Nee in een ferrari.....quote:
Dacht misschien Red Bull, maar das niet echt logisch natuurlijk.quote:
?quote:
Dat is de kampioensmodus, alleen te bedienen vanuit de pit.quote:Op maandag 24 november 2014 15:51 schreef Fer het volgende:
Iemand nog een idee, wat ze bij Mercedes bedoelden met switch on, switch off?
Rossberg: The car switched on and now the throttle is all over the pace!
Hamilton: Please don;t switch off my car!
quote:Op maandag 24 november 2014 18:40 schreef Geralt het volgende:
http://www.autojunk.nl/20(...)-fuck-om-je-achtbaan
Heerlijk droog weer.quote:Op maandag 24 november 2014 18:40 schreef Geralt het volgende:
http://www.autojunk.nl/20(...)-fuck-om-je-achtbaan
http://www.gpupdate.net/n(...)ld-als-ferrari-chef/quote:et team van Ferrari heeft Maurizio Arrivabene een dag na de Grand Prix van Abu Dhabi aangesteld als nieuwe teambaas. Marco Mattiacci was pas iets meer dan een half jaar in functie, maar wordt na vijftien jaar dienst vriendelijk bedankt voor zijn geleverde werk. Arrivabene komt over van tabaksgigant Philip Morris.
Arrivabene is binnen het bedrijf vice-president van zustermerk Marlboro, nog steeds een belangrijke partner van Ferrari. In die functie is hij al jaren nauw betrokken bij de renstal. Ook is Arrivabene sinds 2010 vertegenwoordiger van alle Formule 1-sponsors in de F1-commissie. "We hebben voor hem gekozen omdat we op dit historische moment voor de Scuderia een persoon met grondig inzicht nodig hebben van niet alleen Ferrari, maar ook van de bestuursmechanismen en en voorschriften van de sport", gaf Ferrari-voorzitter Sergio Marchionne aan.
Marchionne beschreef de kwaliteiten van Arrivabene als volgt: "Hij heeft een unieke rijkheid aan kennis: hij zit al jaren dicht op het team en is zich als lid van de commissie scherp bewust van de uitdagingen waar we voor staan. Hij is een constante bron van innovatie, gericht op de revitalisering van de Formule 1. Zijn leidinggevende ervaring in een zeer complexe en strak gereguleerde markt is ook van groot belang en zal hem helpen om het team aan te sturen en te motiveren. Ik ben blij dat we zijn leiderschap voor onze raceactiviteiten hebben kunnen vastleggen."
Een duidelijke reden waarom Mattiacci uit de organisatie moet, wordt niet gegeven. "We willen hem bedanken voor zijn vijftienjarige dienst bij Ferrari en we wensen hem veel succes bij zijn toekomstige inspanningen." Na de aftocht van Stefano Dominicali en Mattiacci is Arrivabene al de derde teambaas in een jaar. Aan hem de uitdaging om grote organisatorische veranderingen in goede banen te leiden. Ferrari nam de laatste tijd ongeveer zestig nieuwe mensen aan, waaronder racecoureur Sebastian Vettel.
Ik hoop voorlopig niet, eigenlijk. Kunnen we Vettel lekker in het middenveld rond zien rijdenquote:Op maandag 24 november 2014 18:48 schreef RingBewoner het volgende:
Wanneer stopt Ferrari nou eens met Italianen op belangrijke posities neer te zetten?![]()
:
[..]
ze waren volgens mij aan het proberen het systeem te resetten.. vanuit de pits was zo'n dame die daar verslag van deed (op de F1 app).. het was het gaspedaal en later ook nog de remmen die niet helemaal lekker werkten meer.. afgezien van zn hybrid systeem vielen er dus veel meer dingen uit.. uiteindelijk schreeuwde die door de microfoon dat zn auto op ubersafe moest staan.. en dat die wel ging proberen.. 5 ronden voor het einde van kwam vanuit de pits de vraag of die wilde nokken en binnen wilde komen, waarop die zei.. negative, I will finish this..quote:Op maandag 24 november 2014 15:51 schreef Fer het volgende:
Iemand nog een idee, wat ze bij Mercedes bedoelden met switch on, switch off?
Rossberg: The car switched on and now the throttle is all over the pace!
Hamilton: Please don;t switch off my car!
Dat zei Rosberg niet. En het team ook niet. Het team zei dat Nico binnen moest komen wegens teveel problemen met de auto en Nico zei daarop dat hij graag de race uit wilde rijden en het team gaf aan daar geen problemen mee te hebben als hij dat wilde.quote:Op maandag 24 november 2014 19:01 schreef Parzival het volgende:
5 ronden voor het einde van kwam vanuit de pits de vraag of die wilde nokken en binnen wilde komen, waarop die zei.. negative, I will finish this..
Tja en als Caterham een actie op touw zit om mee te doen dan is hier de algemene mening dat ze moeten opzouten omdat ze niet competitief genoeg zijn. Het is gewoon raar dat Ferrari dit zelf niet inziet.quote:Op maandag 24 november 2014 18:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik hoop voorlopig niet, eigenlijk. Kunnen we Vettel lekker in het middenveld rond zien rijden
Dat vond ik ook een heel rare opmerking. Waarom de race eindigen met nog 3 rondes te gaan? Je kan daarmee namelijk zoveel verliezen en niks winnen. Raarste bericht over de boordradio dit jaar.quote:Op maandag 24 november 2014 19:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zei Rosberg niet. En het team ook niet. Het team zei dat Nico binnen moest komen wegens teveel problemen met de auto en Nico zei daarop dat hij graag de race uit wilde rijden en het team gaf aan daar geen problemen mee te hebben als hij dat wilde.
quote:Op maandag 24 november 2014 19:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een heel rare opmerking. Waarom de race eindigen met nog 3 rondes te gaan? Je kan daarmee namelijk zoveel verliezen en niks winnen. Raarste bericht over de boordradio dit jaar.
Rosberg kon niks verliezen, hij reed al in een kansloze positie om nog Wereldkampioen te kunnen worden mocht Lewis uitvallen. Dan hadden er nog 2 uit moeten vallen, want inhalen was er gezien zijn problemen niet meer bij. Dus dan hadden en 3 man moeten uitvallen voor hem en had hij nog tig man ronden lang achter zich moeten houden. Dat was totaal onrealistisch. Dus Rosberg had niks te verliezen door naar binnen te gaan.quote:Op maandag 24 november 2014 19:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een heel rare opmerking. Waarom de race eindigen met nog 3 rondes te gaan? Je kan daarmee namelijk zoveel verliezen en niks winnen. Raarste bericht over de boordradio dit jaar.
Gezichtsverlies, opgeven omdat je kansloos bent. Dat is een slechte mentaliteit, waarom zou je dat als team doen? Je weet dat je dan na afloop de hoon van toeschouwers en pers over je heen krijgt.quote:Op maandag 24 november 2014 19:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Rosberg kon niks verliezen, hij reed al in een kansloze positie om nog Wereldkampioen te kunnen worden mocht Lewis uitvallen. Dan hadden er nog 2 uit moeten vallen, want inhalen was er gezien zijn problemen niet meer bij. Dus dan hadden en 3 man moeten uitvallen voor hem en had hij nog tig man ronden lang achter zich moeten houden. Dat was totaal onrealistisch. Dus Rosberg had niks te verliezen door naar binnen te gaan.
Mercedes had ook niks te verliezen, want ze waren al Wereldkampioen.
Dus ik begrijp even niet goed wat je bedoelt met je kan zoveel verliezen?
Ik dus ook denk ik. Ik zou echt zwaar gefrustreerd zijn dat het aan de auto ligt en niet aan mijzelf. Maar juist dat zou voor mij ook een reden zijn om te blijven rijden, dan heb je het tenminste geprobeerd, wie niet waagt wie niet wint. Vind het wel tof dat Rosberg doorreed, toonde inderdaad karakter.quote:Op maandag 24 november 2014 19:35 schreef Geralt het volgende:
Ow zo. Nouja misschien maar goed dat Nico per se de race wilde finishen. Dat toonde potverdomme wel karakter. Ik had dat kutding gewoon de vangrail in geflikkerd en was vertrokken
Gewoon zoals Senna en Prost in de 1e bocht eruitvliegen.quote:Op maandag 24 november 2014 19:35 schreef Geralt het volgende:
Ow zo. Nouja misschien maar goed dat Nico per se de race wilde finishen. Dat toonde potverdomme wel karakter. Ik had dat kutding gewoon de vangrail in geflikkerd en was vertrokken
Toen waren de problemen er nog niet voor Rosberg.quote:Op maandag 24 november 2014 19:38 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon zoals Senna en Prost in de 1e bocht eruitvliegen.
Was ook meer een tip voor Hamilton.quote:Op maandag 24 november 2014 19:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Toen waren de problemen er nog niet voor Rosberg.
Ach, die vergelijking heb ik vaker gehoord maar waarom zou Hamilton dat doen? Was waarschijnlijk een diskwalificatie geweest en ik vind dat Senna alle reden had om Prost van de baan te douwen, je weet hoe hij een jaar eerder gruwelijk genaait is door de toen grotendeels Franse FIA?quote:
Ah de bekende 'two wrongs make a right'.quote:Op maandag 24 november 2014 19:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ach, die vergelijking heb ik vaker gehoord maar waarom zou Hamilton dat doen? Was waarschijnlijk een diskwalificatie geweest en ik vind dat Senna alle reden had om Prost van de baan te douwen, je weet hoe hij een jaar eerder gruwelijk genaait is door de toen grotendeels Franse FIA?
Welke beuk? Prost probeerde Senna van de baan te beuken, een jaar later stuurt Prost in terwijl Senna daar overduidelijk rijdt, dan ben je toch gewoon een enorme debiel?quote:Op maandag 24 november 2014 19:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah de bekende 'two wrongs make a right'.
Je vergeet even dat de FIA hem dus niet diskwalificeerde voor die belachelijke beuk. Zoals Schumacher in 1997 wel gebeurde.
quote:Op maandag 24 november 2014 19:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Welke beuk? Prost probeerde Senna van de baan te beuken, een jaar later stuurt Prost in terwijl Senna daar overduidelijk rijdt, dan ben je toch gewoon een enorme debiel?
Hier Prost die echt een meter of 4 voor de bocht instuurt:quote:
Nee, hij liet bewust zijn wagen staan. Is wat anders dan een beuk uitdelen (door van je lijn af te wijken) zoals Schumacher deed. Meer te vergelijken met Rosberg en Hamilton in Spa.quote:Op maandag 24 november 2014 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
Senna ramt Prost gewoon in dat tweede filmpje. Heeft ie zelf ook toegegeven.
En hij kwam er mee weg.
Dat klopt. Informatie mag alleen van de auto naar de pits, niet van de pits naar de auto. Dat is verboden.quote:Op maandag 24 november 2014 20:33 schreef Fer het volgende:
Voor zover ik weet, was al jaren niet meer mogelijk de auto vanaf de pits te sturen. Alleen uit te lezen. Het zijn de rijders die aan knopjes op het stuur moeten draaien.
Ja, en dat was niet geheel onterecht gezien een jaartje eerder. Was een goedmakertje kan je niet ontkennen.quote:Op maandag 24 november 2014 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
Senna ramt Prost gewoon in dat tweede filmpje. Heeft ie zelf ook toegegeven.
En hij kwam er mee weg.
Discussie met deze man is zinloos, waarschijnlijk een fan van Prost ofzo.quote:Op maandag 24 november 2014 20:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, hij liet bewust zijn wagen staan. Is wat anders dan een beuk uitdelen (door van je lijn af te wijken) zoals Schumacher deed. Meer te vergelijken met Rosberg en Hamilton in Spa.
Ai...quote:Op maandag 24 november 2014 22:48 schreef Bluurgh het volgende:
Kimi heeft 't slechtste resultaat voor Ferrari sinds 1980, toen (na een volledig seizoen) Scheckter en Villeneuve buiten de top 10 eindigden. Er waren er daarna nog een paar maar die reden dus geen volledig seizoen.
het is vanaf nu gewoon wachten op de "het ligt geheel in de lijn der verwachtingen" -opmerkingquote:Op dinsdag 25 november 2014 06:24 schreef Geralt het volgende:
Dat is Kimi niet volledig aan te rekenen. Hij zit met een auto die niet bij zn rijstijl past en met de slechtste auto sinds jaaaaaaren.
Daarom hebben ze electronica in 94 grotendeels uitgebannen. Die auto;s uit 93 trokken vanzelf al de goede kant op bij een bocht, bijna dan.quote:Op maandag 24 november 2014 21:58 schreef nils7 het volgende:
Ben benieuwd of ze op basis van robots etc. of automatisering een F1 auto net zo snel kunnen laten gaan over de baan.
Niet daarom. Ferrari was niet in staat een goede actieve ophanging te maken en weigerden die van Lotus te kopen. Toen besloot de FIA maar om de actieve ophanging te verbannen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:25 schreef Fer het volgende:
[..]
Daarom hebben ze electronica in 94 grotendeels uitgebannen. Die auto;s uit 93 trokken vanzelf al de goede kant op bij een bocht, bijna dan.
quote:“As a member of the F1 Commission, is also keenly aware of the challenges we are facing.”
“He has been a constant source of innovative ideas focused on revitalisation of Formula One.”
Translation: This is a guy who will make the FIA give us what we want.
Nu laat je voor het gemak de automatische bakken, die voor iedere bocht geprogrammeerd werden. De ABS, traction control met gecontroleerde wielspin en differentieel wat al hielp insturen mee.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet daarom. Ferrari was niet in staat een goede actieve ophanging te maken en weigerden die van Lotus te kopen. Toen besloot de FIA maar om de actieve ophanging te verbannen.
Bron: RTL GP Magazine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |