Mocht het ze lukken om weer wk te worden is het ook heel knap, hun motor is heel goed en de batterij wordt afgebouwd, dus vanaf volgend jaar heeft hij al meer kans.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn beslissing maar ik heb het onderhand wel gezien met Verstappen bij Red Bull.
Alleen eerst dat chassis veranderen.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mocht het ze lukken om weer wk te worden is het ook heel knap, hun motor is heel goed en de batterij wordt afgebouwd, dus vanaf volgend jaar heeft hij al meer kans.
Ook dat, al blijft het voor mij moeilijk te begrijpen dat Red Bull als enige de motor niet mag upgraden, zag dat Ferrari, Audi en Honda er nog 4! mogen doen en Mercedes 2quote:Op woensdag 26 augustus 2026 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen eerst dat chassis veranderen.
Hadden ze maar niet zo'n goede ICE moeten maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:34 schreef beantherio het volgende:
FIA maakt nieuwste ADUO-motorranglijst bekend: Red Bull blijft F1-maatstaf
Een hele rare gang van zaken zo langzamerhand: de leiders in het klassement krijgen er weer wat bij en "newbie" RBPT moet weer op de handen zitten.
Ze kunnen zich wel volledig op de batterij en deployment richten want daar is Mercedes toch wel een stuk verder in.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hadden ze maar niet zo'n goede ICE moeten maken.
De motorleveranciers hebben met de FIA afgesproken dat er alleen naar de ICE gekeken worden ipv de hele PU, terwijl wel de hele PU aangepast mag worden. FIA wilde wel anders, maar dat vonden de leveranciers te ingewikkeld en is dus niet doorgegaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat, al blijft het voor mij moeilijk te begrijpen dat Red Bull als enige de motor niet mag upgraden, zag dat Ferrari, Audi en Honda er nog 4! mogen doen en Mercedes 2
[ x ]
Wat.quote:
Gevalletje eigen schuld dikke bult dus ook?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De motorleveranciers hebben met de FIA afgesproken dat er alleen naar de ICE gekeken worden ipv de hele PU, terwijl wel de hele PU aangepast mag worden. FIA wilde wel anders, maar dat vonden de leveranciers te ingewikkeld en is dus niet doorgegaan.
De FIA is wel aan het kijken of het anders kan, maar daar hebben we nu niets aan.
Was veel interessanter geweest om hem eens bij een ander team te zien.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn beslissing maar ik heb het onderhand wel gezien met Verstappen bij Red Bull.
Leuk voor hem, maar ik vind hem niet echt een racetalent.quote:
Ik vermoed dat er wel wat geld mee gemoeid isquote:Op donderdag 27 augustus 2026 13:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Leuk voor hem, maar ik vind hem niet echt een racetalent.
FIA doet gewoon aan competitie vervalsing.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat, al blijft het voor mij moeilijk te begrijpen dat Red Bull als enige de motor niet mag upgraden, zag dat Ferrari, Audi en Honda er nog 4! mogen doen en Mercedes 2
[ x ]
En wat is de agenda dan? Redbull staat niet bepaald mijlenver voor qua uitslagen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
FIA doet gewoon aan competitie vervalsing.
Zijn niet anders gewend van ze (zie 2014)quote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
FIA doet gewoon aan competitie vervalsing.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |