Tienkamp had ik niks van willen missenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, ik ga zondag pas voor het eerst kijken, morgen pas naar Moskou toe (jaja, geen die-hard, ik weet het).
Voor mij zijn het iig wel acceptabele tijden allemaal, die twee uur later is toch relaxed.
Maar er zitten wel veel toffe onderdelen al op de eerste dagen, want zondagavond gelijk al de 100 meter finale ook! Zondag ga ik alleen maar atletiek kijken en niet sight-seeing doen, heb van de afgelopen dagen het gevoel alsof ik meer gelopen heb dan toen ik voor Rotterdam aan het trainen was dit jaar.
Sintnicolaas gaat natuurlijk gewoon 5.50 meter springen, dus dat duurt vast bijna aansluitend tot de avondsessie.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tienkamp had ik niks van willen missen![]()
En tussen de sessies door zondag naar je hotel? Of lekker rondhangen in het stadion als een baas?
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sintnicolaas gaat natuurlijk gewoon 5.50 meter springen, dus dat duurt vast bijna aansluitend tot de avondsessie.
En om 17u kan ik alweer genieten van een 20 km snelwandelen ofzo.![]()
Voor de duidelijkheid, jij gebruikt ook deze?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:37 schreef TheArt het volgende:
Ik vind die nieuwe liveticker van de IAAF maar een gedrocht
Jep, weinig keuze helaas. Die vorige was een stuk overzichtelijker.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, jij gebruikt ook deze?
http://www.iaaf.org/compe(...)mpionships-4873/live
Laat mij raden, Behrenbruch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:41 schreef heywoodu het volgende:
Ah, de meest Duitse Duitser van alle Duitse Duitsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |