Deze clipquote:Op maandag 24 november 2014 10:56 schreef WEST het volgende:
BBC jaarclip 2014
Hij staat op Youtube, maar voor dat de FOM het weer weghaalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
Klopt, alleen ik heb hem gedownload. Doe ik met alle F1 filmpjes voordat ze pleite zijn.quote:Op maandag 24 november 2014 11:06 schreef Rossdale het volgende:
Hij staat ook op dumpert, die blijven hem sowieso wel hosten
http://www.dumpert.nl/med(...)f1_seizoen_2014.html
niet alleen maar. Ook vaste rijders komen in actie. Wat ze testen is vaak niet bekend, omdat het ook kleine voor de buitenwereld niet zichtbare dingen kunnen zijnquote:
Dat geldt voor McLaren, maar andere teams proberen ook allerlei zaken uitquote:
Tja ze zijn er nu toch en ze hebben in ieder geval 1 auto die gister heel de finish haalde...quote:Op maandag 24 november 2014 11:45 schreef Fiorano het volgende:
Caterham doet met Will Stevens de test van de week. Gunstig dus dat E deel nemen iniedergeval.
Alonso heeft niet zoveel keus meerquote:Op maandag 24 november 2014 11:47 schreef Fer het volgende:
En dan staat Alonso samen met Ron Dennis naast de baan te kijken met een stopwatch, voordat ie echt tekent.
In een Torro Rosso?quote:Op maandag 24 november 2014 11:48 schreef WEST het volgende:
En Max doet sowieso 1 dag de banden voor volgend jaar van pirelli
Bij Rosberg trad het probleem destijds pas na de helft van de race op. Bovendien was Mercedes op die baan gigantisch veel sneller dan de rest, terwijl die voorsprong gisteren stukken kleiner was. Daar komt nog bij dat de problemen van Rosberg gisteren vele malen groter waren dan in Canada.quote:Op maandag 24 november 2014 11:59 schreef Fer het volgende:
Wat ik trouwens nog afvraag, waarom was een kapotte ERS voldoende om helemaal achteraan te finishen, terwijl hetzelfde probleem in Canada nog een podium opleverde.
Lijkt mij helemaal niet leuk een race kijken in de zandbak en principieel ben ik er ook tegen om naar zo'n streng islamitisch land te gaan eigenlijk.quote:Op maandag 24 november 2014 12:10 schreef Nattekat het volgende:
Fantastisch plekje heb je daar
Hoop zelf ook ooit daar naartoe te kunnen, eerst even wat rijker worden
streng whaaaat? nog nooit geweest hier zeker.. er is gewoon alcohol.. vrouwen dragen wat ze willen.. en die zandbak.. eeeeehm.... dit is niet echt een zandbak.... Yas is meer een eiland met meerdere 5 sterren hotels, waterparken, het grootste winkelcentrum en het mooiste circuit!quote:Op maandag 24 november 2014 12:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Lijkt mij helemaal niet leuk een race kijken in de zandbak en principieel ben ik er ook tegen om naar zo'n streng islamitisch land te gaan eigenlijk.
Of was dat dan Qatar.quote:Op maandag 24 november 2014 12:18 schreef Parzival het volgende:
[..]
streng whaaaat? nog nooit geweest hier zeker.. er is gewoon alcohol.. vrouwen dragen wat ze willen.. en die zandbak.. eeeeehm.... dit is niet echt een zandbak.... Yas is meer een eiland met meerdere 5 sterren hotels, waterparken, het grootste winkelcentrum en het mooiste circuit!
denk dat je in de war bent met Saudi.. ook in Qatar krijg ik alcohol in mijn hotel..quote:
Alleen in de grote toeristenhotels, daarbuiten niet.quote:Op maandag 24 november 2014 12:19 schreef Parzival het volgende:
[..]
denk dat je in de war bent met Saudi.. ook in Qatar krijg ik alcohol in mijn hotel..
Als hij aanklopt bij Sauber, kan hij zo instappen hoor. Fuck die contractenquote:Op maandag 24 november 2014 11:50 schreef WEST het volgende:
[..]
Alonso heeft niet zoveel keus meer![]()
Hoewel een contactje kan zomaar verscheurd worden....
De Williams was anders ook een prima bolide hoor.quote:Op maandag 24 november 2014 13:12 schreef nils7 het volgende:
De enige fatsoenlijke auto van dit jaar Is WK geworden gelukkig
Honda doet nu officieel nog niet mee.quote:Op maandag 24 november 2014 13:16 schreef RingBewoner het volgende:
Dit is hier misschien al eens voorbij gekomen, maar ik vroeg het mij opeens af.
Volgend jaar doet Honda weer mee als motorleverancier. Die hebben natuurlijk de afgelopen maanden een motor ontwikkeld met kennis van nu. Nu is het zo dat er geruchten zijn dat die motor niet genoeg vermogen levert. Die motor is dus ontwikkeld en verbeterd. Maar mag dat wel? Er was toch een engine-freeze? Ferrari en Renault mogen de motor namelijk niet meer ontwikkelen of aanpassen. Dus samengevat, hoe zit het met de stop op motorontwikkeling nu Honda dus een nieuwe motor heeft gebouwd, getest en heeft verbeterd.
Van die 'filmdag voor promotiedoeleinden' wist ik. Vroeg me af hoe het met de ontwikkeling zat en had dit vermoeden al, thanks voor de bevestiging.quote:Op maandag 24 november 2014 13:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Honda doet nu officieel nog niet mee.
Dus dan telt dat niet.
Ze mochten alleen niet tijdens het seizoen testen met een auto van dit jaar vandaar de "film dag" van afgelopen week.
Die kunnen Alonso niet betalen.quote:Op maandag 24 november 2014 12:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als hij aanklopt bij Sauber, kan hij zo instappen hoor. Fuck die contracten
Juist en Qatar waar de MotoGP rijdt is ook één grote zandbakquote:Op maandag 24 november 2014 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bahrein is de zandbak, kleurloos circuit.
Dat zeker, maar ik vind het verder maar een kleurloos circuit in een grote zandbak. Die nachtrace was al iets beter. Er zijn genoeg mooie circuits met prima faciliteiten die niet op de kalender staan.quote:Op maandag 24 november 2014 14:32 schreef nils7 het volgende:
Denk dat we in NL blij mogen zijn met een faciliteit gelijk aan Bahrein maar goed...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/map(...)da3b794f31d833?hl=nlquote:Op maandag 24 november 2014 14:32 schreef nils7 het volgende:
Denk dat we in NL blij mogen zijn met een faciliteit gelijk aan Bahrein maar goed...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals?quote:Op maandag 24 november 2014 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik vind het verder maar een kleurloos circuit in een grote zandbak. Die nachtrace was al iets beter. Er zijn genoeg mooie circuits met prima faciliteiten die niet op de kalender staan.
Dat ziet er een stuk kariger uit dan Bahrein, maar doelde meer op het circuit en de faciliteiten dan de locatie an sich.quote:Op maandag 24 november 2014 14:44 schreef WEST het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)da3b794f31d833?hl=nl
hier wordt je niet vrolijk van.
Alonso kan heel Sauber opkopen volgens mijquote:Op maandag 24 november 2014 14:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die kunnen Alonso niet betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |