Helmut ook naar Aston?quote:Op zaterdag 27 december 2025 18:38 schreef Tijn het volgende:
Honda naar Aston, Newey naar Aston, GP naar Aston... kwestie van tijd voordat Max daar ook zit
Hij was op weinig fouten te betrappen, misschien net iets meer dan Max, maar zeker minder dan Lando en Oscar, dat de auto dan niet mee zit kan hij weinig aan doen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik snap op zich de top 3 Max, Norris en Piastri. Allemaal legio wedstrijden gewonnen en binnen 13 punten van elkaar geëindigd. Allemaal toppers.
Maar ik waardeer de hoge achting van George megaDe enige die 2 wedstrijden heeft gewonnen buiten de uiteindelijke top 3. Gewoon een gigantische beuker van een seizoen gedraaid.
Wel ook wat minder druk dan Lando en Oscar. Ik denk dat George in dat opzicht wel redelijk vrijelijk zijn gang kon gaan. Rijdersfouten eigenlijk bijna geen. George's grootste gebrek was af en toe wat mindere kwaliperformance. En strategisch was het niet altijd briljant.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was op weinig fouten te betrappen, misschien net iets meer dan Max, maar zeker minder dan Lando en Oscar, dat de auto dan niet mee zit kan hij weinig aan doen.
Voor mij was Russel. ondanks dat ik echt een grafhekel aan zijn backstabbende britse manier van doen heb, de beste rijder na Verstappen. Met die Mclaren had het halve veld vooraan gereden, met die Mercedes kwan het veel meer op kwaliteit aan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik snap op zich de top 3 Max, Norris en Piastri. Allemaal legio wedstrijden gewonnen en binnen 13 punten van elkaar geëindigd. Allemaal toppers.
Maar ik waardeer de hoge achting van George megaDe enige die 2 wedstrijden heeft gewonnen buiten de uiteindelijke top 3. Gewoon een gigantische beuker van een seizoen gedraaid.
deze eindelijk even helemaal gekeken... leukquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |