Graag gedaan, tot morgenquote:Op vrijdag 10 april 2026 19:45 schreef vosss het volgende:
Bijna iedereen bedankt voor het lachen afgelopen 25 jaar in alle f1 topics hier op FOK!![]()
Je bedoelt, bochten zijn oplaadzones en de enige inhaalacties met kans van slagen zijn met een vollere batterij op het rechte stuk. Inhalen op het rechte stuk kan iedereen, drivers skill is secundair geworden. Daarom haken er zoveel mensen af, het is niet leuk meer om naar te kijken.quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze hebben bochten waar de coureur het verschil kan maken geneutraliseerd tot oplaadzones, dan krijg je andere krachtsverhoudingen in het veld.
Zal wel snel op zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2026 08:57 schreef shiz het volgende:
Ik heb F1 dit jaar ff samengevat met snoep [ afbeelding ] :
[ afbeelding ]
Ik sla over zo lang de motoren niet gefixt zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:45 schreef Kickinalfa het volgende:
Over 16 minuten begint de kwalificatie!
Bij mij zijn ze snel op.quote:Op zaterdag 11 april 2026 09:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal wel snel op zijn.
Of juist niet
Snoepkontjequote:
Ik lees vooral speculatie.quote:Op woensdag 15 april 2026 19:59 schreef Red_85 het volgende:
Hannah Schmitz schijnt ook haar vleugels uit te gaan slaan.
https://www.formule1.nl/n(...)aait-max-verstappen/
Nog wel.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik lees vooral speculatie.
Als ze gaat, dan gaat ze. Maar dit gebeurt ook bij andere teams. Het is dan wel de zoveelste aderlating.quote:
Dit vooral.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ze gaat, dan gaat ze. Maar dit gebeurt ook bij andere teams. Het is dan wel de zoveelste aderlating.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |