf Ferrari-voorzitter Sergio Marchionne aan.
Marchionne beschreef de kwaliteiten van Arrivabene als volgt: "Hij heeft een unieke rijkheid aan kennis: hij zit al jaren dicht op het team en is zich als lid van de commissie scherp bewust van de uitdagingen waar we voor staan. Hij is een constante bron van innovatie, gericht op de revitalisering van de Formule 1. Zijn leidinggevende ervaring in een zeer complexe en strak gereguleerde markt is ook van groot belang en zal hem helpen om het team aan te sturen en te motiveren. Ik ben blij dat we zijn leiderschap voor onze raceactiviteiten hebben kunnen vastleggen."
Een duidelijke reden waarom Mattiacci uit de organisatie moet, wordt niet gegeven. "We willen hem bedanken voor zijn vijftienjarige dienst bij Ferrari en we wensen hem veel succes bij zijn toekomstige inspanningen." Na de aftocht van Stefano Dominicali en Mattiacci is Arrivabene al de derde teambaas in een jaar. Aan hem de uitdaging om grote organisatorische veranderingen in goede banen te leiden. Ferrari nam de laatste tijd ongeveer zestig nieuwe mensen aan, waaronder racecoureur Sebastian Vettel.
Ik hoop voorlopig niet, eigenlijk. Kunnen we Vettel lekker in het middenveld rond zien rijdenquote:Op maandag 24 november 2014 18:48 schreef RingBewoner het volgende:
Wanneer stopt Ferrari nou eens met Italianen op belangrijke posities neer te zetten?![]()
:
[..]
ze waren volgens mij aan het proberen het systeem te resetten.. vanuit de pits was zo'n dame die daar verslag van deed (op de F1 app).. het was het gaspedaal en later ook nog de remmen die niet helemaal lekker werkten meer.. afgezien van zn hybrid systeem vielen er dus veel meer dingen uit.. uiteindelijk schreeuwde die door de microfoon dat zn auto op ubersafe moest staan.. en dat die wel ging proberen.. 5 ronden voor het einde van kwam vanuit de pits de vraag of die wilde nokken en binnen wilde komen, waarop die zei.. negative, I will finish this..quote:Op maandag 24 november 2014 15:51 schreef Fer het volgende:
Iemand nog een idee, wat ze bij Mercedes bedoelden met switch on, switch off?
Rossberg: The car switched on and now the throttle is all over the pace!
Hamilton: Please don;t switch off my car!
Dat zei Rosberg niet. En het team ook niet. Het team zei dat Nico binnen moest komen wegens teveel problemen met de auto en Nico zei daarop dat hij graag de race uit wilde rijden en het team gaf aan daar geen problemen mee te hebben als hij dat wilde.quote:Op maandag 24 november 2014 19:01 schreef Parzival het volgende:
5 ronden voor het einde van kwam vanuit de pits de vraag of die wilde nokken en binnen wilde komen, waarop die zei.. negative, I will finish this..
Tja en als Caterham een actie op touw zit om mee te doen dan is hier de algemene mening dat ze moeten opzouten omdat ze niet competitief genoeg zijn. Het is gewoon raar dat Ferrari dit zelf niet inziet.quote:Op maandag 24 november 2014 18:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik hoop voorlopig niet, eigenlijk. Kunnen we Vettel lekker in het middenveld rond zien rijden
Dat vond ik ook een heel rare opmerking. Waarom de race eindigen met nog 3 rondes te gaan? Je kan daarmee namelijk zoveel verliezen en niks winnen. Raarste bericht over de boordradio dit jaar.quote:Op maandag 24 november 2014 19:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zei Rosberg niet. En het team ook niet. Het team zei dat Nico binnen moest komen wegens teveel problemen met de auto en Nico zei daarop dat hij graag de race uit wilde rijden en het team gaf aan daar geen problemen mee te hebben als hij dat wilde.
quote:Op maandag 24 november 2014 19:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een heel rare opmerking. Waarom de race eindigen met nog 3 rondes te gaan? Je kan daarmee namelijk zoveel verliezen en niks winnen. Raarste bericht over de boordradio dit jaar.
Rosberg kon niks verliezen, hij reed al in een kansloze positie om nog Wereldkampioen te kunnen worden mocht Lewis uitvallen. Dan hadden er nog 2 uit moeten vallen, want inhalen was er gezien zijn problemen niet meer bij. Dus dan hadden en 3 man moeten uitvallen voor hem en had hij nog tig man ronden lang achter zich moeten houden. Dat was totaal onrealistisch. Dus Rosberg had niks te verliezen door naar binnen te gaan.quote:Op maandag 24 november 2014 19:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een heel rare opmerking. Waarom de race eindigen met nog 3 rondes te gaan? Je kan daarmee namelijk zoveel verliezen en niks winnen. Raarste bericht over de boordradio dit jaar.
Gezichtsverlies, opgeven omdat je kansloos bent. Dat is een slechte mentaliteit, waarom zou je dat als team doen? Je weet dat je dan na afloop de hoon van toeschouwers en pers over je heen krijgt.quote:Op maandag 24 november 2014 19:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Rosberg kon niks verliezen, hij reed al in een kansloze positie om nog Wereldkampioen te kunnen worden mocht Lewis uitvallen. Dan hadden er nog 2 uit moeten vallen, want inhalen was er gezien zijn problemen niet meer bij. Dus dan hadden en 3 man moeten uitvallen voor hem en had hij nog tig man ronden lang achter zich moeten houden. Dat was totaal onrealistisch. Dus Rosberg had niks te verliezen door naar binnen te gaan.
Mercedes had ook niks te verliezen, want ze waren al Wereldkampioen.
Dus ik begrijp even niet goed wat je bedoelt met je kan zoveel verliezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |