Eventueel is het handig als je de post die je bedoelt hier even neerzet, zodat iedereen weet waarover het gaat.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef yyyentle het volgende:
Nou vertel eens ErikSD, hoe kom je aan de link naar LexGauw?
Ik check nog wel zo nu en dan. Vooral omdat die OP aanpassen best ingewikkeld voor me is ;')quote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef Boze_Appel het volgende:
du_ke, pas je eigen OP even aan. Ik neem aan dat je nooit meer inlogt onder du_ke, dus even de PM-link aanpassen.
Kan je, eventueel via de DM, mij even aanwijzen waar je precies op doelt? Dan komen we misschien wat verder. Dit blijft erg vaag namelijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:11 schreef yyyentle het volgende:
Het is gewoon niet OK hier op Fok. Mensen met een andere mening worden opgespoord en door die randdebielerige mensen die in Pol posten en niets anders te doen hebben opgespoord.
Echt een foute boel is het hier. Goed dat dit nu bekend wordt. Je moet dus als je een andere mening hebt dan de standdaardposters in politiek, nooit op Fok posten en al helemaal niet je eigen naam geven, zoveel is wel duidelijk.
Ik heb al zoveel gezeik gehad met die Wim Dankbaar die mijn oude moeder belde? Ik dacht veilig te zijn op Fok, niet dus.
het staat in het polcafe 3299, het faceboekaccount (niet hotmailadres maar zijn hotmailnaam) van mijn man. Hoe komen jullie daarbij?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan je, eventueel via de DM, mij even aanwijzen waar je precies op doelt? Dan komen we misschien wat verder. Dit blijft erg vaag namelijk.
Doet er verder niet toe. Ik vind het nogal stijlloos allemaal.Maar goed het is Lex Gauw maar he! Mijn man moet er gelukkig om lachen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:12 schreef eriksd het volgende:
Lex Gauw, Wim Dankbaar. Ik moet echt even recapituleren. Waar gaat het nou over?
Dat is een link die bij iedereen naar zijn eigen facebook verwijst, domme trol.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:15 schreef yyyentle het volgende:
[..]
het staat in het polcafe 3299, het faceboekaccount (niet hotmailadres maar zijn hotmailnaam) van mijn man. Hoe komen jullie daarbij?
Ik heb geen facebook.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is een link die bij iedereen naar zijn eigen facebook verwijst, domme trol.
Godverdomme zeg.
Bedoel je deze link?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:15 schreef yyyentle het volgende:
[..]
het staat in het polcafe 3299, het faceboekaccount (niet hotmailadres maar zijn hotmailnaam) van mijn man. Hoe komen jullie daarbij?
Zo ja danquote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bedoel je deze link?
http://www.facebook.com/profile.php?=846264509
Vertaling in Jip en Janneke taal.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef eriksd het volgende:
Ik kan zoveel woorden uit mijn vocabulaire trekken om jou te beschrijven, maar dan beland ik achter de stangen. Iedereen die op die link klikt, gaat naar zijn eigen pagina die op die pc is opgeslagen. Maar onze trotse moeke haar pacemaker gaat aan en het schuim druipt van het scherm. Welkom op het internet, oma.
Je man wel blijkbaar.quote:
Mensen moeten eerst alles van computers weten voor ze op een forum posten...... want anders worden ze gelinkt en worden namen op het forum gezet?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef eriksd het volgende:
Echt, van alle episch domme mensen span jij de kroon.
De enige die namen heeft geplaatst dat ben je zelfquote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Mensen moeten eerst alles van computers weten voor ze op een forum posten...... want anders worden ze gelinkt en worden namen op het forum gezet?
Bij Fok gaat dat blijkbaar zo.
Lees nou eens de uitleg dom kind. Jezus christus.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Mensen moeten eerst alles van computers weten voor ze op een forum posten...... want anders worden ze gelinkt en worden namen op het forum gezet?
De naam van je man was bij niemand bekend voordat je die zelf hier neerkwakte.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Vijf reacties verder stond de uitleg, dat was ook weer niet zoveel moeite.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Hai,quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Joh hij heet geen Lex Gauw maar ik ben er wel klaar mee verder. Fok is not the place to be. Dit soort geintjes zijn inderdaad voor Fok, maar niet voor mij.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De naam van je man was bij niemand bekend voordat je die zelf hier neerkwakte.
Uw immer vakkundige bijdragen zullen gemist worden.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:25 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Joh hij heet geen Lex Gauw maar ik ben er wel klaar mee verder. Fok is not the place to be. Dit soort geintjes zijn inderdaad voor Fok, maar niet voor mij.
Ik begrijp het nu, sorry, sorry, mijn man legt het nu uit. Ik kreeg een waas voor mijn ogen, was een beetje paranoia. En ik weet dat je me kunt missen als kiespijn als sympathisant van de SP.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lees nou eens de uitleg dom kind. Jezus christus.
Hier:
fokker op facebook gevonden
En nou opzouten.
Wat is deze!quote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bedoel je deze link?
Je kan ook gewoon users vriendelijk te woord staan natuurlijk en even wat uitleggen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef eriksd het volgende:
Ik kan zoveel woorden uit mijn vocabulaire trekken om jou te beschrijven, maar dan beland ik achter de stangen. Iedereen die op die link klikt, gaat naar zijn eigen pagina die op die pc is opgeslagen. Maar onze trotse moeke haar pacemaker gaat aan en het schuim druipt van het scherm. Welkom op het internet, oma.
Of gewoon uitloggen.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:59 schreef De_Guidance het volgende:
Op dit soort momenten is geen Facebook hebben wel handig trouwens.
Nee blijf nog even, KLB pikt dit net opquote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Ik begrijp het nu, sorry, sorry, mijn man legt het nu uit. Ik kreeg een waas voor mijn ogen, was een beetje paranoia. En ik weet dat je me kunt missen als kiespijn als sympathisant van de SP.
Ik ga toch wel weg, er zijn leukere fora, ik vind de moderatie hier niets. Dus ik vernietig mijn naam zodat ik niet terug kan komen. Weer een SP=sympathisant minder. Leuk voor jullie, wordt het een fijn D66 clubje.
Nou, oma (die van het leven heeft genoten) wenst jullie veel plezier in jullie boeiende leven.
Ksst, terug naar je eigen subforum.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:29 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee blijf nog even, KLB pikt dit net op
Hartverzakking.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bedoel je deze link?
POL is not the place to be. Dit soort geintjes zijn inderdaad voor POL, maar niet voor mij.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ksst, terug naar je eigen subforum.
Vertaling: "Shit, je hebt gelijk, ik trapte met open ogen in de grap. Ik moet dat wel toegeven maar ik ben zo gefrustreerd dat ik toch even af moet geven op Fok want het is de schuld van Fok dat ik in de grap getrapt ben."quote:Op maandag 11 juni 2012 22:35 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Ik begrijp het nu, sorry, sorry, mijn man legt het nu uit. Ik kreeg een waas voor mijn ogen, was een beetje paranoia. En ik weet dat je me kunt missen als kiespijn als sympathisant van de SP.
Ik ga toch wel weg, er zijn leukere fora, ik vind de moderatie hier niets. Dus ik vernietig mijn naam zodat ik niet terug kan komen. Weer een SP=sympathisant minder. Leuk voor jullie, wordt het een fijn D66 clubje.
Nou, oma (die van het leven heeft genoten) wenst jullie veel plezier in jullie boeiende leven.
Handig, kan ik gelijk inloggen vanaf hierquote:Op maandag 11 juni 2012 22:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bedoel je deze link?
Deze kan w.m.b. ook prima in POL, zal het even in de gaten houden.quote:Op zondag 8 juli 2012 08:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Voorproefje van totalitaire staat onder de SP
Kunnen dat soort kansentopics svp. een enkeltje naar eriksd krijgen?
Heb er even in lopen editen.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:51 schreef Reya het volgende:
[Centraal] De PVV #62 Waar de GBL 5.000 dagen kamerlid is
Het lijkt me daarnaast geen gek idee dat dergelijke types louter nog in VKZ terecht kunnen.
Oh, z'n terugkomst was al wel opgemerkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:54 schreef Hexagon het volgende:
Prima, zolang de crew het maar een beetje volgt
Hij gaat vanzelf wel weer over de schreef.
Ik was op verkansie heh.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:09 schreef JoaC het volgende:
Mijn complimenten aan de users, weinig modwerk nodig laatste dagen.
Wie is deze modje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:09 schreef JoaC het volgende:
Ik zeg altijd dat iedereen lief! moet zijn. En dat helpt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:09 schreef JoaC het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel ik richting Erik de schutting over heb gesmeten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:09 schreef JoaC het volgende:
Doet die lamzak ook eens wat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel ik richting Erik de schutting over heb gesmeten.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oh, de PvdA blijven natuurlijk landverraders die aan de hoogste boom opgeknoopt moeten worden. Dat staat buiten kijf verder.
Is dit normaal ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zak lossnijden en met elastiekjes tegen de ballen petsen mag ook.
Neuh ik doe het gewoon open en bloot.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, trek het maar weer uit de context, vuile stink-NSB-er.
Lees eerst het hele topic en mijn eerste reactiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Neuh ik doe het gewoon open en bloot.
Daarom kun je je hier ook verweren. Heb ik het verkeerd begrepen en in welke context bedoelde je het?
Had ik al gedaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lees eerst het hele topic en mijn eerste reactie
Ik vind de PvdA helemaal niet tof, maar in de context kun je deze post zeker ironisch opvatten, en dat doet verder ook bijna iedereen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Had ik al gedaan.
Maar ik begrijp dus dat het ironisch is bedoeld en dat je de PvdA wel tof vind?
Dus je vindt het landverraders maar dat ophangen is maar een grapje ofzo ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind de PvdA helemaal niet tof, maar in de context kun je deze post zeker ironisch opvatten, en dat doet verder ook bijna iedereen.
De hele post kun je als ironisch opvatten. Wat iedereen toch ook wel duidelijk is denk ik. Wat ik verder van PvdA-ers denk doet niet ter zakequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dus je vindt het landverraders maar dat ophangen is maar een grapje ofzo ?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
De hele post kun je als ironisch opvatten. Wat iedereen toch ook wel duidelijk is denk ik. Wat ik verder van PvdA-ers denk doet niet ter zake
Ik neem aan dat hij die ook niet letterlijk bedoelde.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het komt op mij semi-serieus over. Goed wat jij wil, als je zegt dat het ironisch is vooruit.
Wat vind je dan van 3-vouds reactie erop?
Voor de grap oproepen tot moord is ook echt geweld prediken en haatemoties loswoelen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, trek het maar weer uit de context, vuile stink-NSB-er.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Voor de grap oproepen tot moord is ook echt geweld prediken en haatemoties loswoelen.
Voor de grap iemand NSB'er noemen is ook echt iemand demoniseren.
Dat is zonder meer zo. Maar iedereen kan toch in desbetreffend topic nalezen in welke context de opmerking geplaatst is. Verder is het geen grapje, maar heb ik 5 posts hierboven al geschreven wat ik ermee bedoelde.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
welles...
veel haat en verbaal geweld wordt verkocht als "grapje"
Mooi, af en toe kun je eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:41 schreef LXIV het volgende:
Verder is het geen grapje, maar heb ik 5 posts hierboven al geschreven wat ik ermee bedoelde.
Mijn echte mening over wat te doen met de PvdA post ik om juridische redenen helemaal niet.
Nee, dat is niet zo. Hoe ik deze beruchte quote bedoelde dat heb ik al omschreven. Dat heeft helemaal niks met het opzoeken van grenzen te maken. Wel met ironie natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mooi, af en toe kun je eerlijk zijn.
Je zoekt dus de grens op en schuilt je achter zogenaamde ironie , omdat je bang bent voor juridische gevolgen.
Ik weet alweer genoeg. Lafjes dus.
Van wie mag dat niet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Hoe ik deze beruchte quote bedoelde dat heb ik al omschreven. Dat heeft helemaal niks met het opzoeken van grenzen te maken. Wel met ironie natuurlijk.
Verder zou ik best graag helemaal open&eerlijk willen zijn over mijn mening tav PvdA-ers, maar dat mag dus niet blijkbaar.
Jij weet het beter dan hemzelf? Interessant.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:50 schreef remlof het volgende:
Kom op zeg, die post was overduidelijk ironisch bedoeld als je 'm zo leest.
Dat die nummer 64 hier op een manier post dat ie dat zelf onderuit haalt is niet erg handig van 'm, maar negeer dat gewoon.
Nee, maar ik zie hier weer eens van een mug een olifant gefabriceerd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij weet het beter dan hemzelf? Interessant.
Volgens mij zei ze 'enorme lul'.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef Reya het volgende:
Ik wel sowieso zeggen dat Friek_ een lul is. Zeker na het incident met mijn moeder.
Dit geintje flikt LXIV wel vaker , laten we dan zeggen de spreekwoordelijke druppel die de emmer deed overlopen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie hier weer eens van een mug een olifant gefabriceerd.
Wat dacht je? 3-voud ligt onder vuur elders, laat ik het verder opstoken om de ban te versnellen?quote:
Ga zelf eens terug.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef remlof het volgende:
Gaat eens terug naar de SC allen en laat dit topic waar het voor bedoeld is.
En dan? Ga je dan de gedachtenpolitie bellen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Van wie mag dat niet?
Je zei juridische redenen net, dus van de wet niet ?
Nou is deze in Nederland nogal vrij, tenzij je oproept tot geweld.
Dus vertel eens, wat is je échte mening over wat met de PvdA moet gebeuren?
Ja, dat is precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat dacht je? 3-voud ligt onder vuur elders, laat ik het verder opstoken om de ban te versnellen?
Knul, je bent zo doorzichtig als smerig slijm.
Ah, Calimero is ook weer van de partij. Voelt zich te tof voor meetings, maar niet voor gejank in FB-topics.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat dacht je? 3-voud ligt onder vuur elders, laat ik het verder opstoken om de ban te versnellen?
Knul, je bent zo doorzichtig als smerig slijm.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben versterking nodig!
Nee, maar dan ben jij minder schijnheilig , is wel eerlijker voor iedereen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dan? Ga je dan de gedachtenpolitie bellen?
Ik ben helemaal niet schijnheilig. Ik vraag me echt af waar je dat nu weer vandaan haalt. Jij trekt een post van mij uit zijn context en plaatst hem hier in de Feedback. Waarom ontgaat me een beetje, mogelijk wil je mij de mond snoeren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee, maar dan ben jij minder schijnheilig , is wel eerlijker voor iedereen.
En het moet eerlijker.
Doe maar niet scheinheilig... na mijn vorige ban was je al vaker druk met zeuren om een nieuwe ban voor me. Iets waar normaal al een ban voor staat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik dacht.
Hebben we aan jou te danken met je opzichtige banpogingen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:03 schreef De_Guidance het volgende:
De rellen verspreiden zich van NWS naar POL.
Hee 3-voud, hoe is het met je fantasie vliegtuig?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doe maar niet scheinheilig... na mijn vorige ban was je al vaker druk met zeuren om een nieuwe ban voor me. Iets waar normaal al een ban voor staat.
Dus knijp maar in je handjes dat je hier werkelijk als kleuter een voorkeursbehandeling krijgt.
Omdat jij links bent.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom zou ik een ban voor jullie willen ?
Nou...sjees... omdat je er al 89x ongeveer om gezeurd hebt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
Bron?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou...sjees... omdat je er al 89x ongeveer om gezeurd hebt?
Dude. Zoek een leven. We struikelen dagelijks over je matras die hier op fok ligt.
En dan krijg je een ban. Wat de fuck dan nog?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou...sjees... omdat je er al 89x ongeveer om gezeurd hebt?
Dude. Zoek een leven. We struikelen dagelijks over je matras die hier op fok ligt.
Niks.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan krijg je een ban. Wat de fuck dan nog?
Waarom ga je anders hier over postings klagen in de Feedback? Wat is je doel dán?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
Was jij niet een van die jankzakken die in NWS zat te zeiken dat andere users bevooroordeeld worden?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niks.
Maar dat gejammer en gestook van die kleuter is wel een keer leuk geweest.
Nee. Ik zei "iedereen".quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was jij niet een van die jankzakken die in NWS zat te zeiken dat andere users bevooroordeeld worden?
Zak lossnijden en met een elastiekje tegen de balletjes is ook leuk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:11 schreef LXIV het volgende:
(Zolang er alleen nog maar gepraat mag worden natuurlijk. Uiteindelijk verdienen ze de kogel)
*zucht*quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef KoosVogels het volgende:
Iedereen wordt bevooroordeeld? Nee, duidelijk.
Ik zie mezelf al met zo'n postbodestiekje en de verrimpelde ballen van Marcel van Dam voor mijn neus. Bovendien duurt het lang om zo een einde te maken aan de Linkse terreur, dat is net zoiets als een olifant doodgooien met een watje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zak lossnijden en met een elastiekje tegen de balletjes is ook leuk.
Weetikut.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al met zo'n postbodestiekje en de verrimpelde ballen van Marcel van Dam voor mijn neus. Bovendien duurt het lang om zo een einde te maken aan de Linkse terreur, dat is net zoiets als een olifant doodgooien met een watje.
Oké Calimero.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
*zucht*
Iedereen wordt is bevooroordeeld
iPhone 4?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
Ik bedoelde trouwens bevoordeeld.
Stomme tel.
Hij is gewoon open, kan reageren niet meer nee? Ik heb in ieder geval even een schop gegeven, doe ermee wat je wil.quote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef Boldface het volgende:
Is het ook mogelijk om een (zeer) oud topic te heropenen?
Gezien de actualiteit van vandaag zou ik dit topic wel omhoog willen trappen:
Eed / belofte en scheiding kerk & staat
Maar reageren kan niet meer. En om nou weer een nieuw topic aan te maken....
Vrij vervelend idd, zal 't in de gaten houden.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:57 schreef Hexagon het volgende:
Die cempexo loopt onderhand de spuigaten uit
POL / FNV wil echt werk, geen wegwerpbanen
dank jequote:
Gooi hem wel dicht als de uitslagen binnen zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:13 schreef Hexagon het volgende:
Deze kan dadelijk dichtl. Over een uurtje komt een uitslagentopic
POL / Fok! POL verkiezingen 2012
Wat is dat nu voor flauwe opmerking?quote:Op woensdag 19 december 2012 08:00 schreef 99.999 het volgende:
Ach, dat jij enkel Rick van der Ploeg geschikt vindt voor enige functie weten we onderhand
Ik zou zeggen: welkom in de maatschappelijke poppenkast. Inderdaad doet kwaliteit al jaren niet toe, popiejopie-uitstraling des te meer.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat Rick van der Ploeg tekort is gedaan en dat hij wel een geschikte kandidaat is om minister te worden van OCW. Hij promoveerde met uitstekend onderzoekswerk aan Cambridge University, hij heeft veel ervaring als hoogleraar (de W in OCW) en hij is een intellectueel (gaat niet noodzakelijk samen). Ik heb nergens geteld dat er niet meer geschikte kandidaten zijn. Als een politieke partij voor Dijksma kiest terwijl ze ook voor van der Ploeg kunnen kiezen dan is het duidelijk dat ze niet voor kwaliteit gaan.
Van der Ploeg is een typische autist: heel slim, drama om mee te werken. Kan je nog zo slim zijn, je hebt er geen fuck aan als je niet kan communiceren. Mensen zijn communicatieve wezens.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: welkom in de maatschappelijke poppenkast. Inderdaad doet kwaliteit al jaren niet toe, popiejopie-uitstraling des te meer.
'quote:Op donderdag 27 december 2012 20:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van der Ploeg is een typische autist: heel slim, drama om mee te werken. Kan je nog zo slim zijn, je hebt er geen fuck aan als je niet kan communiceren. Mensen zijn communicatieve wezens.
Dat deel wordt wel overgewaardeerd.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van der Ploeg is een typische autist: heel slim, drama om mee te werken. Kan je nog zo slim zijn, je hebt er geen fuck aan als je niet kan communiceren. Mensen zijn communicatieve wezens.
Jij hebt gewoon als trollactie iedereen misleid.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
'
Nou zeg, ben ik echt zo'n sociale ramp?
Dat zei m'n scharrel ook gisteravond.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon als trollactie iedereen misleid.
Heb je het licht wel aangedaan schatje. Hihi.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zei m'n scharrel ook gisteravond.
Dat stereotype (wordt al snel uit de kast gehaald bij een intellectueel) beeld is er maar wordt dit in zijn geval gestaafd door verhalen?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, en het inhoudelijke wordt ondergewaardeerd.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat deel wordt wel overgewaardeerd.
Als je goed leest, zie je dat ik daar ook niet om vraag...quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:57 schreef 99.999 het volgende:
De discussie loopt volgens mij zo niet onaardig. Zie geen reden het te sluiten.
Stel je voor dat TS het echt meent ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Pietverdriet het volgende:
POL / Invoeren soort goelags
Troll topique
Eens, ik weet niet hoe een reeks aan te maken, excuses, maar bedankt voor het verzoek.quote:
Zeer netjes doorposten na een slotjequote:Op maandag 7 januari 2013 11:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad. Wat je voorstelt past zeer goed bij hun standpunten.
Wellicht ben je zeer kort van geheugen maar jij bent degene die op de man speelt, inhoudelijk heeft weinig zin aangezien je blijkbaar zelf al niet snapt wat je schrijft en blijkbaar van mening bent dat je argumenten gebruikt.quote:Ik maak volgens mij geen onderscheid. ik stel wat vragen bij de standpunten van een fundamentalist, dat is eng voor een gelovige snap ik nu maar val mij daar dan inhoudelijk op aan in plaats van keer op keer op de man.
quote:
Hey omdat ik dopewoef ben.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Drugshond plaatst nazi propaganda van het ergste soort
[..]
Uit de oude doos...quote:Op maandag 7 januari 2013 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Drugshond plaatst nazi propaganda van het ergste soort
[..]
Gefixt door de nieuweling op POLquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef von_Preussen het volgende:
POL / [POLCafe #3979] Ik ga niet naar de McDonalds, ik hekel burgers.
Zou in de TT de "Maar" in "Naar" kunnen worden aangepast?
Dank.
Is goed hoor, als je een nieuwe wenst te maken dan open maar even een nieuwe, dan vervang ik 'm wel. Dan maak ik jouw topic het sticky.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
"Wegwijs in de Nederlandse politiek" is niet up to date. Mag ik voorstellen om of die sticky aan te passen, of die open te zetten zodat een willekeurig forumlid die kan aanpassen of die te verwijderen?
Speculatie is BNW/TRU-materiaal.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
POL / Is Israel het brein achter 9/11?
Jammer dat de mods er niet in slaagden om deze discussie in goede banen te leiden.
Ik had in mijn OP zeer duidelijk aangegeven dat het de bedoeling was om de waarde van deze theorie te bevestigen of te falsificeren met concrete argumenten. 9, geef dan niet de schuld aan het onderwerp wanneer er wat kindjes zijn die hier niet mee om kunnen gaan en wanneer de mods er niet in slagen om zo'n discussie in goede banen te leiden. Het gaat om een serieuze theorie van iemand die een betere carrière heeft gehad dan verreweg de meeste mensen, zo was hij bijv. docent op West Point. De theorie is onderbouwd. Het kan waar zijn en het kan dat het niet waar is maar het afdoen als complottheorie getuigt dat je je niet weet waar je het over hebt.
En toch is dit onderwerp niet serieus genoegquote:Je overschat trouwens het serieuze gehalte van het POL-forum.
En deze ook opeisten. Als Israël hier achter zat hadden die antisemitische haatbaarden er alle belang bij om Israël in slecht licht neer te zetten. De vriendschap tussen de VS en Israël zou namelijk behoorlijk vijandig worden als blijkt dat de één 3000 burgers doodt bij de ander.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Speculatie? Per definitie speculeer je, ook als je voor waar aanneemt dat het een groep terroristen was die achter de aanslag zit. Dat is echt niet minder speculatief dan het vermoeden dat de overheid achter deze aanslag zat.
Het woord 'mogelijk' geeft aan dat je zelf associaties maakt. Hier hebben we Brave New World voor, waar onbewezen doofpotten en bedachte complotten thuishoren.quote:Het gaat hier niet om belangen op de kleine schaal van het kleine Nederland, het gaat hier om politiek op wereldschaal. Het gaat hier bijv. om het veilig stellen van de natuurlijke bronnen (olie) en het tevreden houden van een gigantisch grote en invloedrijke wapenindustrie die in hevige mate bijdragen aan de campagnekas. Mogelijk spelen belangen van Israël ook nog een rol, een land wat de opdracht geeft om tal van liquidaties uit te voeren in 'westerse' landen (inclusief Nederland en dit is bewezen!) is ook in staat om zoiets mee te organiseren.
Tenzij de betrokkenen van mening waren dat de USA er belang bij had, bijv. om de belachelijke investeringen in defensie (een groot veelvoud van wat wij investeren) te legitimeren of om een oorlog te kunnen starten die helpt om kostbare grondstoffen (olie) veilig te stellen. Het is mijn filosofie niet maar er zijn zat mensen die bereid zijn een paar duizend mensen op te offeren in het belang van honderden miljoenen mensen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:05 schreef JoaC het volgende:
De vriendschap tussen de VS en Israël zou namelijk behoorlijk vijandig worden als blijkt dat de één 3000 burgers doodt bij de ander.
Bewezen?quote:De officiele uitleg is zowel bewezen als logischer. punt.
Dan moet je hier niet reageren en daar een topic aanmaken. Dan kan ik daar reageren. Klopt mijn vermoeden dat jij niet eens naar dat videofilmpje hebt gekeken? Lekker gemakkelijk.quote:Aangezien dit geen topic is om deze heorie te bespreken, verwijs ik je ook verder naar BNW om daar deze discussie te starten.
Nee, het woord mogelijk geeft aan dat ik niets uitsluit wat realistisch is en dat noch het een noch het ander is bewezen. Het is een goede wetenschappelijke grondhouding om kritisch te zijn en niet direct iets aan te nemen.quote:Het woord 'mogelijk' geeft aan dat je zelf associaties maakt.
Ach zoveel zijn er niet en ze zakken veelal snel weer weg.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:45 schreef robin007bond het volgende:
Kunnen we wat doen aan de huiswerktopics? Als de desbetreffende scholieren zelf geen argumenten kunnen verzinnen zouden ze überhaupt geen goed cijfer mogen krijgen, vind ik.
Vaak is het gewoon simpel beredeneren.
Intolerant hoor. Je hebt er toch geen last van.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:45 schreef robin007bond het volgende:
Kunnen we wat doen aan de huiswerktopics? Als de desbetreffende scholieren zelf geen argumenten kunnen verzinnen zouden ze überhaupt geen goed cijfer mogen krijgen, vind ik.
Vaak is het gewoon simpel beredeneren.
De Hoge Raad der Homo-Mods oordeelt in uw nadeel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:19 schreef Reya het volgende:
In deze post word ik een leugenaar genoemd. Smaad.
Nope, begin er een.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar ik krijg nog geen topic gevonden over het nieuwe project van Rob Wijnberg 'De Correspondent'. Is er al een topic over?
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar ik krijg nog geen topic gevonden over het nieuwe project van Rob Wijnberg 'De Correspondent'. Is er al een topic over?
Natuurlijk mag een moderator van het politieke subforum van FOK net als ieder ander een mening hebben en die uiten maar hij moet toch ook boven de partijen staan en van hem mag je verwachten dat hij zijn mening onderbouwt. Dit is gebral van het niveau van zeer dronken kakkers (als student heb ik hier wat ervaring meequote:Op maandag 8 april 2013 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
Zou wel jammer zijn voor socialistische partijen als het niet meer mocht, dan sterft hun achterban uit, dus vanuit dat oogpunt begrijp ik wel de moeilijke keuze die politiek Nederland heeft hierin.
Dat is niet op zichzelf staand, het is een patroon, helaas.quote:Op maandag 8 april 2013 18:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vind deze reactie van Voorschrift niet bepaald moderatorwaardig.
POL / Zwakbegaafde mensen mogen kinderen krijgen #2
Natuurlijk mag een moderator van het politieke subforum van FOK net als ieder ander een mening hebben en die uiten maar hij moet toch ook boven de partijen staan en van hem mag je verwachten dat hij zijn mening onderbouwt. Dit is gebral van het niveau van zeer dronken kakkers.
Bovendien is zijn accent niet uit te staan. Dat mag ook wel eens gezegd worden.quote:Op maandag 8 april 2013 18:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Natuurlijk mag een moderator van het politieke subforum van FOK net als ieder ander een mening hebben en die uiten maar hij moet toch ook boven de partijen staan en van hem mag je verwachten dat hij zijn mening onderbouwt. Dit is gebral van het niveau van zeer dronken kakkers.
GroenLinks, PvdD, PVV en 50Plus kunnen door VS ook tot links worden gerekend.quote:Op maandag 8 april 2013 18:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Natuurlijk mag een moderator van het politieke subforum van FOK net als ieder ander een mening hebben en die uiten maar hij moet toch ook boven de partijen staan en van hem mag je verwachten dat hij zijn mening onderbouwt. Dit is gebral van het niveau van zeer dronken kakkers. Het is dom populstisch geklets wat niet op waarheid gefundeerd is.
Hij stelt dat:
- Nederland meer dan 1 socialistische partij heeft, hij stelt dus dat de PvdA ook een socialistische partij is.
- enkel zwakbegaafde mensen lid zijn van de SP of de PvdA.
Niet dat die draad zoveel niveau had maar kom op mensen, dit is toch geen visitekaartje voor FOK.
\quote:Op maandag 8 april 2013 18:40 schreef Voorschrift het volgende:
Ok sorry, aan zowel jou als de zwakbegaafden en de linksen.
Je vindt jezelf echt geweldig en onaantastbaar hè?quote:Op maandag 8 april 2013 18:40 schreef Voorschrift het volgende:
Het is duidelijk een grapje.quote:Op maandag 8 april 2013 18:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ah, ik ben niet de enige die zich dat accent inbeeldt als ik zijn reacties lees.quote:Op maandag 8 april 2013 18:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Bovendien is zijn accent niet uit te staan. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Niet een geslaagd grapje dan.quote:
Oh, wat wil je dan horen behalve een excuus aan Bram?quote:Op maandag 8 april 2013 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Je vindt jezelf echt geweldig en onaantastbaar hè?
Humor is subjectief, daarom heeft Freek de Jonge ook nog werkquote:
Yep, daarom geloof ik ook niet dat het een mislukt grapje was.quote:Op maandag 8 april 2013 18:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is niet op zichzelf staand, het is een patroon, helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Klopt, maar een afwijkend gevoel voor humor is niet strafbaar.quote:
Ik vrees dat u zich een geheel ander accent inbeeldt.quote:Op maandag 8 april 2013 18:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige die zich dat accent inbeeldt als ik zijn reacties lees.
Dat soort posts maakt Vs aan de lopende band, racisme, discriminatie, oproepen tot geweld. Allemaal dingen die volgens het WvS strafbaar zijn.quote:Op maandag 8 april 2013 18:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Grappig maar inhoudelijk gezien sloeg die reactie nergens op, dat moet jij toch ook toegeven.
Dit lijkt me een mooie conclusie om dit Feedback-topic weer te verlaten.quote:Op maandag 8 april 2013 18:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Humor is subjectief, daarom heeft Freek de Jonge ook nog werk
quote:Op maandag 8 april 2013 18:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel kunnen blijven lachen in POL.quote:Op maandag 8 april 2013 18:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Grappig maar inhoudelijk gezien sloeg die reactie nergens op, dat moet jij toch ook toegeven.
Dat is dubbelop.quote:Op maandag 8 april 2013 18:40 schreef Voorschrift het volgende:
De PvdA wordt momenteel als linkser gezien dan Groenlinks maar goed, over welke partij(en) het ook gaat, het lijkt me duidelijk dat we in Nederland maar 1 socialistische partij hebben.quote:Op maandag 8 april 2013 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
GroenLinks, PvdD, PVV en 50Plus kunnen door VS ook tot links worden gerekend.
Het is niet klip en klaar dat het om de PvdA gaat.
Dat je je postgedrag aanpast aan dat wat van een moderator verwacht mag worden. En als je dat niet kan je weer op zwart gaat.quote:Op maandag 8 april 2013 18:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh, wat wil je dan horen behalve een excuus aan Bram?
Altijd fijn die lading petroleum wat u over een vuurtje heen wenst te gieten.quote:
Ach, de PVV is nationaal-socialistisch genoemd door oud-mod Remlof, dus de meningen zijn verdeeld.quote:Op maandag 8 april 2013 18:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De PvdA wordt momenteel als linkser gezien dan Groenlinks maar goed, over welke partij(en) het ook gaat, het lijkt me duidelijk dat we in Nederland maar 1 socialistische partij hebben.
Lees: doe wat ik zeg, en wat ik vind, en wat mijn mening is.quote:Op maandag 8 april 2013 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat je je postgedrag aanpast aan dat wat van een moderator verwacht mag worden. En als je dat niet kan je weer op zwart gaat.
Praat je dan niet tegen de verkeerde?quote:Op maandag 8 april 2013 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat je je postgedrag aanpast aan dat wat van een moderator verwacht mag worden. En als je dat niet kan je weer op zwart gaat.
Ging jij niet weg?quote:Op maandag 8 april 2013 18:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, de PVV is nationaal-socialistisch genoemd door oud-mod Remlof, dus de meningen zijn verdeeld.
Bij deze maak ik mijn sollicitatie kenbaar indien VS zou besluiten zijn functie neer te leggen.quote:Op maandag 8 april 2013 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik volg slechts de massaquote:
Het is toch jouw dingetje om mensen bij Meldt Misdaad Anoniem te melden?quote:Op maandag 8 april 2013 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat soort posts maakt Vs aan de lopende band, racisme, discriminatie, oproepen tot geweld. Allemaal dingen die volgens het WvS strafbaar zijn.
Ik hoef geen exuces, ik wil gewoon even aankaarten dat ik dit niet bij een moderator van het politieke subforum vind passen. Zou jij het normaal vinden als een debatleider tijdens verkiezingen partij kiest en dan ook nog eens valse argumenten gebruikt? Oh wacht, dat gebeurde vorig jaar (Frits Wester).quote:Op maandag 8 april 2013 18:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh, wat wil je dan horen behalve een excuus aan Bram?
Nee maar hou je op z'n minst aan de wet wat je uitspraken aangaat. Dat is wel het minste wat je van een moderator op een groot openbaar forum als FOK! mag verwachten.quote:Op maandag 8 april 2013 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lees: doe wat ik zeg, en wat ik vind, en wat mijn mening is.
Met dat laatste moet ik helaas instemmen.quote:Op maandag 8 april 2013 18:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
En toch is Frits Wester een geniaal journalist.quote:Op maandag 8 april 2013 18:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik hoef geen exuces, ik wil gewoon even aankaarten dat ik dit niet bij een moderator van het politieke subforum vind passen. Zou jij het normaal vinden als een debatleider tijdens verkiezingen partij kiest en dan ook nog eens valse argumenten gebruikt? Oh wacht, dat gebeurde vorig jaar (Frits Wester).
Slim.quote:
Frist Wester deed dat.quote:Op maandag 8 april 2013 18:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik hoef geen exuces, ik wil gewoon even aankaarten dat ik dit niet bij een moderator van het politieke subforum vind passen. Zou jij het normaal vinden als een debatleider tijdens verkiezingen partij kiest en dan ook nog eens valse argumenten gebruikt? Oh wacht, dat gebeurde vorig jaar (Frits Wester).
note!quote:Op maandag 8 april 2013 18:48 schreef eriksd het volgende:
Overigens heb je wel een punt Remlof. Hij gaat vaak over het randje.
Bij die vlerk weet je het nooitquote:
Dus ik mag socialisten niet zwakzinnig noemen, maar je mag wel zeggen dat socialisten en zwakzinnigen 1 zijn?quote:
Het verschil is dat Erik ook heel vaak serieuze posts heeft waar hij gewoon redelijk normaal kan doen.quote:Op maandag 8 april 2013 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus ik mag socialisten niet zwakzinnig noemen, maar je mag wel zeggen dat socialisten en zwakzinnigen 1 zijn?
Zo flauw weer dit.
Of erger, erik zou ook kunnen bedoelen met die opmerking dat Bram zwakzinnig is. Dit vind ik echt niet kunnenquote:Op maandag 8 april 2013 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus ik mag socialisten niet zwakzinnig noemen, maar je mag wel zeggen dat socialisten en zwakzinnigen 1 zijn?
Zo flauw weer dit.
Joh.quote:Op maandag 8 april 2013 18:48 schreef eriksd het volgende:
Overigens heb je wel een punt Remlof. Hij gaat vaak over het randje.
Zwaar van 't padje die jongen, een gevaar voor de PvdA.quote:Op maandag 8 april 2013 18:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of erger, erik zou ook kunnen bedoelen met die opmerking dat Bram zwakzinnig is. Dit vind ik echt niet kunnen.
Misschien dat hij er net voor zit als het droog is, je weet het niet.quote:
http://forum.fok.nl Ctrl+F "eriksd"quote:Op maandag 8 april 2013 18:51 schreef von_Preussen het volgende:
Is eriksd eigenlijk ook mod in POL?
Ik zou erik best wel als mod hier willen hebben.
quote:Op maandag 8 april 2013 18:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Misschien dat hij er net voor zit als het droog is, je weet het niet.
Wat ie in diverse slaapkamers of andere duistere gelegenheden doet moet ie zelf weten. Maar ik vind dat ie FOK! schaadt met z'n regelmatige discriminatoire uitspraken hier op dit forum.quote:Op maandag 8 april 2013 18:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Misschien dat hij er net voor zit als het droog is, je weet het niet.
Iedere frequente user schaadt Fok in POL.quote:Op maandag 8 april 2013 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat ie in diverse slaapkamers of andere duistere gelegenheden doet moet ie zelf weten. Maar ik vind dat ie FOK! schaadt met z'n regelmatige discriminatoire uitspraken hier op dit forum.
Dit is correct.quote:Op maandag 8 april 2013 18:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze kunnen dit subforum het beste opdoeken, ons imago is sowieso niet al te best.
Users representeren de beheerder niet en worden dan ook terecht geband als ze over de schreef gaan.quote:Op maandag 8 april 2013 18:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iedere frequente user schaadt Fok in POL.
Ze kunnen dit subforum het beste opdoeken, ons imago is sowieso niet al te best.
Welke gebruiker van de spermabank zei dit ook gisteren.quote:Op maandag 8 april 2013 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben al klaar, neem het mee naar achteren.
Maak een topic erover in Feedback . Het ging over een post waar Bram_van_Loon over viel. Dit is afgehandeldquote:Op maandag 8 april 2013 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat ie in diverse slaapkamers of andere duistere gelegenheden doet moet ie zelf weten. Maar ik vind dat ie FOK! schaadt met z'n regelmatige discriminatoire uitspraken hier op dit forum.
Ik grapte dat socialisten zwakzinnig waren.quote:
Zolang we weten wie het zegt is dat niet zo'n punt toch?quote:Op maandag 8 april 2013 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik grapte dat socialisten zwakzinnig waren.
Schaar het maar onder zelfspot.quote:Op maandag 8 april 2013 19:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zolang we weten wie het zegt is dat niet zo'n punt toch?
Het punt was dat hij zich niet bepaald onpartijdig opstelde en dat als hij dan toch een stelling inneemt dat die niet gefundeerd is (gebaseerd op leugens en fantasietjes). Basically zoiets als Frits Wester tijdens het RTL-debat (Rutte's leugen waar Roemer op wees) maar dan uitvergroot.quote:Op maandag 8 april 2013 19:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zolang we weten wie het zegt is dat niet zo'n punt toch?
Een mod dient onpartijdig te zijn m.b.t. geschillen tussen users, mijn mening over de maatschappij hoeft niet onpartijdig te zijn. Kleine kanttekening.quote:Op maandag 8 april 2013 19:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het punt was dat hij zich niet bepaald onpartijd opstelde en dat als hij dan toch een stelling inneemt dat die niet gefundeerd is (gebaseerd op leugens en fantasietjes). Basically zoiets als Frits Wester tijdens het RTL-debat (Rutte's leugen waar Roemer op wees) maar dan uitvergroot.
Daarover verschillen we van mening maar als je dan toch deelneemt aan de politieke discussie, doe het dan alsjeblieft met goede argumenten en niet met ad hominems (in dit geval richting groepen).quote:Op maandag 8 april 2013 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een mod dient onpartijdig te zijn m.b.t. geschillen tussen users, mijn mening over de maatschappij hoeft niet onpartijdig te zijn. Kleine kanttekening.
In het besproken geval maakte VS een grapje wat niet goed viel, maar moderators zijn geen onpartijdige deelnemers.quote:• De moderators en admins die in dit Forum posten doen dit ook als user. Naast het feit dat zij zich voor en achter de schermen inzetten om het Forum plezierig te houden, mogen ze ook meediscussiëren. Dit neemt niet weg dat zij in hun rol als mod / admin kunnen optreden om dit Subforum gemoedelijk en/of overzichtelijk te houden.
Ik heb hier al eens gepleit voor strengere spelregels en het niet toelaten van leden die zich niet aan die spelregels kunnen houden. In dat geval zou dit subforum veel beter draaien.quote:
Leg mij eens uit wat er grappig is aan de suggestie dat:quote:Op maandag 8 april 2013 19:24 schreef JoaC het volgende:
POL / Richtlijnen voor Subforum Politiek
[..]
In het besproken geval maakte VS een grapje wat niet goed viel, maar moderators zijn geen onpartijdige deelnemers.
Ach, RTL of een Twents accent. Je moet alles met een korreltje zout durven te nemen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het punt was dat hij zich niet bepaald onpartijdig opstelde en dat als hij dan toch een stelling inneemt dat die niet gefundeerd is (gebaseerd op leugens en fantasietjes). Basically zoiets als Frits Wester tijdens het RTL-debat (Rutte's leugen waar Roemer op wees) maar dan uitvergroot.
Een moderator van dit subforum hoort zich m.i. te gedragen als een goede debatleider en niet als een ergere variant van Geert Wilders of Elias.
Enige Noordelijke nuchterheid lijkt me geen kwaad te kunnen in deze.quote:Op maandag 8 april 2013 19:32 schreef Reya het volgende:
OK, nu weer over op de gewichtige onderwerpen.
Een niet nader te noemen moderator houdt domicilie ten noorden van de Reest; dat lijkt me volstrekt onacceptabel.
Het geëmmer beperkt zich toch grotendeels tot de SC?quote:Op maandag 8 april 2013 19:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb hier al eens gepleit voor strengere spelregels en het niet toelaten van leden die zich niet aan die spelregels kunnen houden. In dat geval zou dit subforum veel beter draaien.
Ik dacht dat ik de Clown zou mogen zijn met mijn spellings fouten?quote:Op maandag 8 april 2013 18:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel kunnen blijven lachen in POL.
Ook goed, bij deze mag je clown zijn.quote:Op maandag 8 april 2013 23:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de Clown zou mogen zijn met mijn spellings fouten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |