Dat komt vooral omdat de rest zo snel is. Eens zien wat het uiteindelijk oplevert. 10,8 zou oke zijn.quote:
Ja de snelste serie natuurlijk, maar dat gaat leek best groot, waardoor ik twijfelde of het onder de 11 zou zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat komt vooral omdat de rest zo snel is. Eens zien wat het uiteindelijk oplevert. 10,8 zou oke zijn.
10,85 uiteindelijk. Mhua niet goed en niet slecht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja de snelste serie natuurlijk, maar dat gaat leek best groot, waardoor ik twijfelde of het onder de 11 zou zijn
Wel traag ook, die live timing
Jammer, leek bij de 8.40 te zitten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:44 schreef TheArt het volgende:
Eelco begint ongeldig. Niet lekker om te beginnen.
Wat een droogklootquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:20 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben nu al fan van Steve Cram als commentator
quote:
Wel lekker dat de sprong op safe naar 7.42 ging al, nu kan hij inderdaad gewoon risico nemen en als het niet lukt heeft hij toch een mooie afstandquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:10 schreef tong80 het volgende:
Goeie sprong van niklaas.
Nu nog een keer risico nemen.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel lekker dat de sprong op safe naar 7.42 ging al, nu kan hij inderdaad gewoon risico nemen en als het niet lukt heeft hij toch een mooie afstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |