Hij doet het vast nog een heel stuk beter dan die V250s.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:59 schreef the-it het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas is die in een slechte staat beland
klopt. er rijden minder Fyra.quote:Storing
Amsterdam C-Breda
Dinsdag 22 Januari 15:35
Oorzaak
Tussen Amsterdam C en Breda rijden minder Fyra treinen door een wisselstoring.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 30 min. De verstoring is naar verwachting rond 17:00 uur verholpen.
roestbakje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:59 schreef the-it het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas is die in een slechte staat beland
NSH zal waarschijnlijk nu wel vanuit HGB IV geleid worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn positie lijkt inmiddels wel aardig onhoudbaar. Even naar buiten kijken... nope, HGB IV staat nog niet in de fik.Of zit NoSpeed ergens anders?
Ziet er anders nog best druk uit hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
NSH zal waarschijnlijk nu wel vanuit HGB IV geleid worden.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)matje_om_Fyra__.htmlquote:Verder zoekt de NS samen met de Belgische vervoerder NMBS naar een snelle, tijdelijke oplossing voor reizigers tussen Amsterdam en Brussel. Mansveld verwacht dat er 8 keer per uur een intercity gaat rijden op het traject. Ze heeft de hoop dat dit binnen twee weken geregeld is. Daarnaast zullen de huidige treindiensten tussen Antwerpen en Roosendaal blijven bestaan.
compensatie voor het leed dat de passagiers geleden hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:10 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)matje_om_Fyra__.html
Zou wel lekker druk worden op dat traject dan
Anders heb je niks meer om op te heffen he, lol d'r afquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:10 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)matje_om_Fyra__.html
Zou wel lekker druk worden op dat traject dan
ongetwijfeld, en beschikbaar materieel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:14 schreef KnightSolaire het volgende:
Heeft die beperkte dienstregeling (8 i.p.v. 16x per dag) te maken hebben met de beschikbaarheid van treinpaden?
Acht keer per uurquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:10 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)matje_om_Fyra__.html
Zou wel lekker druk worden op dat traject dan
welnee. Gewoon een loc en dan 3 rijtuigen. Kun je flink doorscheurenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:13 schreef James1988 het volgende:
Dan zullen ze die treinen wel een bak of 10 lang maken, toch?
vind je het gek als er een grondige schoonmaakoperatie gaande isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:07 schreef b2py het volgende:
[..]
Ziet er anders nog best druk uit hoor
Als er een geschikt pad gevonden wordt zou dat elk uur beschikbaar moeten zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:14 schreef KnightSolaire het volgende:
Heeft die beperkte dienstregeling (8 i.p.v. 16x per dag) te maken hebben met de beschikbaarheid van treinpaden?
Niet helemaal waarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:20 schreef ReisT het volgende:
[..]
Als er een geschikt pad gevonden wordt zou dat elk uur beschikbaar moeten zijn.
Op de verschillende deeltrajecten hoeft niet ieder uur een goederenpad (vaak de beperkende factor) ingelegd te zijn. Die kunnen bijvoorbeeld ook iedere twee uur beschikbaar zijn voor goederen. Hiermee zou je dus een 1x2uur dienstregeling kunnen uitvoeren.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:22 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu nog de bijhorende uitleg, b2py.
Wel waar. Anders voldoet het simpelweg niet aan de criteria voor "geschikt"quote:
in de verste verte niet. 1700-loc met drie rijtuigen is echt een raket, namelijk in 28 seconden. Een E-GTW 2/6 doet het in 31 seconden en is hiermee goede tweedequote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
snelst optrekkende was toch die turbo-plan V?
Dat is een 1700 loc met vier rijtuigen, niet driequote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de verste verte niet. 1700-loc met drie rijtuigen is echt een raket, namelijk in 28 seconden. Een E-GTW 2/6 doet het in 31 seconden en is hiermee goede tweede
Een SLeT-IV doet er tussen de 45 en 50 seconden om de 100 te bereiken, maar dat komt vooral omdat de vermogensafname beperkt is. Plan V zonder Turbo is 52 seconden
bron: http://somda.nl/forum/8277
Vergeet het nou maar gewoon dat er deze maand nog normaal gereden gaat wordenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:43 schreef zoem het volgende:
Het hoge woord is er weer uit zie ik. Morgen ook aangepaste dienstregeling.
Och, vanaf zondag/maandag ofzo vast wel weer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet het nou maar gewoon dat er deze maand nog normaal gereden gaat worden
Mja, ik moet daardoor een half uur eerder opstaan. Trein van half 7quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet het nou maar gewoon dat er deze maand nog normaal gereden gaat worden
Nee rijden niet meer rondquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:45 schreef Bitlord het volgende:
Maar een keertje zo'n loc met drie DDAR-rijtuigen gezien, en wel in Amersfoort al weer 4,5 jaar geleden, toen ik op een 1600+Wadlopers stond te wachten.:
Rijden die combinaties nog rond eigenlijk?
And not a single fuck was given.. ach gossiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Mja, ik moet daardoor een half uur eerder opstaan. Trein van half 7
Als je ff doorleest dan zie je dat een 1700 met drie rijtuigen 3 seconden sneller is van eentje met vierquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:42 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is een 1700 loc met vier rijtuigen, niet drie
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:47 schreef b2py het volgende:
[..]
And not a single fuck was given.. ach gossie
Ja wacht ff, die dingen rijden toch niet meer rond. Waarom is het dan interessant? Een 1700 zonder rijtuig op vol vermogen ipv 50% gaat nog veel en veel sneller..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je ff doorleest dan zie je dat een 1700 met drie rijtuigen 3 seconden sneller is van eentje met vier
die 50% geldt alleen als de stellen gekoppeld zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:50 schreef b2py het volgende:
[..]
Ja wacht ff, die dingen rijden toch niet meer rond. Waarom is het dan interessant? Een 1700 zonder rijtuig op vol vermogen ipv 50% gaat nog veel en veel sneller..
Hahaha, lijkt beetje op dat Breda verhaal wat ooit in de OP stond van jouquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:53 schreef greavy het volgende:
Wat doe je als machinist en rangeerder als je tijd over hebt? Juist, je parkeert je loc+ketelwagen naast een woonboulevard en gaat even een bakkie koffie drinken op je gemak bij een broodjeszaak. 40 minuten later zet je de reis weer voort.![]()
En ik maar wachten
Spoorbomen dicht?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:53 schreef greavy het volgende:
Wat doe je als machinist en rangeerder als je tijd over hebt? Juist, je parkeert je loc+ketelwagen naast een woonboulevard en gaat even een bakkie koffie drinken op je gemak bij een broodjeszaak. 40 minuten later zet je de reis weer voort.![]()
En ik maar wachten
Eerlijk gezegd verwacht ik dat alles op alles wordt gezet om de V250 te repareren. Terugsturen heb je het probleem van A) je geld terugkrijgen en B) hoe lang duurt het wel niet voordat je ergens anders HST's vandaan haalt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:45 schreef Maxbet het volgende:
Een hele grote what if, maar als AB de problemen niet opgelost krijgt binnen de 3 maanden die de Belgen hebben gegeven, dan klapt in principe de hele consessie toch?
Dus dan toch DB of Virgin oid op de HSL?
En de V250 postzegel erop en terug naar Italië, of de binnenlandse dienst in als IC..
Nee, die andere. Net slapstick, dat GroenLinks. De dikke en de dunne...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hebben ze Van Gent weer opgegraven? Met haar "reiskostenvergoeding voor het OV is voor de elite" terwijl ze met auto rondgechauffeurd werd tussen Den Haag en Friesland?
volgens mij doen ze het wel op meer plaatsenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:53 schreef greavy het volgende:
Wat doe je als machinist en rangeerder als je tijd over hebt? Juist, je parkeert je loc+ketelwagen naast een woonboulevard en gaat even een bakkie koffie drinken op je gemak bij een broodjeszaak. 40 minuten later zet je de reis weer voort.![]()
En ik maar wachten
logisch. Mansveld wil haar gezag tonen, terwijl Meerstadt de schade wil beperkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:58 schreef DriekOplopers het volgende:
Meerstadt in zijn persbericht over het gesprek met Mansveld: “Het was een goed en indringend gesprek met de staatssecretaris. Wij beiden onderschrijven de noodzaak om te komen tot een oplossing’’
Mansveld in het vragenuurtje in de Kamer: “Ik ben het eens met de woede van de reizigers. Ik heb vanmorgen NS-directeur Meerstadt gesproken. Daarbij het ik termen gebruikt die ik in Uw Kamer niet mag gebruiken.”
Tsja...
"Doofpot" is inderdaad geen term die handig is bij open sessies van de Tweede Kamer.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:58 schreef DriekOplopers het volgende:
Mansveld in het vragenuurtje in de Kamer: “Ik ben het eens met de woede van de reizigers. Ik heb vanmorgen NS-directeur Meerstadt gesproken. Daarbij heb ik termen gebruikt die ik in Uw Kamer niet mag gebruiken.”
Nee, was op een stamlijntje. Geen spoorbomen, stond niet op de weg oid. Maar ik stond anderhalve kilometer dus 40-45 minuten te wachten op dat treintjequote:
Maar ja, wie moet je geloven?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
logisch. Mansveld wil haar gezag tonen, terwijl Meerstadt de schade wil beperken
zoals zo vaak ligt de waarheid in het midden. tussen het koffieleuten door zal af en toe wel een hard woord gevallen zijnquote:
Ze willen beide de illusie dat Mansveld de baas is. Voor Meerstadt is dat een bliksemafleider en Mansveld weet dat ze geen werkelijke macht uit kan oefenen, maar komt wel sterk over.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
logisch. Mansveld wil haar gezag tonen, terwijl Meerstadt de schade wil beperken
In de Railmagazine van deze maand een mooie reportage over de Benelux!quote:
"Geef me de suiker en de melk nog even door als je wilt? klerelijer zeg met die treintjes van je gaat het ook niet erg lekker hoor ik he? Ah joh kan de beste overkomenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zoals zo vaak ligt de waarheid in het midden. tussen het koffieleuten door zal af en toe wel een hard woord gevallen zijn
quote:17:15:05 22-01-13 GROUP-2 PRIO 1 Ongeval Wegvervoer Letsel : : Gemeenteweg : Staphorst 1890 1930 (personenauto) (THV Beknelling licht)
0611023 BRW Staphorst (Bevelvoerders)
0611025 BRW Staphorst (Kazernecode)
0611032 BRW Staphorst (Alle Blusploegen)
0611050 BRW Staphorst (Lichtkrant)
0611051 BRW Staphorst (Infocode klein Incident)
0611740 BRW Veiligheidsregio IJsselland (OvD Dalfsen - Staphorst - Zwartewaterland piket)
Eigenlijk rijden die sinds het einde van de jaren '90 al niet meer (toen werd bij alle driedelige stammen de loc vervangen door een motorwagen), alleen een paar jaar terug reed er een tijdje één afwijkende stam rond met een rijtuig te weinig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:45 schreef Bitlord het volgende:
Maar een keertje zo'n loc met drie DDAR-rijtuigen gezien, en wel in Amersfoort al weer 4,5 jaar geleden, toen ik op een 1600+Wadlopers stond te wachten.:
Rijden die combinaties nog rond eigenlijk?
Hallo, er reden ook al treinen voor jij uit je ei kroop. Dat slaat ook nog op:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:42 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is een 1700 loc met vier rijtuigen, niet drie
Een ICR-Benelux is namelijk geen ICR-buurland, maar een ICR-Benelux. En een Benelux-stuurstand is geen BDs maar een Bs. Als je nou eens ff verder had gekeken dan je neus lang is, had je het volgende kopje gevonden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Intercityrijtuig#ICR-Benelux.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:40 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik kan daar niks over vinden. Zowel treinenweb als wikipedia meldt dat de BDs'en pas gebouwd zijn bij de revisie. Waarbij de BKD rijtuigen zijn omgebouwd tot BDs'en. http://nl.wikipedia.org/wiki/Intercityrijtuig#ICR-buurland
Het pareltje wordt steeds glimmender!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:22 schreef Bitlord het volgende:
Volgens een betrouwbare tweet moet je voor de tijdelijke intercity die tussen Roosendaal en Antwerpen gaat rijden, vantevoren plaatsen reserveren zodat voorkomen wordt dat er teveel mensen in een trein komen. De boekingsmodule verschijnt binnenkort op B-europe en NS Hispeed en reserveren is mogelijk tot een dag voor vertrek.
Als dat waar is, zal het aantal reizigers door die reserveringsplicht waarschijnlijk een stuk minder zijn _0-. En waarom is het bij de stoppers geen probleem?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:25 schreef b2py het volgende:
[..]
Het pareltje wordt steeds glimmender!
het blijft giswerkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Geef me de suiker en de melk nog even door als je wilt? klerelijer zeg met die treintjes van je gaat het ook niet erg lekker hoor ik he? Ah joh kan de beste overkomen"
klinkt niet echt als een aantrekkelijk alternatiefquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:22 schreef Bitlord het volgende:
Volgens een betrouwbare tweet moet je voor de tijdelijke intercity die tussen Roosendaal en Antwerpen gaat rijden, vantevoren plaatsen reserveren zodat voorkomen wordt dat er teveel mensen in een trein komen. De boekingsmodule verschijnt binnenkort op B-europe en NS Hispeed en reserveren is mogelijk tot een dag voor vertrek.
Ja want waarom zou je van je fouten leren, hehquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:22 schreef Bitlord het volgende:
Volgens een betrouwbare tweet moet je voor de tijdelijke intercity die tussen Roosendaal en Antwerpen gaat rijden, vantevoren plaatsen reserveren zodat voorkomen wordt dat er teveel mensen in een trein komen. De boekingsmodule verschijnt binnenkort op B-europe en NS Hispeed en reserveren is mogelijk tot een dag voor vertrek.
quote:
En tegen Fyra-tarief?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:22 schreef Bitlord het volgende:
Volgens een betrouwbare tweet moet je voor de tijdelijke intercity die tussen Roosendaal en Antwerpen gaat rijden, vantevoren plaatsen reserveren zodat voorkomen wordt dat er teveel mensen in een trein komen. De boekingsmodule verschijnt binnenkort op B-europe en NS Hispeed en reserveren is mogelijk tot een dag voor vertrek.
Hij gaat wel 8 km de grens over hoor!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat hele reserveren was toch ook alleen maar om het kulargument dat die Fyra te gevaarlijk was om in te staan (mits die over de grens gaat)?
Sinds wanneer is een normale intercity die niet over de grens gaat ook te gevaarlijk om in te staan?
Kijk je uit dat je NSR niet op ideeën brengt?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Sinds wanneer is een normale intercity die niet over de grens gaat ook te gevaarlijk om in te staan?
Hoe geschift moet je zijn???quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:22 schreef Bitlord het volgende:
Volgens een betrouwbare tweet moet je voor de tijdelijke intercity die tussen Roosendaal en Antwerpen gaat rijden, vantevoren plaatsen reserveren zodat voorkomen wordt dat er teveel mensen in een trein komen. De boekingsmodule verschijnt binnenkort op B-europe en NS Hispeed en reserveren is mogelijk tot een dag voor vertrek.
"From the loonies who brought you Fyra, the all new IC Brussels!"quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:40 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Hoe geschift moet je zijn???
Reserveren voor een internationale trein was een eis van de overheid. Deze eis is niet officieel ingetrokken. Regels zijn regels.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:40 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Hoe geschift moet je zijn???
Dat heb ik ook al de hele tijd, is weer nieuw ofzo. Zal wel 1 of ander pasje storen die ook een chip heeft...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:06 schreef b2py het volgende:
Ik naar station huppelen, passeer ik zo'n hoerig poortje. Zoals vanochtend pak ik mijn chipper uit mijn portemonnee en legde hem op de lezer. 'Biedt 1 ov-chipkaart tegelijk aan.' Ik stond perplex, wat hebben ze in mijn hand geplaatst? Andere hand geprobeerd en zelfde probleem. Poortje doorgewandeld (stond nog open hoor) en maar boven naar een paaltje gewandeld waar het wel kon. Vervolgens komt de trein aan die te heet gewassen is en dus gekrompen is. Stoeltje bemachtigd, je denk even lekker uurtje reizen. Nee hoor, komt er zo'n roodjas de coupé ingestormd. Nog 53 minuten, hopen maar dat het goed komt.
Ik heb dat ding al als enige in mijn hand. Haal hem standaard uit mijn portemonnee..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:43 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al de hele tijd, is weer nieuw ofzo. Zal wel 1 of ander pasje storen die ook een chip heeft...
Haha daar ben ik te lui voor, belachelijk irritant is het wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:45 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb dat ding al als enige in mijn hand. Haal hem standaard uit mijn portemonnee..
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:45 schreef Bitlord het volgende:
Mijn vorige post sloeg uiteraard nergens op. Ik heb geen idee hoe ze het willen invullen met de Intercity Roosendaal-Antwerpen. Twee maanden geleden slikten de meesten in ons land een reserveringsplicht en uiterlijke een dag vantevoren reserveren voor een paupertrein als de Fyra echter nog voor zoete koek.
Jaja, dikke middelvinger voor de hondenlul die een reservering vereist.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:22 schreef Bitlord het volgende:
Volgens een betrouwbare tweet moet je voor de tijdelijke intercity die tussen Roosendaal en Antwerpen gaat rijden, vantevoren plaatsen reserveren zodat voorkomen wordt dat er teveel mensen in een trein komen. De boekingsmodule verschijnt binnenkort op B-europe en NS Hispeed en reserveren is mogelijk tot een dag voor vertrek.
Never mind.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:45 schreef Bitlord het volgende:
Mijn vorige post sloeg uiteraard nergens op. Ik heb geen idee hoe ze het willen invullen met de Intercity Roosendaal-Antwerpen. Twee maanden geleden slikten de meesten in ons land een reserveringsplicht en uiterlijke een dag vantevoren reserveren voor een paupertrein als de Fyra echter nog voor zoete koek.
Doe je lekker vriendquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:45 schreef Bitlord het volgende:
Mijn vorige post sloeg uiteraard nergens op.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe je lekker vriend![]()
Net van iemand die je genoeg zou vertrouwen om niet meteen "bron link url" te gaan schreeuwen. Ook weer affeloopt dus.
Heel erg vervelend. Nav jouw bericht heb ik in een mail op poten opheldering gevraagd bij de Commercieel Directeur van NS HiSpeed.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:45 schreef Bitlord het volgende:
Mijn vorige post sloeg uiteraard nergens op. Ik heb geen idee hoe ze het willen invullen met de Intercity Roosendaal-Antwerpen. Twee maanden geleden slikten de meesten in ons land een reserveringsplicht en uiterlijke een dag vantevoren reserveren voor een paupertrein als de Fyra echter nog voor zoete koek.
Scherp!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:45 schreef Bitlord het volgende:
Mijn vorige post sloeg uiteraard nergens op. Ik heb geen idee hoe ze het willen invullen met de Intercity Roosendaal-Antwerpen. Twee maanden geleden slikten de meesten in ons land een reserveringsplicht en uiterlijke een dag vantevoren reserveren voor een paupertrein als de Fyra echter nog voor zoete koek.
Ff wat minder hijgerig Driek, ik denk dat een pas op de plaats voor iedereen in dit dossier een aardig idee is... Met die mail kom je ook wel weg.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:51 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Heel erg vervelend. Nav jouw bericht heb ik in een mail op poten opheldering gevraagd bij de Commercieel Directeur van NS HiSpeed.
Nee. Ik ben niet blij.
Ja, en nog geen centimeter ernaast: Punctualiteit 63,4 %quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:50 schreef b2py het volgende:
ProRail heeft ook weer geblogd vandaag, de hoogtepunten (Of dieptepunten, net hoe je het bekijkt)
79,3% van de treinen op tijd ondanks aanhoudende vrieskou
Nja, dat is idd wel een goed idee ookquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:53 schreef Duvel het volgende:
ik denk dat een pas op de plaats voor iedereen in dit dossier een aardig idee is...
En, wat heeft u hiervan geleerd?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:51 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Heel erg vervelend. Nav jouw bericht heb ik in een mail op poten opheldering gevraagd bij de Commercieel Directeur van NS HiSpeed.
Nee. Ik ben niet blij.
Ik dacht dat ik hier op de berichten kon vertrouwen. Fout gedacht inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En, wat heeft u hiervan geleerd?
Juist, altijd uw bronnen checken.
Je was wel snel met typen man!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:09 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier op de berichten kon vertrouwen. Fout gedacht inderdaad.
Waarom moet dat nou weer voor de treintwitter:bertjan31 twitterde op dinsdag 22-01-2013 om 17:56:43Auto is uit de rij gereden. En de brandweer had brieven gevonden in de auto dus spreekt wel voor zich! reageer retweet
Dan ben je niet op slag dood en is de kans stuk groter dat je gered wordt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:17 schreef Pino112 het volgende:
Waarom moet dat nou weer voor de treinRijd jezelf in een kanaal oid, die zijn er in de omgeving ook genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |