Wie zorgt er voor de oliebollen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:19 schreef James1988 het volgende:
Iedereen, niet vergeten: morgen Nieuwjaarsrondje
10:29 vertrekken uit Amsterdam.
T zal de stilte voor de storm van verhalen achteraf wordenquote:
Ha ha wat een KANSLOOS voorstelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:37 schreef Bitlord het volgende:
Ik stel voor dat we morgen face-to-face gaan praten in de trein en niet gaan converseren via onze mobieltjes op m.fok.nl
Neem jij weer een oplader mee?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:37 schreef Bitlord het volgende:
Ik stel voor dat we morgen face-to-face gaan praten in de trein en niet gaan converseren via onze mobieltjes op m.fok.nl
dat zou wel het toppunt van triestheid zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:37 schreef Bitlord het volgende:
Niet nodig, wij hebben Kees Kabelhaspel meequote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:55 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Reizen jullie eerste klas dan?
Vorige keer met Bitlord was hij met spoed op zoek naar stopcontacten. Was nog wel geinig :pquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:55 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Reizen jullie eerste klas dan?
ja zeer irritant. Ik moest toen ook werken na de Hanzelijn-meet maar mijn telefoon was leeg. Uiteindelijk was ik ondanks het weer en de uitgedunde dienstregeling (men reed 8/9 december ook een aangepaste dienstregeling) anderhalf uur te vroeg in Amsterdam Noord en kon ik daar nog op mijn gemak mijn telefoon opladen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:59 schreef b2py het volgende:
[..]
Vorige keer met Bitlord was hij met spoed op zoek naar stopcontacten. Was nog wel geinig :p
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Watte is de uitslag van de Heer Bennie lux Bodemplaat persconferentie?
quote:Staatssecretaris Mansveld heeft er vertrouwen in dat er voor volgende week vrijdag een oplossing komt voor de uitgevallen Fyra. Ze denkt dat er dan een plan ligt waar "iedereen achter staat".
De staatssecretaris heeft vandaag overleg gehad met NS-directeur Van Vroonhoven en topman Descheemaecker van de Belgische spoorwegen over de problemen rond de Fyra. Door technische problemen rijdt de hogesnelheidslijn tussen Amsterdam en Brussel al een week niet meer.
Oplossing
De staatssecretaris wil niet vooruitlopen op een mogelijke oplossing. Ze benadrukt dat er wel een oplossing moet komen voor de korte en de langere termijn. Er moet een plan komen dat juridisch goed is en financieel haalbaar, aldus Mansveld.
Volgens de staatssecretaris wordt er hard gewerkt aan een oplossing. "Het weekend door, 24 uur per dag," aldus Mansveld.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | 10:29 V Amsterdam Centraal (IC 12628) 12:17 A Roosendaal ----- 12:22 V Roosendaal (R 2583) 13:10 A Antwerpen Centraal ----- 13:35 V Antwerpen Centraal (IR 613) 13:52 A Antwerpen-Noorderkempen ----- 14:08 V Antwerpen-Noorderkempen (IR 634) 14:25 A Antwerpen Centraal ----- 14:43 V Antwerpen Centraal (IR 2914) 16:52 A Liège-Guillemins ----- 17:17 V Liège-Guillemins (R 5367) 17:50 A Maastricht ----- 17:58 V Maastricht (IC 868) 20:22 A Amsterdam Centraal |
Ik twijfel alleen over het stuk Essen - Noorderkempen. Ik denk dat we dan moeten overstappen op Luchtbal ipv Centraal, omdat dit korter is. Iemand die weet hoe dat zit?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:48 schreef James1988 het volgende:
Treinkaartjes nieuwjaarsrondje
Iedereen: vervoerbewijs NL (zoals Altijd Vrij/Dal Vrij/Weekend Vrij, Blokkerkaartje, enz)
Jonger dan 26
- Roosendaal-Grens - Essen: grenskaartje uit kaartautomaat ¤ 2
- Essen - Noorderkempen: Go Pass 1 (¤ 6,50), of meereizen op iemand anders met Go Pass (¤ 5)
- Noorderkempen - Maastricht: Go Pass 1 Maastricht (¤ 7,70) of meereizen op Go Pass (¤ 5) + grenskaartje Visé-Visé Grens (¤ 2)
Totaal België: ¤ 14 - ¤ 16,20
De Go Pass 1-kaartjes zijn te koop op www.belgianrail.be.
26+
Tickets te koop via www.nmbs-europe.com of bij een loket.
- Roosendaal - Noorderkempen, zonder korting ¤ 12,-
- Noorderkempen - Maastricht, zonder korting ¤ 21,30
Totaal België (zonder kortingen): ¤ 33,30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |