Hebben we wel outsiders? Zo ja, wie?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:57 schreef Nazder het volgende:
Volgens Alberda rekent de atletiekunie erop dat er geen medailles worden gehaald door de Nederlandse ploeg. Denk zelf ook dat dat weleens lastig zou kunnen worden.
Alleen de Marathon lopen ze in de middag op de warmste tijd van de dag. De Nederlandse coach was er woest om en was blij dat we in Nederland momenteel zulk warm weer hebben.quote:
En Sintnicolaas. Medaille wordt lastig natuurlijk (net als voor Broersen), maar het is zeker niet onmogelijk.quote:
Starttijd is 15:30 in Moskou, dus het is in de namiddag. Niet ideaal, maar ook niet zo dramatisch als eerder gesteld.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alleen de Marathon lopen ze in de middag op de warmste tijd van de dag. De Nederlandse coach was er woest om en was blij dat we in Nederland momenteel zulk warm weer hebben.
Wat is het verschil in temperatuur 14.00 uur en 16.00 uur ? Het parcours schijnt ook niet aantrekkelijk te zijn. Zover mijn minpuntjes.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Starttijd is 15:30 in Moskou, dus het is in de namiddag. Niet ideaal, maar ook niet zo dramatisch als eerder gesteld.
Snelwandelen verdient ook niet beterquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:52 schreef DeeBee het volgende:
Parcours van het snelwandelen is nog erger zo ongeveer, nog kleiner rondje veel vaker.
Dat is eigenlijk spotgoedkoopquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Starttijd is 15:30 in Moskou, dus het is in de namiddag. Niet ideaal, maar ook niet zo dramatisch als eerder gesteld.
Verder heb ik er mega veel zin in, want ga het hele spektakel live aanschouwen.![]()
[ afbeelding ]
Bij de 'X' kan ik de hele week zitten met m'n passe-partout, prijzen vielen alles mee, 150 euro voor 9 dagen voor alle sessies.
Ondanks wat afzeggingen toch nog steeds wel een heleboel vette onderdelen op het programma, kan niet wachten.
Zonde, ik had me verheugd op een prachtige wedstrijd met die twee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:15 schreef heywoodu het volgende:
Snelwandelaars Borchin en Bakulin zijn er ook al niet bij.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde, ik had me verheugd op een prachtige wedstrijd met die twee.
Maar zelfs zonder die twee, loopt het bij de andere favorieten nog dun door de broek van de spanning.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde, ik had me verheugd op een prachtige wedstrijd met die twee.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar zelfs zonder die twee, loopt het bij de andere favorieten nog dun door de broek van de spanning.
quote:(Belga) Belgiė vaardigt vijftien atleten af naar het WK in Moskou (10-18 augustus). Het gaat om elf individuele sporters en een ploeg (4x400 meter mannen), zo maakte de Koninklijke Belgische Atletiekbond (KBAB) vandaag bekend.
Belgiė trekt met vijftien atleten naar WK atletiek in Moskou
Kevin en Jonathan Borlée lopen in Moskou de individuele 400 meter en de estafette. De ploeg bestaat verder uit Dylan Borlée, Will Oyowe, Antoine Gillet en Arnaud Destatte. Andere geselecteerde mannen zijn Pieter-Jan Hannes (1.500 m), Bashir Abdi (10.000 m), Adrien Deghelt (110 m horden) en Thomas Van der Plaetsen (tienkamp). Vijf Belgische atletes gaan naar Moskou. Het vijftal bestaat uit Almensh Belete (5.000 m), Anne Zagré en Sara Aerts (100 m horden), Axelle Dauwens (400 m horden) en Nafissatou Thiam (zevenkamp).
Van de zestien atleten die er vorig jaar bij waren op de Olympische Spelen in Londen, ontbreken er drie door blessures (Hans van Alphen, Svetlana Bolshakova en Michael Bultheel) en zijn er twee gestopt (Tia Hellebaut en Elodie Ouedraogo). "De gemiddelde leeftijd van deze ploeg is naar atletieknormen zeer jong (24 jaar) maar er is heel wat potentieel", meldt de KBAB, die als selectiecriteria een potentiėle top 16-plaats hanteerde.
"De kwaliteit van deze ploeg mag niet afgemeten worden aan eventuele medailles. In een geglobaliseerde sport zoals de onze (er zullen 206 landen deelnemen), blijven medailles uitzonderlijk duur. Op papier is er een kans voor de 4x400."
"De gebroeders Borlée nemen definitief de (estfette)stok over van de vorige generatie waar Kim Gevaert en Tia Hellebaut de vaandeldraagsters waren. Ze worden aangevuld met een paar jonge kuikens die dit kampioenschap zullen gebruiken als voorbereiding voor Rio." (Belga)
Ah ok, als je maar geen finales mistquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:17 schreef DeeBee het volgende:
Dat moet ik nog even zien. Kan het wel met m'n passe-partout, maar wil ook wel wat van Moskou zien, dus dan kan ik wel een paar ochtendsessies met 400 mH vrouwen laten schieten bijv.
En ben nu in St.-Petersburg en ga zat. naar Moskou, dus mis dan ook wat sessies. Maar komt wel goed, ondanks de afwezigen zin in het toernooi!
Broersen werd dit jaar 2e in Götzis met een schitterend nieuw PR van 6345 punten. Schippers werd 3e met 6287 punten. Het PR van Dafne staat van Götzis vorig jaar met 6360 punten. Tsja, ze hebben allebei even veel kans, maar zullen voor een medaille sowieso over de 6400 punten heen moeten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:32 schreef TheVulture het volgende:
Schippers maakt toch meer kans op de Zevenkamp dan Broersen?
Twee keer in een korte tijd pieken misschien niet, maar het is vaak een kwestie van het goede gevoel vasthouden en doortrekken. Er zit bij allebei nog heel veel rek op dat PR.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:42 schreef TheVulture het volgende:
Oh ok, ik wist niet dat Broersen zich zo had verbeterd... aan de andere kant, vaak lukt het die zevenkampsters niet om twee keer in korte tijd te pieken volgens mij... en dan zou je zeggen dat er voor Schippers nog wat meer ruimte zit op basis van prestaties in het verleden.
Ze zijn beiden toch nog jong ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Twee keer in een korte tijd pieken misschien niet, maar het is vaak een kwestie van het goede gevoel vasthouden en doortrekken. Er zit bij allebei nog heel veel rek op dat PR.
Lekkere carriere zo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:43 schreef heywoodu het volgende:
Even gemist, maar Vlasic dus ook al niet op het WK
Dat zijn dus mooi kuttijden, de finales die steeds allemaal gaan beginnen als we hier gaan etenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:33 schreef borisz het volgende:
Wie de complete timetable wil hebben
http://www.mos2013.ru/en/competition/timetable/
Haal er wel twee uurtjes vanaf ivm Moskoutijd.
Finale 100 meter: 11 augustus 19.50 dus
Nee, maar ik zie wel dat er in Daegu op de woensdag alleen 20km snelwandelen vrouwen was, meer nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:33 schreef franklop het volgende:
maar weet iemand nou al waarom er woensdagavond niet wordt gesport?
en in berlijn juist wel meer.. nieuwe traditie ofzo? Vind het maar raar zo'n onderbreking in een toernooi dat een week duurtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie wel dat er in Daegu op de woensdag alleen 20km snelwandelen vrouwen was, meer niet
Ik mis gelukkig enkel de zaterdagavond.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het vooral irritant dat de tienkamp in het eerste weekend zit... dan kan ik niet of nauwelijks kijken
Vertelquote:
quote:Valentine Kipketer was left behind when the team left on Tuesday morning, while Margaret Akai was secretly axed from the team owing to an injury. Kipketer was left stranded, with no official from Athletics Kenya to sort out her travel issues as most of them had travelled to Moscow.
Kipketer, winner of the 2013 Mumbai Marathon in 2hrs, 24:20min, was left asleep at the Laico Regency Hotel when the team departed on Tuesday morning and was hoping to catch a flight to Moscow on Wednesday night.
However, the fire at the Jomo Kenyatta International Airport Wednesday morning left her stranded after all the incoming and outgoing flights were cancelled. Kipketer was eagerly awaiting communication from Emirate Airlines regarding her next flight.
“We were so tired when we arrived at Laico Regency and most of us went to straight to sleep hoping the team management would communicate on the next flight,” said Kipketer. “I just found myself alone in the hotel.”
“I also don’t know when the next flight is due after the mishap at the Jomo Kenyatta International Airport. Emirate Airlines are yet to communicate to me,” said Kipketer.
Ha Haquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:53 schreef heywoodu het volgende:
Goed geregeld hoor, dat Keniaanse vrouwenmarathonteam
[..]
Wat was dat gaaf met Blomquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:10 schreef debeterebob het volgende:
Ik moest lachen om dit filmpje![]()
Spot de anabolenjunk
http://nos.nl/video/538097-wk-atletiek-oranjesuccessen.html
Ja dat heb ik live gezienquote:
Erik de Bruinquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:10 schreef debeterebob het volgende:
Ik moest lachen om dit filmpje![]()
Spot de anabolenjunk
http://nos.nl/video/538097-wk-atletiek-oranjesuccessen.html
Ik kwam terug van werk en tv stond op RTL met late editie van Editie NL op (althans ging beginnen) en die hadden als intro 'Move over Bubka', ik snapte het niet echt waarom ze iets met polsstokhoogspringen zouden doen, totdat ik even dacht van; zou Blom wereldkampioen zijn geworden?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja dat heb ik live gezien9/10 keer flikkert die balk er ook net af als je hem net aantikt
Bij hem maakte ie net een sprongetje en bleef ie op het randje van de houder liggen
Niemand Hendriks nog getweet?quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het verschil in postuur tussen De Bruin en Smith is echt bizar
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:29 schreef TheArt het volgende:
Hij staat er weer hoor! http://www.ergorej.net/moscow2013/men.php?l=eng
Bazensite jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:29 schreef TheArt het volgende:
Geen voorspelling voor de vrouwen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:29 schreef TheArt het volgende:
Toch een mooie preview gemaaktquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Hans van Alphen doet niet mee?
edit: blessure
[..]
Geen voorspelling voor de vrouwen?
Startlijsten staan nog niet online, dus deelnemersveld is nog niet definitiefquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Hans van Alphen doet niet mee?
edit: blessure
[..]
Geen voorspelling voor de vrouwen?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit me ook te bedenken he...vaak bij zulke dingen wordt je wakker en ga je in de loop van de dag kijken, maar als we zo allemaal netjes gaan slapen begint het bijna zodra de wekker gaat![]()
Hopen dat DeeBee op tijd z'n hotelletje uit is morgen
Je was niet de enigequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Ik ben zo de Olympische Spelen door gekomenGaan slapen als de laatste atleet zijn wedstrijd heeft gedaan en opstaan en gelijk tv wee aan
Jij ook?quote:
Ik wil net zeggen, het leek me al vreemd dat je geen enkele post van me voorbij hebt zien komenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:52 schreef debeterebob het volgende:
Ik zie het al![]()
http://www.thuisserver.ne(...)s=100&sub_forum=208&
TheArt meer dan 5000 posts
Hele OS subforum zat vol met idioten als ons die inderdaad als ritme hadden: opstaan, tv aan + computer(s) aan voor streams (service hč!), hele dag subforum vol posten in topics over alle sporten (en in die tijd heel veel geleerd over veel sporten), slapen want ineens was de dag omquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij ook?Ik herinner me vooral Mexicanobakker en consorten
Die deden ook gewoon alsof ze alles van boogschieten afwisten en zo
![]()
Ik deed daar zelf ook aan mee
Je bent geen user die negatief opvalt hequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, het leek me al vreemd dat je geen enkele post van me voorbij hebt zien komen
Waren 12 streams of zo jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hele OS subforum zat vol met idioten als ons die inderdaad als ritme hadden: opstaan, tv aan + computer(s) aan voor streams (service hč!), hele dag subforum vol posten in topics over alle sporten (en in die tijd heel veel geleerd over veel sporten), slapen want ineens was de dag om
En ook mensen die bekend staan als mensen die bijna alles weten over sommige sporten, maar die in topics als boogschieten en karate dan weer netjes uitleg vragen en krijgen van de enkeling die daar verstand van heeftquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent geen user die negatief opvalt heDie hele top zijn allemaal wel toffe users
Dat was wel mooi aan dat forum. In TDF toch veel meer trollen.
Ik zou liever een extra extra scherm kopen (want heb er al 1 + tv + laptop) om meer te kunnen volgenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was meer omdat ik geen leven had ookZou nu liever iets minder volgen, in plaats van alles
Dat is juist zo mooi aan de OS (vooral zomer OS). 2 weken lang heb je totaal geen leven, de eerste dagen daarna val je in een zwart gat en daarna ga je door met je normale leven alsof er niets gebeurd isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was meer omdat ik geen leven had ookZou nu liever iets minder volgen, in plaats van alles
Het is wel leuker dan de tourquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou liever een extra extra scherm kopen (want heb er al 1 + tv + laptop) om meer te kunnen volgen
Dat zwarte gat jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is juist zo mooi aan de OS (vooral zomer OS). 2 weken lang heb je totaal geen leven, de eerste dagen daarna val je in een zwart gat en daarna ga je door met je normale leven alsof er niets gebeurd is
Gelukkig was het foebele al weer begonnenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat zwarte gat ja![]()
Gewoon niet weten wat je moet doen
Ik weet nog dat ik op zoek ben gegaan naar obscure streams waar nog wat sport te zijn zou zijn
En daarna was er weer Diamond League enzo, dat is het dan toch net nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat zwarte gat ja![]()
Gewoon niet weten wat je moet doen
Ik weet nog dat ik op zoek ben gegaan naar obscure streams waar nog wat sport te zijn zou zijn
Oh echtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig was het foebele al weer begonnen
Ik ga nog liever het Zambiaans kampioenschap atletiek U15 kijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig was het foebele al weer begonnen
Je mist de ultieme spanning dan hequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daarna was er weer Diamond League enzo, dat is het dan toch net niet
Ja dat was gaafquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je mist de ultieme spanning dan he
Met Rick van der Ven was toch wel episch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Om weer een beetje on topic te gaan: die reacties op de prestaties van OstapchukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja flikker toch ook lekker op met je hoofd als je dit als serie neerzetquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om weer een beetje on topic te gaan: die reacties op de prestaties van Ostapchuk![]()
Toen moet ik zowat wel de klok rond gepost hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:52 schreef debeterebob het volgende:
Ik zie het al![]()
Fan van James?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen moet ik zowat wel de klok rond gepost hebbenEr is ook niks mooier dan de OS op tv
En dan daarna het beruchte zwarte gat
![]()
Maar het WK atletiek blijft ook altijd heel mooi. Heb al zin in morgen, al kan ik pas vanaf halfzeven kijken.
Volgens mij welquote:
Saladino en Martina?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij wel![]()
Ik vond die gast uit Panama ook echt een heldEn die ultiem blije hardloopnegert
Grenada was mijn adoptie land, en James won toen gelijk de eerste medaille ooitquote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Grenada was mijn adoptie land, en James won toen gelijk de eerste medaille ooitDaarvoor vond ik het al een baas (en verwachte wel een medaille van hem) en daarna natuurlijk helemaal een held. Maar de avatar is gewoon om het hele eiland te blijven steunen
Service hč![]()
Felix inderdaadquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Saladino en Martina?
Hoewel ik vermoed dat jeFelix
Sanchez
bedoelt, maar die komt uit de Dominicaanse Republiek
Kemboi had mazzel dat Conseslus Kipruto toen nog net een jaartje te jong wasquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Felix inderdaad
En Kemboi op de steeple
Verder was Lavillenie ook wel een echte baasEn hoe Harting zijn feestje vierde was ook koning
En Eaton is natuurlijk de perfecte atleet
Harting die zo had lopen feesten na zijn winst dat die zijn accreditatie kwijt was, het Olympisch dorp niet in mocht en op een bankje in slaap was gevallenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Felix inderdaad
En Kemboi op de steeple
Verder was Lavillenie ook wel een echte baasEn hoe Harting zijn feestje vierde was ook koning
En Eaton is natuurlijk de perfecte atleet
Jep. En dat ie het eerste wat ie deed toen ie gewonnen had was heel hard schreeuwen, z'n shirt stuk trekken en een ereronde sprintenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Harting die zo had lopen feesten na zijn winst dat die zijn accreditatie kwijt was, het Olympisch dorp niet in mocht en op een bankje in slaap was gevallen
Ja, ik ga zondag pas voor het eerst kijken, morgen pas naar Moskou toe (jaja, geen die-hard, ik weet hetquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit me ook te bedenken he...vaak bij zulke dingen wordt je wakker en ga je in de loop van de dag kijken, maar als we zo allemaal netjes gaan slapen begint het bijna zodra de wekker gaat![]()
Hopen dat DeeBee op tijd z'n hotelletje uit is morgen
Als ik niet op vakantie ging, had ik m verslagenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:52 schreef debeterebob het volgende:
Ik zie het al![]()
Heb nu al weer zin in Sotchi en Rioquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hele OS subforum zat vol met idioten als ons die inderdaad als ritme hadden: opstaan, tv aan + computer(s) aan voor streams (service hč!), hele dag subforum vol posten in topics over alle sporten (en in die tijd heel veel geleerd over veel sporten), slapen want ineens was de dag om
Tienkamp had ik niks van willen missenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, ik ga zondag pas voor het eerst kijken, morgen pas naar Moskou toe (jaja, geen die-hard, ik weet het).
Voor mij zijn het iig wel acceptabele tijden allemaal, die twee uur later is toch relaxed.
Maar er zitten wel veel toffe onderdelen al op de eerste dagen, want zondagavond gelijk al de 100 meter finale ook! Zondag ga ik alleen maar atletiek kijken en niet sight-seeing doen, heb van de afgelopen dagen het gevoel alsof ik meer gelopen heb dan toen ik voor Rotterdam aan het trainen was dit jaar.
Sintnicolaas gaat natuurlijk gewoon 5.50 meter springen, dus dat duurt vast bijna aansluitend tot de avondsessie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tienkamp had ik niks van willen missen![]()
En tussen de sessies door zondag naar je hotel? Of lekker rondhangen in het stadion als een baas?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sintnicolaas gaat natuurlijk gewoon 5.50 meter springen, dus dat duurt vast bijna aansluitend tot de avondsessie.
En om 17u kan ik alweer genieten van een 20 km snelwandelen ofzo.![]()
Voor de duidelijkheid, jij gebruikt ook deze?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:37 schreef TheArt het volgende:
Ik vind die nieuwe liveticker van de IAAF maar een gedrocht
Jep, weinig keuze helaas. Die vorige was een stuk overzichtelijker.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, jij gebruikt ook deze?
http://www.iaaf.org/compe(...)mpionships-4873/live
Laat mij raden, Behrenbruch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:41 schreef heywoodu het volgende:
Ah, de meest Duitse Duitser van alle Duitse Duitsers
Dat komt vooral omdat de rest zo snel is. Eens zien wat het uiteindelijk oplevert. 10,8 zou oke zijn.quote:
Ja de snelste serie natuurlijk, maar dat gaat leek best groot, waardoor ik twijfelde of het onder de 11 zou zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat de rest zo snel is. Eens zien wat het uiteindelijk oplevert. 10,8 zou oke zijn.
10,85 uiteindelijk. Mhua niet goed en niet slecht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja de snelste serie natuurlijk, maar dat gaat leek best groot, waardoor ik twijfelde of het onder de 11 zou zijn
Wel traag ook, die live timing
Jammer, leek bij de 8.40 te zitten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:44 schreef TheArt het volgende:
Eelco begint ongeldig. Niet lekker om te beginnen.
Wat een droogklootquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:20 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben nu al fan van Steve Cram als commentator
quote:
Wel lekker dat de sprong op safe naar 7.42 ging al, nu kan hij inderdaad gewoon risico nemen en als het niet lukt heeft hij toch een mooie afstandquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:10 schreef tong80 het volgende:
Goeie sprong van niklaas.
Nu nog een keer risico nemen.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel lekker dat de sprong op safe naar 7.42 ging al, nu kan hij inderdaad gewoon risico nemen en als het niet lukt heeft hij toch een mooie afstand
Was toch al even bekend?quote:
Oh dat nieuws heb ik dan even gemist.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was toch al even bekend?
Tenminste, stond wel op de startlijst, maar volgens mij is hij sinds de Universiade al aan het kloten met blessures
Dat kan zo nu en dan gebeuren als je 15 sporten volgt, het is je vergevenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Oh dat nieuws heb ik dan even gemist.
Linkje van de forecast?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:32 schreef heywoodu het volgende:
Heuj naar 3 in de forecast, 9 puntjes achter Hardee
Ik zag de sprong niet, maar was ie net geldig? Wel respect als je onder die druk volle bak risico neemtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:33 schreef TheArt het volgende:
Tering wat een geluk voor Behrenbruch.
senk joequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://www.ergorej.net/moscow2013/men.php?l=eng
Hij had nog geen cm over op de balk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zag de sprong niet, maar was ie net geldig? Wel respect als je onder die druk volle bak risico neemt
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij had nog geen cm over op de balk.
Echt knap.quote:
Omgewisseld met de tijd van de Zweed Nilssonquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:57 schreef pullup het volgende:
Wat is er mis met die tijd van de Belg op de 100 m ?Ik hoor de commentator over een foutieve uitslag stressen.
Haha echt ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:58 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Omgewisseld met de tijd van de Zweed Nilsson
Op de één of andere manier, ik snap absoluut niet hoe zoiets zou kunnen gebeuren, kwam hij als 4e over de finish in zijn serie, maar kreeg hij de tijd van de Zweed Nilsson als nummer 7 en omgedraaid. 11.09 om 11.42, nogal een verschil.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:57 schreef pullup het volgende:
Wat is er mis met die tijd van de Belg op de 100 m ?Ik hoor de commentator over een foutieve uitslag stressen.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:22 schreef alors het volgende:
Lijkt wel een nucleaire wolk boven dat stadion
Dat is wel wat veel ja, maar aan de andere kant, het commentaar is goed (dit is de eerste keer dat ik vooral BBC kijk voorlopig) en in de studio zitten ook mensen die er duidelijk vanaf weten. Logisch, want het zijn voormalige topatletenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:26 schreef pullup het volgende:
Ik keek altijd naar atletiek op de BBC omdat daar wereldtoppers super kundig commentaar leverden.
Langzamerhand vind ik de uitzendingen daar niet meer om uit te houden qua alles wat ze er aan chauvinistische prietpraat om heen bouwen. Ze vergeten af en toe gewoon de atletiek onderdelen uit te zenden met al die aandacht voor de Britse successen uit het verleden en alle interviews die ze met eventuele kanshebbers er tussendoor mikken.
Ik luister bijna altijd naar Eurosport en dan de Nederlandse. Echt één van de weinige sporten waarbij ik dat doe. Commentaar van Ivo van Haaren vind ik echt uitstekend. Gast heeft verschrikkelijk veel kennis en een vlotte babbel en ook Thomas Schuurman weet er veel van en is prima te pruimenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is wel wat veel ja, maar aan de andere kant, het commentaar is goed (dit is de eerste keer dat ik vooral BBC kijk voorlopig) en in de studio zitten ook mensen die er duidelijk vanaf weten. Logisch, want het zijn voormalige topatleten
Helemaal mee eens. Heb wel bewondering voor die atletiekcommentatoren, dan moet je pas echt veel sporters goed kennen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik luister bijna altijd naar Eurosport en dan de Nederlandse. Echt één van de weinige sporten waarbij ik dat doe. Commentaar van Ivo van Haaren vind ik echt uitstekend. Gast heeft verschrikkelijk veel kennis en een vlotte babbel en ook Thomas Schuurman weet er veel van en is prima te pruimenReclames neem ik dan wel op de koop toe.
Ik was daar net ook al op over gegaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik luister bijna altijd naar Eurosport en dan de Nederlandse. Echt één van de weinige sporten waarbij ik dat doe. Commentaar van Ivo van Haaren vind ik echt uitstekend. Gast heeft verschrikkelijk veel kennis en een vlotte babbel en ook Thomas Schuurman weet er veel van en is prima te pruimenReclames neem ik dan wel op de koop toe.
Loopt die Keniaan alweer te linkeballen...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:44 schreef Szura het volgende:
Stel je trouwens eens voor dat ze er een Dijkstra & Ducrot achtig duo hebben zitten. Word je toch helemaal gek
Heej wat doet die Bolt nou op de startlijst van de 200 meter. Potverdrie Herbert en ik altijd maar denken dat dat zo'n erkende stoemper was, kilometers lang op kop sleurend van zo'n groep!
12.88, de menselijk maat is terug.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:44 schreef Szura het volgende:
Stel je trouwens eens voor dat ze er een Dijkstra & Ducrot achtig duo hebben zitten. Word je toch helemaal gek
Heej wat doet die Bolt nou op de startlijst van de 200 meter. Potverdrie Herbert en ik altijd maar denken dat dat zo'n erkende stoemper was, kilometers lang op kop sleurend van zo'n groep!
Butter ligt op 10 km. van het einde van de marathon een minuut voor. Volgens de minuut per tien kilometer-regel moeten ze dat nog dicht kunnen lopenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:45 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Loopt die Keniaan alweer te linkeballen...
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Butter ligt op 10 km. van het einde van de marathon een minuut voor. Volgens de minuut per tien kilometer-regel moeten ze dat nog dicht kunnen lopen
Maar met genoeg grinta gaat hij dit gewoon winnen. Butter heeft tenslotte van niemand in dit veld echt iets te vrezenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Butter ligt op 10 km. van het einde van de marathon een minuut voor. Volgens de minuut per tien kilometer-regel moeten ze dat nog dicht kunnen lopen
WAAR IS BUTTER?!??quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nu nog in de tussenstandquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:55 schreef TheArt het volgende:
Hčhč, ze hebben eindelijk de tijden van Van der Plaetsen en Nilsson omgedraaid. Was dat nou zo moeilijk?
Allemaal dicht bij elkaar, alleen Eaton 300 punten meerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:10 schreef baggerbaas het volgende:
Eelco voorlopig voor Hardee in de forecast
Ik had iets verwacht als dit:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Allemaal dicht bij elkaar, alleen Eaton 300 punten meer
Zo irritant.
Door 1 goed onderdeelquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:18 schreef TheArt het volgende:
Eelco staat naast Nixon het meest in de plus van iedereen.
De B groep is niet belangrijk genoeg om te laten zien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeie LJ van eelco. Kan ik daar nog beelden van zien?
Oh, tis weer zoverquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:36 schreef alors het volgende:
[..]
De B groep is niet belangrijk genoeg om te laten zien.
Ik hoop dat ie er nog doorheen komt. Vind het een leuke atleet (maar idd, niet veel soeps totnutoe)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:18 schreef Szura het volgende:
Graziano Pelle kan beter opgeven zo...
Johnny is al weer weggesprongen uit het pelotonquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:00 schreef heywoodu het volgende:
Kebede, de Kittel van de vrouwenmarathon.
Het lijkt wel snelwandelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:21 schreef debeterebob het volgende:
Er ligt er eentje een beetje raar bij
Dat zag er eng uit ja, 1 van de andere deelneemsters liep er ook gelijk naartoe, dat zal niet gebeuren als ze gewoon gestruikeld was ofzo...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:21 schreef debeterebob het volgende:
Er ligt er eentje een beetje raar bij
Dat viel me ook op. Leek net een hartaanval of zo. Ze lieten daarna ook nog stukje zien waar ze er raar bij lag. Maar goed dat is speculeren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zag er eng uit ja, 1 van de andere deelneemsters liep er ook gelijk naartoe, dat zal niet gebeuren als ze gewoon gestruikeld was ofzo...
Wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zag er eng uit ja, 1 van de andere deelneemsters liep er ook gelijk naartoe, dat zal niet gebeuren als ze gewoon gestruikeld was ofzo...
Er viel ineens iemand uit de "lijn" op de grond met slappe ledematen (in de achtergrond, kon niet zien uit welk land), waarna een andere deelneemster gelijk uit het parcours stapte.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat gebeurde er?
Bizar zware omstandigheden voor een marathon daar trouwens.
Lijkt me niet dat het aan de omstandigheden ligt. Niet na een paar km lopenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat gebeurde er?
Bizar zware omstandigheden voor een marathon daar trouwens.
Even gefilmd:quote:
Hij staat nog prive.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even gefilmd:
Bekijk deze YouTube-video
Oh ziet er raar uit in die post, maar dat is dus dat moment, heb het even opgenomen.
Dat lijkt me ook niet. Het was dan ook maar een opmerking terzijdequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het aan de omstandigheden ligt. Niet na een paar km lopen
Oh, nu niet meer als het goed isquote:
Nee, heb nog even gewacht maar zag het niet. Kan eventueel wel weer terugspoelen en kijken of ik het zie, maar wordt weer zoeken danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit. En dat stukje van dichtbij heb je dat ook erbij?
Das geen zwart'nquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:48 schreef heywoodu het volgende:
De Ierse Maria McCambridge staat er bij 5km gewoon bij, maar na 10km is zij de enige naam die ontbreekt.
Kon niet zien of het een zwart'n was?quote:
Dat is toch vrij duidelijk te zien. En er loopt een andere donkere atlete naar toe.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kon niet zien of het een zwart'n was?
Oh die heb je in die close-up gezien zeker.
Jakkesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even gefilmd:
Oh ziet er raar uit in die post, maar dat is dus dat moment, heb het even opgenomen.
http://www.iaaf.org/compe(...)mpionships-4873/livequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is toch vrij duidelijk te zien. En er loopt een andere donkere atlete naar toe.
Waar kan je alle doorkomsten zien dan ben je er wel snel achter wie het was.
En jij bent de superneger, dus jij bent er het beste in?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:04 schreef superniger het volgende:
Die negers zijn goed in rennen omdat ze vaak voor de politie moeten vluchten
NOS vanavond denk ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan ik ergens beelden van de tienkamp zien?
http://nos.nl/video/53858(...)-meter-tienkamp.htmlquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan ik ergens beelden van de tienkamp zien?
Bedoelde natuurlijk een livestreamquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:29 schreef Zelva het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/53858(...)-meter-tienkamp.html
In welke context?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:34 schreef marcodej het volgende:
Hoe vaak is het woord doping al gevallen vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |