en dan een bandenleverancier die niet wil dat je langer dan 25 rondjes op de band gaat rijden...quote:Op dinsdag 9 december 2025 18:18 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit dus. Ik mis de tijd dat de auto's zo gebouwd werden om zo snel mogelijk te zijn, al donderde dat ding 1 meter na de finish in elkaar. Die hybride's zijn een stuk saaier...
Geen klapbanden lijkt me voor de veiligheid alleen maar beter.quote:Op woensdag 10 december 2025 12:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan een bandenleverancier die niet wil dat je langer dan 25 rondjes op de band gaat rijden...
niet eens meer kans op een klapbandje
niet alleen Dunne. schijnbaar is het doorschuiven van Arvid Lindblad ook zonder overleg gegaan. Dunne was iig de druppel, want zowel Mekies als Mintzlaff zagen het niet in Dunne zitten. Dat contract hebben ze blijkbaar afgekochtquote:Op dinsdag 9 december 2025 19:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schijnt met Alex Dunne te maken te hebben, daar was hij wat te gretig zonder overleg met het management.
Ja eens natuurlijk.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen klapbanden lijkt me voor de veiligheid alleen maar beter.
Inderdaad. Zo is bijvoorbeeld minder brandstof meenemen en vervolgens lift-en-coast inzetten sneller dan alle rondjes volgas zoals ooit door Rosberg vermeld. Maar ja dat is iets wat je niet voorkomt, misschien tenzij ze tanken mid race weer toestaan.quote:Op woensdag 10 december 2025 13:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja eens natuurlijk.
Ik denk dat het probleem is dat 'we' (de mensheid, maar vooral dan de F1-teams) simpelweg te goed zijn geworden in het data verzamelen en op basis daarvan bepalen hoe je de grootste kans maakt om als eerste over de finishlijn te komen. Want het gaat alleen maar om dat laatste. Als langzamer rijden ervoor zorgt dat je uiteindelijk als eerste (heel) over die streep komt, zal ieder team daar altijd voor kiezen.
Kortom, het is gewoon de schuld van alle kompjoeters!![]()
[ afbeelding ]
De rest van het verhaal klopt geloof ik wel..quote:Nadat Lando Norris de wereldtitel greep in Abu Dhabi, stond de McLaren-coureur voor een belangrijke keuze: nummer 1 of nummer 4? Een keuze die uiteindelijk ook gevolgen heeft voor Max Verstappen, die nu op zoek wil gaan naar een nieuw racenummer. Hoe werken deze racenummers precies in de Formule 1?
Als Max nu 4 kiest? Lando wordt volgend jaar geen kampioen, en Max ook niet. Dan is het wel een leuke troll.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:10 schreef Nizno het volgende:
Waarom de keuze van Lando Norris gevolgen heeft voor Max Verstappen: Nederlander jaagt weer op nummer 3 (of 69)
[..]
De rest van het verhaal klopt geloof ik wel..
maar de keuze van Lando heeft geen gevolgen voor Max.
hardop gelachen, dank je welquote:Op woensdag 10 december 2025 17:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Als Max nu 4 kiest? Lando wordt volgend jaar geen kampioen, en Max ook niet. Dan is het wel een leuke troll.
Of mag dat ook niet?
nee, nummers zijn sowieso 2 jaar vast nadat iemand stopt. en in geval dat de kampioen nummer 1 kiest zal het helemaal niet mogelijk zijn want de rijder is nog aanwezig.quote:Op woensdag 10 december 2025 17:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Als Max nu 4 kiest? Lando wordt volgend jaar geen kampioen, en Max ook niet. Dan is het wel een leuke troll.
Of mag dat ook niet?
quote:Op woensdag 10 december 2025 17:32 schreef Jane het volgende:
[..]
hardop gelachen, dank je wel
Maar nee, ben bang dat dat niet toegestaan is.
Bummerquote:Op woensdag 10 december 2025 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, nummers zijn sowieso 2 jaar vast nadat iemand stopt. en in geval dat de kampioen nummer 1 kiest zal het helemaal niet mogelijk zijn want de rijder is nog aanwezig.
Het is ook nog steeds niet zeker of Max nummer 3 kan kiezen want de FIA moet daar nog over beslissen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |