Haha echt ?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:58 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Omgewisseld met de tijd van de Zweed Nilsson
Op de één of andere manier, ik snap absoluut niet hoe zoiets zou kunnen gebeuren, kwam hij als 4e over de finish in zijn serie, maar kreeg hij de tijd van de Zweed Nilsson als nummer 7 en omgedraaid. 11.09 om 11.42, nogal een verschil.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:57 schreef pullup het volgende:
Wat is er mis met die tijd van de Belg op de 100 m ?Ik hoor de commentator over een foutieve uitslag stressen.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:22 schreef alors het volgende:
Lijkt wel een nucleaire wolk boven dat stadion
Dat is wel wat veel ja, maar aan de andere kant, het commentaar is goed (dit is de eerste keer dat ik vooral BBC kijk voorlopig) en in de studio zitten ook mensen die er duidelijk vanaf weten. Logisch, want het zijn voormalige topatletenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:26 schreef pullup het volgende:
Ik keek altijd naar atletiek op de BBC omdat daar wereldtoppers super kundig commentaar leverden.
Langzamerhand vind ik de uitzendingen daar niet meer om uit te houden qua alles wat ze er aan chauvinistische prietpraat om heen bouwen. Ze vergeten af en toe gewoon de atletiek onderdelen uit te zenden met al die aandacht voor de Britse successen uit het verleden en alle interviews die ze met eventuele kanshebbers er tussendoor mikken.
Ik luister bijna altijd naar Eurosport en dan de Nederlandse. Echt één van de weinige sporten waarbij ik dat doe. Commentaar van Ivo van Haaren vind ik echt uitstekend. Gast heeft verschrikkelijk veel kennis en een vlotte babbel en ook Thomas Schuurman weet er veel van en is prima te pruimenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is wel wat veel ja, maar aan de andere kant, het commentaar is goed (dit is de eerste keer dat ik vooral BBC kijk voorlopig) en in de studio zitten ook mensen die er duidelijk vanaf weten. Logisch, want het zijn voormalige topatleten
Helemaal mee eens. Heb wel bewondering voor die atletiekcommentatoren, dan moet je pas echt veel sporters goed kennen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik luister bijna altijd naar Eurosport en dan de Nederlandse. Echt één van de weinige sporten waarbij ik dat doe. Commentaar van Ivo van Haaren vind ik echt uitstekend. Gast heeft verschrikkelijk veel kennis en een vlotte babbel en ook Thomas Schuurman weet er veel van en is prima te pruimenReclames neem ik dan wel op de koop toe.
Ik was daar net ook al op over gegaanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik luister bijna altijd naar Eurosport en dan de Nederlandse. Echt één van de weinige sporten waarbij ik dat doe. Commentaar van Ivo van Haaren vind ik echt uitstekend. Gast heeft verschrikkelijk veel kennis en een vlotte babbel en ook Thomas Schuurman weet er veel van en is prima te pruimenReclames neem ik dan wel op de koop toe.
Loopt die Keniaan alweer te linkeballen...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:44 schreef Szura het volgende:
Stel je trouwens eens voor dat ze er een Dijkstra & Ducrot achtig duo hebben zitten. Word je toch helemaal gek
Heej wat doet die Bolt nou op de startlijst van de 200 meter. Potverdrie Herbert en ik altijd maar denken dat dat zo'n erkende stoemper was, kilometers lang op kop sleurend van zo'n groep!
12.88, de menselijk maat is terug.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:44 schreef Szura het volgende:
Stel je trouwens eens voor dat ze er een Dijkstra & Ducrot achtig duo hebben zitten. Word je toch helemaal gek
Heej wat doet die Bolt nou op de startlijst van de 200 meter. Potverdrie Herbert en ik altijd maar denken dat dat zo'n erkende stoemper was, kilometers lang op kop sleurend van zo'n groep!
Butter ligt op 10 km. van het einde van de marathon een minuut voor. Volgens de minuut per tien kilometer-regel moeten ze dat nog dicht kunnen lopenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:45 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Loopt die Keniaan alweer te linkeballen...
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Butter ligt op 10 km. van het einde van de marathon een minuut voor. Volgens de minuut per tien kilometer-regel moeten ze dat nog dicht kunnen lopen
Maar met genoeg grinta gaat hij dit gewoon winnen. Butter heeft tenslotte van niemand in dit veld echt iets te vrezenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Butter ligt op 10 km. van het einde van de marathon een minuut voor. Volgens de minuut per tien kilometer-regel moeten ze dat nog dicht kunnen lopen
WAAR IS BUTTER?!??quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nu nog in de tussenstandquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:55 schreef TheArt het volgende:
Hčhč, ze hebben eindelijk de tijden van Van der Plaetsen en Nilsson omgedraaid. Was dat nou zo moeilijk?
Allemaal dicht bij elkaar, alleen Eaton 300 punten meerquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:10 schreef baggerbaas het volgende:
Eelco voorlopig voor Hardee in de forecast
Ik had iets verwacht als dit:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Allemaal dicht bij elkaar, alleen Eaton 300 punten meer
Zo irritant.
Door 1 goed onderdeelquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:18 schreef TheArt het volgende:
Eelco staat naast Nixon het meest in de plus van iedereen.
De B groep is niet belangrijk genoeg om te laten zien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeie LJ van eelco. Kan ik daar nog beelden van zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |