Oh, tis weer zoverquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:36 schreef alors het volgende:
[..]
De B groep is niet belangrijk genoeg om te laten zien.
Ik hoop dat ie er nog doorheen komt. Vind het een leuke atleet (maar idd, niet veel soeps totnutoe)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:18 schreef Szura het volgende:
Graziano Pelle kan beter opgeven zo...
Johnny is al weer weggesprongen uit het pelotonquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:00 schreef heywoodu het volgende:
Kebede, de Kittel van de vrouwenmarathon.
Het lijkt wel snelwandelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:21 schreef debeterebob het volgende:
Er ligt er eentje een beetje raar bij
Dat zag er eng uit ja, 1 van de andere deelneemsters liep er ook gelijk naartoe, dat zal niet gebeuren als ze gewoon gestruikeld was ofzo...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:21 schreef debeterebob het volgende:
Er ligt er eentje een beetje raar bij
Dat viel me ook op. Leek net een hartaanval of zo. Ze lieten daarna ook nog stukje zien waar ze er raar bij lag. Maar goed dat is speculeren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zag er eng uit ja, 1 van de andere deelneemsters liep er ook gelijk naartoe, dat zal niet gebeuren als ze gewoon gestruikeld was ofzo...
Wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zag er eng uit ja, 1 van de andere deelneemsters liep er ook gelijk naartoe, dat zal niet gebeuren als ze gewoon gestruikeld was ofzo...
Er viel ineens iemand uit de "lijn" op de grond met slappe ledematen (in de achtergrond, kon niet zien uit welk land), waarna een andere deelneemster gelijk uit het parcours stapte.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat gebeurde er?
Bizar zware omstandigheden voor een marathon daar trouwens.
Lijkt me niet dat het aan de omstandigheden ligt. Niet na een paar km lopenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat gebeurde er?
Bizar zware omstandigheden voor een marathon daar trouwens.
Even gefilmd:quote:
Hij staat nog prive.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even gefilmd:
Bekijk deze YouTube-video
Oh ziet er raar uit in die post, maar dat is dus dat moment, heb het even opgenomen.
Dat lijkt me ook niet. Het was dan ook maar een opmerking terzijdequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het aan de omstandigheden ligt. Niet na een paar km lopen
Oh, nu niet meer als het goed isquote:
Nee, heb nog even gewacht maar zag het niet. Kan eventueel wel weer terugspoelen en kijken of ik het zie, maar wordt weer zoeken danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit. En dat stukje van dichtbij heb je dat ook erbij?
Das geen zwart'nquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:48 schreef heywoodu het volgende:
De Ierse Maria McCambridge staat er bij 5km gewoon bij, maar na 10km is zij de enige naam die ontbreekt.
Kon niet zien of het een zwart'n was?quote:
Dat is toch vrij duidelijk te zien. En er loopt een andere donkere atlete naar toe.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kon niet zien of het een zwart'n was?
Oh die heb je in die close-up gezien zeker.
Jakkesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even gefilmd:
Oh ziet er raar uit in die post, maar dat is dus dat moment, heb het even opgenomen.
http://www.iaaf.org/compe(...)mpionships-4873/livequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is toch vrij duidelijk te zien. En er loopt een andere donkere atlete naar toe.
Waar kan je alle doorkomsten zien dan ben je er wel snel achter wie het was.
En jij bent de superneger, dus jij bent er het beste in?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:04 schreef superniger het volgende:
Die negers zijn goed in rennen omdat ze vaak voor de politie moeten vluchten
NOS vanavond denk ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan ik ergens beelden van de tienkamp zien?
http://nos.nl/video/53858(...)-meter-tienkamp.htmlquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan ik ergens beelden van de tienkamp zien?
Bedoelde natuurlijk een livestreamquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:29 schreef Zelva het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/53858(...)-meter-tienkamp.html
In welke context?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:34 schreef marcodej het volgende:
Hoe vaak is het woord doping al gevallen vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |