Haha, klopt. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat het Pitchfork en die bloggers zijn die beweren dat je het per se goed moet vinden, wat natuurlijk onzin is.quote:
Moddervette plaatquote:
Ik luister nu Merriweather weer, maar tsja, het klinkt ergens wel fijn. Maar je zegt dat deze het meest toegankelijk is, maar ik zet nu Feels op en ik vind dat direct heel mooiquote:Op maandag 30 juli 2012 23:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, klopt. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat het Pitchfork en die bloggers zijn die beweren dat je het per se goed moet vinden, wat natuurlijk onzin is.
Feels is echt een fantastisch albumquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik luister nu Merriweather weer, maar tsja, het klinkt ergens wel fijn. Maar je zegt dat deze het meest toegankelijk is, maar ik zet nu Feels op en ik vind dat direct heel mooiwat rustiger en minder nerveus.
Thanks voor de tip, ga ik zeker checkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:00 schreef Arn0 het volgende:
Voor de geïnteresseerden: De nieuwe van Two Door Cinema Club zwerft sinds enkele dagen rond op het internet. Ik heb hem zelf nog niet kunnen beluisteren, anderen al wel? Eerste reacties?
Alle nummers zijn al gevondenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Iemand al begonnen aan die scavenger hunt voor nummer van het nieuwe album van Yeasayer? Ik niet, maar vind het wel een cool internet marketing idee. (Of zijn er hier verder geen fans van Yeasayer?)
Ja zeg daarna op Pitchfork ook dat die ze allemaal al hadden.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Alle nummers zijn al gevonden![]()
http://oor.nl/#news/10781(...)lbum_op_het_internet
(naar beneden scrollen)
Wel coole actie trouwens, al had ik zelf totaal geen idee hoe je eraan moest beginnen.
zoiets heeft Metric ook gedaan, je moest op zoek naar 4 woorden die een link naar soundcloud beschikbaar maakten. Met een poosje stonden de woorden gewoon op hun facebook paginaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:56 schreef Arn0 het volgende:
Wel coole actie trouwens, al had ik zelf totaal geen idee hoe je eraan moest beginnen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |