kut dat ze dat niet via een normale webbrowser aan de man brengen....quote:Op zondag 8 maart 2015 15:32 schreef Jigzoz het volgende:
Hm. Die Virtualbox-route gaat 'm niet worden geloof ik.
Kut dat F1 niet gewoon ook een Windowsversie maakt.
Dat ook ja.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
kut dat ze dat niet via een normale webbrowser aan de man brengen....
waarom tegenwoordig altijd een app voor allesik wil 1 scherm voor mijn neus voor m'n info, niet 10 toestellen om 1 race te volgen
Als de nieuwe app (als die er eindelijk is) gewoon weer een tientje voor het hele seizoen kost... Lijkt me geen onoverkomelijk bedrag.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Maar ehhh, geen Teamviewer nodig dit jaar?
voor mij iig niet, heb hem vorig jaar ook maar 3x gebruikt, daarna domweg vergeten. En na een herinstallatie van Windows heb ik T.V. niet meer geinstalleerd.....quote:Op zondag 8 maart 2015 15:41 schreef Nattekat het volgende:
Maar ehhh, geen Teamviewer nodig dit jaar?
Rossi is idd al zo goed als zeker, en ik zie Vergne daar volgend jaar ook wel de kop op steken. Zou ook een verklaring kunnen zijn waarom Ferrari hem aangenomen heeft als ontwikkelingscoureur. Zo heeft Haas al direct een coureur in dienst met ervaring van de drivetrain, kan een verzoek zijn van Haas....quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:28 schreef sasquatsch het volgende:
Verwacht ik niet. Haas zoekt een ervaren rijder en een jonge Amerikaan (Alexander Rossi?).
Motorproblemen. Ricciardo moet een volledig nieuwe motor inbouwen (zijn tweede van de vier dus al) en bij Williams was een lek de oorzaak.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:46 schreef k_man het volgende:
Ik zit de uitslagen van FP2 te bekijken. Hoe komt het dat er maar één Williams en één RBR gereden heeft?
hahaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:25 schreef nils7 het volgende:
Max P4 in Q1,
Mijn ingeving van morgen P3 kan nog steeds.
Denk dat ie vandaag P6 weet te kwalificeren
Yep, daar verder.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:46 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens mij kunnen we beter hier verder: SPT / 2015 Formula 1 GP's #1 - Australian Grand Prix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |