http://www.bbc.com/weather/2158177quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enig idee hoe het weer gaat zijn?
18. Sauber is exit. Manor haalt misschien de 107% niet, maar vorig jaar konden ze ook prima meekomen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:11 schreef Karstman het volgende:
Dames en heren u kunt nog inzetten: 20, 18 of 16 auto's op de grid![]()
Die 107% regel gaat natuurlijk heel hard de deur uit geknikkerd worden als Sauber niet op de paddock komt te staan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
18. Sauber is exit. Manor haalt misschien de 107% niet, maar vorig jaar konden ze ook prima meekomen.
Ze zijn door de keuring heen, dus als ze niks slopen is er geen probleem.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Manor heeft misschien onvoldoende onderdelen.
Ze schijnen de software voor de motor te missen (Die stond op computers die voor de verkoop gewist zijn) en Ferrari wil pas gaan leveren als ze eerst nog even wat rekeningen betaald krijgen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn door de keuring heen, dus als ze niks slopen is er geen probleem.
Die site is er ook niet beter op geworden. Of ga je daarvoor ook voortaan voor moeten betalenquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:56 schreef Montov het volgende:
Wat zijn de Nederlandse tijden van kwali en race?
Op formula1.com hadden ze altijd een 'convert to local time', maar die is nu weg.
Is dat definitief dan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
18. Sauber is exit. Manor haalt misschien de 107% niet, maar vorig jaar konden ze ook prima meekomen.
Wat? Dat Sauber exit is? Daar kun je wel vanuit gaan ja, aangezien ze Nasr en Ericsson hebben opgegeven als rijders, wordt morgen alles in beslag genomen, omdat ze de rechter negeren. Ook nog kans dat Kaltenborn morgen in de bak zit.quote:
Kan iemand hier mij dan misschien uitleggen waarom? Waarom laat je het als Sauber toch zover komen? Ik heb er niet voor gestudeerd want dan was ik nu wel in Australië maar het is dan uiteindelijk toch beter om VdG te laten racen dan helemaal geen race?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat? Dat Sauber exit is? Daar kun je wel vanuit gaan ja, aangezien ze Nasr en Ericsson hebben opgegeven als rijders, wordt morgen alles in beslag genomen, omdat ze de rechter negeren. Ook nog kans dat Kaltenborn morgen in de bak zit.
Dat is voor iedereen hier ook gokken. Sauber heeft nu al 3 rechtszaken verloren tegen VDG en nog willen ze 'm niet laten starten. Het zal er wel op neerkomen dat als ze hem laten rijden, ze weer claims krijgen van Nasr en Ericsson en ook over de kop gaan. Niettemin lijkt dat me dan nog altijd te prefereren dan in de bak zitten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kan iemand hier mij dan misschien uitleggen waarom? Waarom laat je het als Sauber toch zover komen? Ik heb er niet voor gestudeerd want dan was ik nu wel in Australië maar het is dan uiteindelijk toch beter om VdG te laten racen dan helemaal geen race?
Ik denk dat het een kwestie is van failliet of heel, heel misschien niet failliet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kan iemand hier mij dan misschien uitleggen waarom? Waarom laat je het als Sauber toch zover komen? Ik heb er niet voor gestudeerd want dan was ik nu wel in Australië maar het is dan uiteindelijk toch beter om VdG te laten racen dan helemaal geen race?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |