quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:27 schreef monkeybrain het volgende:
Ben je ook een buikslaper of slaap je gewoon op de rug?
Dit dusquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:00 schreef Geralt het volgende:
Ik zou mn broek onder schijten waarschijnlijk
Alle vragen zijn welkom hoorquote:Op zaterdag 29 november 2014 14:33 schreef Kingstown het volgende:
Echt super om te lezen dat er eindelijk een Nederlandse is die deze sport op serieus niveau beoefent.
Paar vragen
1) Waar en bij wie train je? Ik neem aan dat er in Nederland maar zeer beperkte mogelijkheden zijn en dat je dus uit moet wijken naar Duitsland oid.
2) Vinden concurrentes uit de traditionele skeleton landen het leuk dat een niet-skeleton land als Nederland ook een afgevaardigde heeft en word je ook door hun geholpen/gestimuleerd?
3) Is het niet enorm frustrerend om een sport te beoefenen waar je op voorhand eigenlijk al van weet dat je er fininaciëel vooral geld bij moet gaan leggen? Zeker gezien de policy van het NOC om voornamelijk te investeren in sporten waar NL succesvol in is.
In het verlengde daarvan: Heb je ergens "iets" opgezet waar mensen je kunnen sponsoren?
Eigenlijk nog wel tig meer vragen, maar voorlopig hier maar even bij laten.
@heywoodu: heeft Kimberley al een account op FOK! ?
Ah, oké. Ik dacht dat we hier vragen konden stellen en dat zij ze dan zou beantwoorden, maar het concept is dus iets anders? Ga jij een keer de vragen aan haar voorleggen ofzo?quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:36 schreef heywoodu het volgende:
Alle vragen zijn welkom hoor
En nee, voor zover ik weet heeft ze hier nog geen account. Overigens doet Joska le Conté al een tijdje mee in de World Cup (vooral achterin het veld), maar wat Bos laat zien in de Europa Cup is toch wel erg sterk in pas haar tweede seizoen:
Eerste podium voor skeletonster Bos
Het plan is dat ik haar komende week de vragen (in elk geval een mooie selectie daaruit) voorleg, en dat zij ze dan beantwoordt. Daar komt vervolgens een mooi bericht van op de sitequote:Op zaterdag 29 november 2014 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik dacht dat we hier vragen konden stellen en dat zij ze dan zou beantwoorden, maar het concept is dus iets anders? Ga jij een keer de vragen aan haar voorleggen ofzo?
Duidelijk! In dat geval zal ik nog wat meer vragen proberen te bedenken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:42 schreef heywoodu het volgende:
Het plan is dat ik haar komende week de vragen (in elk geval een mooie selectie daaruit) voorleg, en dat zij ze dan beantwoordt. Daar komt vervolgens een mooi bericht van op de site
Ik wilde dat laatste net gaan posten, ik kan haar na afloop natuurlijk ook gewoon op dit topic wijzen en kijken of ze misschien zin heeft om hier eens wat te beantwoorden (of in het skeleton/rodel/bobsleetopic)quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Duidelijk! In dat geval zal ik nog wat meer vragen proberen te bedenken.
Als je haar over zou kunnen halen om een account aan te willen maken, dan zou dat natuurlijk helemaal top zijn!
Dat zou ganz toll zijn.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:45 schreef heywoodu het volgende:
Ik wilde dat laatste net gaan posten, ik kan haar na afloop natuurlijk ook gewoon op dit topic wijzen en kijken of ze misschien zin heeft om hier eens wat te beantwoorden (of in het skeleton/rodel/bobsleetopic)
Ha ha ha alsof ze de voorzitter is van de FIFA. Ha ha ha..quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het plan is dat ik haar komende week de vragen (in elk geval een mooie selectie daaruit) voorleg, en dat zij ze dan beantwoordt. Daar komt vervolgens een mooi bericht van op de site
Huh wat.quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha alsof ze de voorzitter is van de FIFA. Ha ha ha..
Kende jij haar al (van naam) voordat dit topic geopend werd?quote:Op zondag 30 november 2014 14:14 schreef tong80 het volgende:
Kende je FOK! al voordat je deze vragen kreeg ?
quote:Op zondag 30 november 2014 14:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kende jij haar al (van naam) voordat dit topic geopend werd?
Was zowaar een serieuze vraag.quote:
Nee had er nog nooit van gehoord. Is toch niet vreemd ?quote:Op zondag 30 november 2014 14:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kende jij haar al (van naam) voordat dit topic geopend werd?
Zie ook mijn reactie op heywoodu. Kan me voorstellen dat iemand die professioneel met sport bezig is ook nog nooit van FOK! heeft gehoord. Wat dat betreft dus (nogmaals) een veer in de reet van heywoodu. Win-win situatie. Altijd leuk om te weten dat er Nederlanders actief zijn in onbekendere sporten en andersom dat die sporter weet waar er mensen zitten die haar volgen.quote:Op zondag 30 november 2014 14:32 schreef tong80 het volgende:
Nee had er nog nooit van gehoord. Is toch niet vreemd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |