quote:Op maandag 14 januari 2013 19:17 schreef Darkestrah het volgende:
Yesss, heb dat album net nog geluisterd.
Nog nooit van gehoord! Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:14 schreef methodmich het volgende:
Wat een geweldige plaat heeft het Belgische Winther gemaakt. Valt tussen wal en schip in de jaarlijsten, omdat ie in ons land pas randje 2012 verscheen, maar ik draai hem nu al dagen!!
Denk een beetje aan dEUS in de vroegere periode, maar dan met een nog net iets meer 'jazzy' sound en zigeunerinvloeden. Nachtclubmuziek in optima forma, met een fantastische zanger in de persoon van singer / songwriter Wolfram Ghesquière. In zijn band ook leden van Dez Mona en DAAU (violist Buni Lenski).
Op YouTube staat er helaas nog niet heel veel, maar wel dit nummer (dat al prachtig is wat mij betreft, maar er is nog veel meer moois):
http://www.winthermusic.com/
De meningen die ik op internet tegenkom zijn niet erg mals wat betreft Villagers. Ik heb het nog niet geluisterd, maar ik ben niet echt fan van hun vorige album....was een erg geforceerd cultureel verantwoord album en weinig samenhangend.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:24 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord! Bedankt voor de tip.
Eerst nog eens Villagers checken, is dat wat?
Ik had het over die in de tt.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wild Rose vind ik het beste dEUS-nummer van de afgelopen tien jaar en het is niet eens van dEUS.
Oh, vergeef het me. Kwam door het enthousiasme dat ik dacht dat je Winther bedoelde.quote:
Ik denk dat ik Becoming A Jackal beter vond, maar ik vind dit ook geen verkeerd album tot nu toe hoor. Wat meer binnen de randjes. Je zou dat volwassener kunnen noemen. Hoe dan ook, staan weer een paar erg fijne songs op.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:24 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord! Bedankt voor de tip.
Eerst nog eens Villagers checken, is dat wat?
quote:Op maandag 14 januari 2013 19:31 schreef Norrage het volgende:
TT album ken ik niet! Wat klinkt het als?
Wow, dit nummer klinkt erg goed! Grappig, ik dacht dat ik de Belgische muziekscene op de voet volgde, maar toch niet helemaal dan. Wel obscuur in ieder geval, heb moeite met het album te vindenquote:Op maandag 14 januari 2013 19:14 schreef methodmich het volgende:
Wat een geweldige plaat heeft het Belgische Winther gemaakt. Valt tussen wal en schip in de jaarlijsten, omdat ie in ons land pas randje 2012 verscheen, maar ik draai hem nu al dagen!!
Denk een beetje aan dEUS in de vroegere periode, maar dan met een nog net iets meer 'jazzy' sound en zigeunerinvloeden. Nachtclubmuziek in optima forma, met een fantastische zanger in de persoon van singer / songwriter Wolfram Ghesquière. In zijn band ook leden van Dez Mona en DAAU (violist Buni Lenski).
Op YouTube staat er helaas nog niet heel veel, maar wel dit nummer (dat al prachtig is wat mij betreft, maar er is nog veel meer moois):
http://www.winthermusic.com/
Aanrader welquote:Op maandag 14 januari 2013 19:31 schreef Norrage het volgende:
TT album ken ik niet! Wat klinkt het als?
quote:Confession time: this album review is technically incomplete, since, after three-and-a-half tracks of this apocalypse of blandness, the CD was torn from the player and sent spiralling off the ninth floor of NME Towers. Owl City, you see, are almost malevolent in their inoffensiveness, their loud and empty landfill pubescent indie making Scouting For Girls sound like Cannibal Corpse. Every track sounds made to accompany a rousing montage of 25-yard screamers on Football Focus and is so empty and flavourless it should come stamped with a Ginsters logo. Incidentally, the CD decapitated a passing pigeon on its way down. We hope you’re happy, you evil bastards.
Terecht, maar sja, dan hadden ze de week er op weer zeker The Courteneers op de cover met een verhaal over waarom rock and roll gered is...quote:Op maandag 14 januari 2013 21:42 schreef On het volgende:
Hier is die Owl City recensie waar ik het over had:
[..]
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:42 schreef On het volgende:
Hier is die Owl City recensie waar ik het over had:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |