Oh echtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig was het foebele al weer begonnen
Ik ga nog liever het Zambiaans kampioenschap atletiek U15 kijkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig was het foebele al weer begonnen
Je mist de ultieme spanning dan hequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daarna was er weer Diamond League enzo, dat is het dan toch net niet
Ja dat was gaafquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je mist de ultieme spanning dan he
Met Rick van der Ven was toch wel episch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Om weer een beetje on topic te gaan: die reacties op de prestaties van OstapchukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja flikker toch ook lekker op met je hoofd als je dit als serie neerzetquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om weer een beetje on topic te gaan: die reacties op de prestaties van Ostapchuk![]()
Toen moet ik zowat wel de klok rond gepost hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:52 schreef debeterebob het volgende:
Ik zie het al![]()
http://www.thuisserver.ne(...)s=100&sub_forum=208&
TheArt meer dan 5000 posts
Fan van James?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen moet ik zowat wel de klok rond gepost hebbenEr is ook niks mooier dan de OS op tv
En dan daarna het beruchte zwarte gat
![]()
Maar het WK atletiek blijft ook altijd heel mooi. Heb al zin in morgen, al kan ik pas vanaf halfzeven kijken.
Volgens mij welquote:
Saladino en Martina?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij wel![]()
Ik vond die gast uit Panama ook echt een heldEn die ultiem blije hardloopnegert
Grenada was mijn adoptie land, en James won toen gelijk de eerste medaille ooitquote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Grenada was mijn adoptie land, en James won toen gelijk de eerste medaille ooitDaarvoor vond ik het al een baas (en verwachte wel een medaille van hem) en daarna natuurlijk helemaal een held. Maar de avatar is gewoon om het hele eiland te blijven steunen
Service hè![]()
Felix inderdaadquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Saladino en Martina?
Hoewel ik vermoed dat jeFelix
Sanchez
bedoelt, maar die komt uit de Dominicaanse Republiek
Kemboi had mazzel dat Conseslus Kipruto toen nog net een jaartje te jong wasquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Felix inderdaad
En Kemboi op de steeple
Verder was Lavillenie ook wel een echte baasEn hoe Harting zijn feestje vierde was ook koning
En Eaton is natuurlijk de perfecte atleet
Harting die zo had lopen feesten na zijn winst dat die zijn accreditatie kwijt was, het Olympisch dorp niet in mocht en op een bankje in slaap was gevallenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Felix inderdaad
En Kemboi op de steeple
Verder was Lavillenie ook wel een echte baasEn hoe Harting zijn feestje vierde was ook koning
En Eaton is natuurlijk de perfecte atleet
Jep. En dat ie het eerste wat ie deed toen ie gewonnen had was heel hard schreeuwen, z'n shirt stuk trekken en een ereronde sprintenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Harting die zo had lopen feesten na zijn winst dat die zijn accreditatie kwijt was, het Olympisch dorp niet in mocht en op een bankje in slaap was gevallen
Ja, ik ga zondag pas voor het eerst kijken, morgen pas naar Moskou toe (jaja, geen die-hard, ik weet hetquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit me ook te bedenken he...vaak bij zulke dingen wordt je wakker en ga je in de loop van de dag kijken, maar als we zo allemaal netjes gaan slapen begint het bijna zodra de wekker gaat![]()
Hopen dat DeeBee op tijd z'n hotelletje uit is morgen
Als ik niet op vakantie ging, had ik m verslagenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:52 schreef debeterebob het volgende:
Ik zie het al![]()
http://www.thuisserver.ne(...)s=100&sub_forum=208&
TheArt meer dan 5000 posts
Heb nu al weer zin in Sotchi en Rioquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hele OS subforum zat vol met idioten als ons die inderdaad als ritme hadden: opstaan, tv aan + computer(s) aan voor streams (service hè!), hele dag subforum vol posten in topics over alle sporten (en in die tijd heel veel geleerd over veel sporten), slapen want ineens was de dag om
Tienkamp had ik niks van willen missenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, ik ga zondag pas voor het eerst kijken, morgen pas naar Moskou toe (jaja, geen die-hard, ik weet het).
Voor mij zijn het iig wel acceptabele tijden allemaal, die twee uur later is toch relaxed.
Maar er zitten wel veel toffe onderdelen al op de eerste dagen, want zondagavond gelijk al de 100 meter finale ook! Zondag ga ik alleen maar atletiek kijken en niet sight-seeing doen, heb van de afgelopen dagen het gevoel alsof ik meer gelopen heb dan toen ik voor Rotterdam aan het trainen was dit jaar.
Sintnicolaas gaat natuurlijk gewoon 5.50 meter springen, dus dat duurt vast bijna aansluitend tot de avondsessie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tienkamp had ik niks van willen missen![]()
En tussen de sessies door zondag naar je hotel? Of lekker rondhangen in het stadion als een baas?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sintnicolaas gaat natuurlijk gewoon 5.50 meter springen, dus dat duurt vast bijna aansluitend tot de avondsessie.
En om 17u kan ik alweer genieten van een 20 km snelwandelen ofzo.![]()
Voor de duidelijkheid, jij gebruikt ook deze?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:37 schreef TheArt het volgende:
Ik vind die nieuwe liveticker van de IAAF maar een gedrocht
Jep, weinig keuze helaas. Die vorige was een stuk overzichtelijker.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, jij gebruikt ook deze?
http://www.iaaf.org/compe(...)mpionships-4873/live
Laat mij raden, Behrenbruch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:41 schreef heywoodu het volgende:
Ah, de meest Duitse Duitser van alle Duitse Duitsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |