quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:29 schreef TheArt het volgende:
Hij staat er weer hoor! http://www.ergorej.net/moscow2013/men.php?l=eng
Bazensite jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:29 schreef TheArt het volgende:
Geen voorspelling voor de vrouwen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:29 schreef TheArt het volgende:
Toch een mooie preview gemaaktquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Hans van Alphen doet niet mee?
edit: blessure
[..]
Geen voorspelling voor de vrouwen?
Startlijsten staan nog niet online, dus deelnemersveld is nog niet definitiefquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Hans van Alphen doet niet mee?
edit: blessure
[..]
Geen voorspelling voor de vrouwen?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit me ook te bedenken he...vaak bij zulke dingen wordt je wakker en ga je in de loop van de dag kijken, maar als we zo allemaal netjes gaan slapen begint het bijna zodra de wekker gaat![]()
Hopen dat DeeBee op tijd z'n hotelletje uit is morgen
Je was niet de enigequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Ik ben zo de Olympische Spelen door gekomenGaan slapen als de laatste atleet zijn wedstrijd heeft gedaan en opstaan en gelijk tv wee aan
Jij ook?quote:
Ik wil net zeggen, het leek me al vreemd dat je geen enkele post van me voorbij hebt zien komenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:52 schreef debeterebob het volgende:
Ik zie het al![]()
http://www.thuisserver.ne(...)s=100&sub_forum=208&
TheArt meer dan 5000 posts
Hele OS subforum zat vol met idioten als ons die inderdaad als ritme hadden: opstaan, tv aan + computer(s) aan voor streams (service hč!), hele dag subforum vol posten in topics over alle sporten (en in die tijd heel veel geleerd over veel sporten), slapen want ineens was de dag omquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij ook?Ik herinner me vooral Mexicanobakker en consorten
Die deden ook gewoon alsof ze alles van boogschieten afwisten en zo
![]()
Ik deed daar zelf ook aan mee
Je bent geen user die negatief opvalt hequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, het leek me al vreemd dat je geen enkele post van me voorbij hebt zien komen
Waren 12 streams of zo jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hele OS subforum zat vol met idioten als ons die inderdaad als ritme hadden: opstaan, tv aan + computer(s) aan voor streams (service hč!), hele dag subforum vol posten in topics over alle sporten (en in die tijd heel veel geleerd over veel sporten), slapen want ineens was de dag om
En ook mensen die bekend staan als mensen die bijna alles weten over sommige sporten, maar die in topics als boogschieten en karate dan weer netjes uitleg vragen en krijgen van de enkeling die daar verstand van heeftquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent geen user die negatief opvalt heDie hele top zijn allemaal wel toffe users
Dat was wel mooi aan dat forum. In TDF toch veel meer trollen.
Ik zou liever een extra extra scherm kopen (want heb er al 1 + tv + laptop) om meer te kunnen volgenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was meer omdat ik geen leven had ookZou nu liever iets minder volgen, in plaats van alles
Dat is juist zo mooi aan de OS (vooral zomer OS). 2 weken lang heb je totaal geen leven, de eerste dagen daarna val je in een zwart gat en daarna ga je door met je normale leven alsof er niets gebeurd isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was meer omdat ik geen leven had ookZou nu liever iets minder volgen, in plaats van alles
Het is wel leuker dan de tourquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou liever een extra extra scherm kopen (want heb er al 1 + tv + laptop) om meer te kunnen volgen
Dat zwarte gat jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is juist zo mooi aan de OS (vooral zomer OS). 2 weken lang heb je totaal geen leven, de eerste dagen daarna val je in een zwart gat en daarna ga je door met je normale leven alsof er niets gebeurd is
Gelukkig was het foebele al weer begonnenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat zwarte gat ja![]()
Gewoon niet weten wat je moet doen
Ik weet nog dat ik op zoek ben gegaan naar obscure streams waar nog wat sport te zijn zou zijn
En daarna was er weer Diamond League enzo, dat is het dan toch net nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat zwarte gat ja![]()
Gewoon niet weten wat je moet doen
Ik weet nog dat ik op zoek ben gegaan naar obscure streams waar nog wat sport te zijn zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |