Dat lijkt me ook weer wat overdreven.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:01 schreef Meike26 het volgende:
Vaak heb ik het idee dat de voetbalwereld verkloot is met de traditie dat wanneer een team niet presteert, het gelijk aan de coach ligt en deze vaak uit zichzelf, of door de directie, er vandoor gaat.
Vertalend naar de F1 en vooral naar Sauber toe, was Monisha allang geen teamleider meer met die zelfde traditie, maar staat ze nog steeds aan het roer van een zinkend schip.
Laat dat toch maar snel gebeuren dan, Sauber is nu echt stervende en hoe je het ook bekijkt, ik denk dat mevrouw Kaltenborn toch het grootste kwaad heeft gedaan, ook in zijn algemeenheid, heeft de F1 nog nooit zo'n slechte teambaas gezien volgens mij.
Eens, het ophemelen neemt op momenten zulke absurde vormen aan dat niets minder als punten tijdens de eerste GP al bijna een teleurstelling zou zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:29 schreef twiFight het volgende:
Wat is die obsessie met het ophemelen van Verstappen toch?![]()
Laat die knul gewoon eerst eens een paar races rijden voordat je 'm onsterfelijk maakt.
Of hij nu tot wonderkind verklaard wordt of tijdens de zomerstop pas, wat is de haast toch elke keer
Ik zag ergens op een Nederlandse site een poll. Zo'n 70% van de respondenten rekent erop dat Max komend weekend in Australië punten gaat pakken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Eens, het ophemelen neemt op momenten zulke absurde vormen aan dat niets minder als punten tijdens de eerste GP al bijna een teleurstelling zou zijn.
Max heeft wel het start talent van zijn vader gelukkig. Waar ik bang voor ben is dat een ervaren coureur denk 'Ammehoela rookie, je komt er dus echt niet voorbij, je wacht maar tot je achttien bent' en de deur dicht flikkert.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:38 schreef Gort het volgende:
Grootste risico voor Max is de nabijheid van Maldonado en in mindere mate van Grosjean. Ik denk wel dat de Klotus sneller is dan de STR, maar Maldonado kennende rijdt hij zijn Q-lap te onbesuisd en start daardoor achter Verstappen.
In de race wil hij dan graag in de eerste ronde 2 auto's inhalen. Per bocht.
Massa laat geen mogelijkheid onbenut om te klagen dat hij Max veel te jong vindt. Flipje is er dan wel zo één die dan de deur stevig dichtgooit voor hem.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:47 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Max heeft wel het start talent van zijn vader gelukkig. Waar ik bang voor ben is dat een ervaren coureur denk 'Ammehoela rookie, je komt er dus echt niet voorbij, je wacht maar tot je achttien bent' en de deur dicht flikkert.
Niet mee eens. Hij maait misschien minder mensen van de baan, maar hij maakt nog steeds wel veel onnodige fouten waardoor hij zich uit de race/quali/training rijdt. Verder is het dan voor hem en de rest geluk hebben, want als zijn auto door een fout oncontroleerbaar is, dan is het een kwestie van geluk hebben dat hij niemand meeneemt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grosjean doet de laatste anderhalf jaar eigenlijk geen gekke dingen meer
ik hoop toch dat ie in Australië blijft, anders is het zo lastig om op Albert Park F1 te kunnen rijdenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:59 schreef VacaLoca het volgende:
Hoop dat Max iig Australië uitrijdt, mocht ie in botsing komen krijg je anders meteen allemaal gezeik.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/117990quote:Ex-Caterham Formula 1 test driver Robin Frijns could make a switch to sportscar racing this season with the WRT Audi team in the Blancpain GT Series.
Frijns, who won the Formula Renault 3.5 title in 2012, will try one of WRT's fleet of Audi R8 LMS ultras over the course of the two-day official Blancpain Endurance Series test at Paul Ricard on Wednesday and Thursday.
The 23-year-old Dutchman will be joined at WRT by former Peugeot LMP1 reserve driver Jean-Karl Vernay over the course of the test.
WRT team boss Vincent Vosse explained that both drivers were under consideration for drives in the BES and the sister Blancpain Sprint Series, which together make up the 'GT Series'.
"We will do the tests and then try to find agreements with them for this season; I hope we can do something together," Vosse told AUTOSPORT.
...
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik hoop toch dat ie in Australië blijft, anders is het zo lastig om op Albert Park F1 te kunnen rijden [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik hoop toch dat ie in Australië blijft, anders is het zo lastig om op Albert Park F1 te kunnen rijden [ afbeelding ]
Neuh hoor, Max is the new flying dutchman.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bovendien rijdt 'ie het water in, als 'ie Australië uitrijdt.
FTFYquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:41 schreef twiFight het volgende:
Waarom heet een een horlogemerk welke titelsponsor is van een raceklasse "witbrood"
twitter:ToroRossoSpy twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 19:38:24Carlos and Max are ready for #AusGP, and you? #ToroRossoComics 1/2, to be continued... http://t.co/R4Lg7MMUa7 reageer retweet
Omdat de oprichter van de titelsponsor Jehan-Jaques Blancpain heet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[Waarom heet een een horlogemerk welke titelsponsor is van een raceklasse "witbrood"[quote]Op dinsdag 10 maart 2015 20:41 schreef twiFight het volgende:
Waarom heet een raceklasse "witbrood"
Die is toch ook van lingo?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:07 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Omdat de oprichter van de titelsponsor Jehan-Jaques Blancpain heet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
Die is toch ook van lingo?
Nee, Boulangé heeft Blancpain gemaakt denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robin Frijns @RFrijns · 23 min.23 minuten geledenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/117990
Zou geen slechte stap zijn voor Frijns. WRT is een topteam en bij goed presteren bied dit kansen op DTM en LMP1.
maar ja, Formule 1 gaat niet over talent alleenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:26 schreef Geralt het volgende:
En toch is Frijns een jongen die wel een stoeltje verdiende in de F1 gezien zijn behaalde resultaten en talent.
Er rijden er rond die over heel wat minder stuurmanskunst beschikken.
Kijk bijv naar Jaimy Alqusari (zoiets ongeveer). Snelle coureur, zeker, potentie om naast Vettel te gaan rijden? Ja ook. Hij heeft 1 minder goed jaar gereden en hupsa, uit de f1. Heeft daarna nog wel testwerk gedaan voor Pirelli, mar helaas al te laat, einde f1.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
maar ja, Formule 1 gaat niet over talent alleen
Ben je nog niet naar bed?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:03 schreef Geralt het volgende:
Handige site om te kijken of het nieuwe seizoen al begint!
Peuk bijna op. Biertje ook. Ik ga nu zo. Morgen die wekker weer veels te vroegquote:
Vrijdagkaarten voor Spa zijn dus nu al verkrijgbaar voor 19 euro via Groupon:quote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:43 schreef nils7 het volgende:
Even een vraagje aan de vrijdag bezoekers van Spa.
Ik wil dit jaar weer gaan en mn vriendin wil het ook een keer zien.
Dus wil ik haar op vrijdag mee nemen en de zaterdag en zondag gewoon alleen met mn vader gaan.
Dus met vrijdag met z'n 3'en.
Ik geloof dat een kaartje dan goedkoper is?
Iemand enig idee wat het kost?
Overigens is de normale prijs 125 euro voor 3 dagen of 120 euro voor alleen de zondag. Losse kaarten voor vrijdag of zaterdag zijn normaal niet zo makkelijk te krijgenquote:•¤ 19 voor toegang tot het circuit op vrijdag 21 augustus: de trainingsdag
•¤ 59 voor toegang tot het circuit op zaterdag 22 augustus: de kwalificatie
•¤ 115 voor toegang tot het circuit op zondag 23 augustus: de race
Al bedacht wanneer je de aanmelding doet?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:10 schreef tralalala het volgende:
Mmm, bij Ziggo 5 euro voor een maandje Sport1.
Ze komen allemaal binnen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:38 schreef sasquatsch het volgende:
Livestream voor de uitspraak in de rechtszaak van Giedo van der Garde vs Sauber
http://scv2.webcentral.co(...)e-lv22c1/index2.html
Thanks, zet hem direct aan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:38 schreef sasquatsch het volgende:
Minder dan voorgaande jaren, dan keek ik in december nog maar eens alle highlights, in januari, februari en maar nog een keer tot ik alles kon dromen. Nu is het minder, kijk wel uit naar Max.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:56 schreef alwaysonhold het volgende:
Wie heeft ook alweer de Gezonde f1 kriebels? Ik wel. Stiekem hoop ik op punten voor Max, dat zou al fantastisch zijn. Dan heeft hij zijn record weekend compleet!
jepquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:59 schreef RingBewoner het volgende:
Vd Garde in het midden met een blauw colbert en spijkerbroek?
Voorbeelden dan? In het laatste halfjaar van 2013 heeft ie louter goede dingen laten zien. Vorig jaar reed ie natuurlijk in het achterveld.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:56 schreef twiFight het volgende:
[..]
Niet mee eens. Hij maait misschien minder mensen van de baan, maar hij maakt nog steeds wel veel onnodige fouten waardoor hij zich uit de race/quali/training rijdt. Verder is het dan voor hem en de rest geluk hebben, want als zijn auto door een fout oncontroleerbaar is, dan is het een kwestie van geluk hebben dat hij niemand meeneemt.
Maar gelukkig gaat het wel beter met hem en Grosjean. Hopelijk is er bij Lotus nog even iemand die ze voor de race vertelt dat je het kampioenschap niet in de eerste race wint
Dankquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:38 schreef sasquatsch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |