Liever niet, dan verlies ik m'n eetlust.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet het weer over Marja van Bijsterveldt gaan?
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En maar weer bagatelliseren. Zeker weer een 'incident' dit.
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft die een avondstudie gevolgd?
Ik dacht dat je het een wijven-TT zou vinden.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
Goede TT, ik mis echter een verwijzing naar faeces.
Nee.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het een wijven-TT zou vinden.
Geert wordt de grootste, dat zal hem leren.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
Reya probeert weer het straatje van Brussel schoon te vegen met behulp van leugens.
Dijsselbloem komt naar je toe deze zomer, aldus de Telegraaf.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:42 schreef waht het volgende:
Geert spreekt tenminste de waarheid en weet wat het volk nodig heeft.
Geert had gewoon gelijk, zo blijkt maar weer. Als we naar Geert hadden geluisterd hadden we nu geen problemen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:42 schreef waht het volgende:
Geert spreekt tenminste de waarheid en weet wat het volk nodig heeft.
Recenter:quote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dijsselbloem komt naar je toe deze zomer, aldus de Telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/d(...)_is_blauwdruk__.html
Mijn goud ligt toch niet bij een staatsbank.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dijsselbloem komt naar je toe deze zomer, aldus de Telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/d(...)_is_blauwdruk__.html
Ik geloof de Telegraaf sowieso nooit.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Recenter:
Dijsselbloem: redding Cyprus geen blauwdruk maar specifiek geval
Sowieso verstandig, maar Dijsselbloem helpt zelf ook niet bepaald mee door het ene moment 't een te roepen en even later 't ander.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik geloof de Telegraaf sowieso nooit.
Jouw goud hangt om je nek.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn goud ligt toch niet bij een staatsbank.
In tijdens van crisis hangen ze Joden daar meestal aan op, om hun goud te roven.quote:
Ik zal me vermommen als Marokkaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In tijdens van crisis hangen ze Joden daar meestal aan op, om hun goud te roven.
Hoe triest het ook is.
Daarvoor hoef je alleen een snor te laten staan.quote:
Dat is net zoiets als proberen niet op te vallen door je in nazi-Duitsland als Stalin te vermommen.quote:
In het blanke oosten wellicht, niet hier tussen Agga en Roffa.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als proberen niet op te vallen door je in nazi-Duitsland als Stalin te vermommen.
http://whenyouliveinrotterdam.tumblr.com/quote:Op maandag 25 maart 2013 19:51 schreef waht het volgende:
[..]
In het blanke oosten wellicht, niet hier tussen Agga en Roffa.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:51 schreef waht het volgende:
[..]
In het blanke oosten wellicht, niet hier tussen Agga en Roffa.
Mijn matties en ik vertellen nog steeds verhalen over de Hollywood, meer specifiek over de hiphop-zaal.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
http://whenyouliveinrotterdam.tumblr.com/
Hollywoodquote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn matties en ik vertellen nog steeds verhalen over de Hollywood, meer specifiek over de hiphop-zaal.
Dat mag ook wel voor dat geld.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:54 schreef KoosVogels het volgende:
Geert houdt van je, waht. Onvoorwaardelijk.
robin007bond als hij z'n eerste biertje heeft genuttigd.quote:
De Hollywood, kuttent.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn matties en ik vertellen nog steeds verhalen over de Hollywood, meer specifiek over de hiphop-zaal.
VS op een feestje.quote:
Heb je me ooit anders gezien dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij gaat naar feestjes verkleed als een vrouw?
Nee.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef De_Guidance het volgende:
Maar iedereen is er toch wel een keer geweest.
Ik heb geen eigenwaarde inderdaad. Scherp.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Sommige mensen hebben wel zelfwaarde.
Nee, zwart, maar wel een roze dildo erin.quote:
Coolcool.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, zwart, maar wel een roze dildo erin.
Vogels willen leren spreken getuigt van een bepaald vorm autisme inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb geen eigenwaarde inderdaad. Scherp.
Jij doet mij anders altijd aan Barney Stinson denken. Jong, succesvol, doet het goed bij de vrouwen, tyfuslang, blond.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je me ooit anders gezien dan?
De Hollywood in Rotterdam?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef De_Guidance het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij doet mij anders altijd aan Barney Stinson denken. Jong, succesvol, doet het goed bij de vrouwen, tyfuslang, blond.
Je moet nu eenmaal ervaren dat het elders leuker is.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef De_Guidance het volgende:
Wiens vrouw zei dit ook gisteravond?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:02 schreef waht het volgende:
[..]
Je moet nu eenmaal ervaren dat het elders leuker is.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Hollywood in Rotterdam?
Inderdaad schuldig.
Je hebt ze allemaal gefotografeerd en naar het UWV gemaild in de hoop dat sommigen frauderen met hun uitkering terwijl ze wel gewoon werken?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens zat ik zaterdag in een Turks restaurant in Rotterdam. Ik was verbaasd hoeveel werkende allochtonen daar op één plaats geconcentreerd waren.
Het is hem gelukt hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vogels willen leren spreken getuigt van een bepaald vorm autisme inderdaad.
GRR IK BEN ECHT BOOS OP DEZE POSTquote:Op maandag 25 maart 2013 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal gefotografeerd en naar het UWV gemaild in de hoop dat sommigen frauderen met hun uitkering terwijl ze wel gewoon werken?
Nee, ik ben geen drager van het NSB-gen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal gefotografeerd en naar het UWV gemaild in de hoop dat sommigen frauderen met hun uitkering terwijl ze wel gewoon werken?
Mijn papegaai kan ook redelijk goed Nederlands.quote:
"Polly wants cracker!"quote:
Incestueuze dieren?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Polly wants cracker!"
En dan Guido ernaast in witte labjas noterend: "Ook Engels is geen enkel probleem voor deze majestueuze dieren".
Welke?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens zat ik zaterdag in een Turks restaurant in Rotterdam. Ik was verbaasd hoeveel werkende allochtonen daar op één plaats geconcentreerd waren.
Je snapt de (slechte) grap niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn papegaai kan ook redelijk goed Nederlands.
Heb ik geen biologie voor hoeven studeren om dat voor elkaar te krijgen.
Goeie.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
Zo ben ik "sucka lauwe cum" geslaagd voor mijn praktijkonderzoek homofiel paargedrag.
In de Witte de Withstraat, de naam weet ik zo niet meer. Het was er wel redelijk druk, ondanks dat het eten maar zo zo was.quote:
Hoe was de stoelgang naderhand? Problematisch?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de Witte de Withstraat, de naam weet ik zo niet meer. Het was er wel redelijk druk, ondanks dat het eten maar zo zo was.
Dat is niet zo'n moeilijke conclusie, aangezien de mensheid de enige diergroep is met taal.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef De_Guidance het volgende:
Het heeft in ieder geval iets te maken met de evolutie van taal en gen-exepressie.
Mijn onderzoekje is een kleine spil in een groter geheel waar ook mensen zijn betrokken.
Oke bedankt geniale man.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n moeilijke conclusie, aangezien de mensheid de enige diergroep is met taal.
De lidloze Ozman-special XXL kan problematisch zijn voor verse bottoms inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef waht het volgende:
[..]
Hoe was de stoelgang naderhand? Problematisch?
Had me dan meteen gevraagd.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Oke bedankt geniale man.
We kunnen nu de faculteit opheffen.
Perfect eigenlijk, niet te hard, maar ook niet te zacht. En natuurlijk zo'n heerlijk diepbruine kleur, zodat je tevreden de WC-pot in glimlacht.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef waht het volgende:
[..]
Hoe was de stoelgang naderhand? Problematisch?
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mensen waren ook geen apen toch?
Ah, de Bazar. Wel ok, niet echt heel lekker inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de Witte de Withstraat, de naam weet ik zo niet meer. Het was er wel redelijk druk, ondanks dat het eten maar zo zo was.
Dan kan de dag niet meer stuk inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Perfect eigenlijk, niet te hard, maar ook niet te zacht. En natuurlijk zo'n heerlijk diepbruine kleur, zodat je tevreden de WC-pot in glimlacht.
Ben naderhand trouwens in het NRC geweest, dat vond ik best een leuke tent. Wel veel dertigers, maar goed, daar merk je niets van.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah, de Bazar. Wel ok, niet echt heel lekker inderdaad.
Lief Brabants dagboek.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef betyar het volgende:
Belde de Helmonder op of de halve bank nog kwam ophalen? Mafkees, "Vreet hem maar op" was mijn antwoord.
Welke is de beste?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah, de Bazar. Wel ok, niet echt heel lekker inderdaad.
Heb je een foto van ze?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Munzur vind ik het lekkerst, al is Sahlan ook best goed.
Daar ben ik nog niet geweest. Je had beter naar de Tiki bar kunnen gaanquote:Op maandag 25 maart 2013 20:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben naderhand trouwens in het NRC geweest, dat vond ik best een leuke tent. Wel veel dertigers, maar goed, daar merk je niets van.
Palinkaquote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ik vandaag toch weer van vader heb gekregen....
Chinees eten.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een staatsobligatie.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klappen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
R&P is verderop...................quote:Op maandag 25 maart 2013 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
Omdat hij altijd heeft gewerkt en nooit thuis was. Maar goed, het was sowieso geen fijne vent, dus gemist heb ik niets.
Precies, fascistische naam.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:04 schreef Euribob het volgende:
Met mijn huidige username ben ik eigenlijk wel gedoemd tot een pro-eu visie, bedenk ik me zo plots.
Vervelende mensen zijn het, dergelijke zaken moeten geheim blijven.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:04 schreef Monolith het volgende:
Belastingontduiking voor dummies bij tegenlicht.
Wees blij dat de meeste mensen toch geen belasting betalen behalve aan de gemeente en IB.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef waht het volgende:
[..]
Vervelende mensen zijn het, dergelijke zaken moeten geheim blijven.
Daarom zijn we ook een stelletje.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Af en toe ben ik het roerend met je eens.
Onmogelijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:15 schreef De_Guidance het volgende:
Waht wordt binnenkort opgepakt voor beledigen van de Europese identiteit.
Och welnee, onze lieve remlof is nog wel actief hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En boetes als je iets verkeerds zegt.
En toen mochten deze beroepszuipers geen druppel meer.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef De_Guidance het volgende:
En jongen uit Dedemsvaart die wel eens van trappen af dondert.
Doe het lekker zelf.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:33 schreef De_Guidance het volgende:
Ben al naar de WC geweest, TT-change AUB.
Smakeloze Britse politici.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:32 schreef Monolith het volgende:
Starbucks, de hypocrisie van maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Hmm, nogal ja. Een beetje window dressing vooralquote:Op maandag 25 maart 2013 21:32 schreef Monolith het volgende:
Starbucks, de hypocrisie van maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Interessante aflevering.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:04 schreef Monolith het volgende:
Belastingontduiking voor dummies bij tegenlicht.
Hihi, het grootste deel van mijn jaarclub werkt voor de 4 grote kantoren.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef waht het volgende:
[..]
Vervelende mensen zijn het, dergelijke zaken moeten geheim blijven.
Veel lieden van HBO Accountancyquote:Op maandag 25 maart 2013 21:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hihi, het grootste deel van mijn jaarclub werkt voor de 4 grote kantoren.
Mja, dan ontkom je er ook niet aan. Maar de master is dan toch Accountancy & Control?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, met name economie en bedrijfskunde en dan een passende master.
Zo ongeveer noemt men het, maar inhoudelijk grotendeels hetzelfde. Ondanks de crisis schijnt het daar echter nog wel te floreren, van werkloosheid is geen sprake, tenzij je natuurlijk met een leeg CV komt aankakken.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mja, dan ontkom je er ook niet aan. Maar de master is dan toch Accountancy & Control?
Die bieden altijd gare opdrachten aan vanuit advisory (niet zelden gerelateerd aan de actualiteit) van de strekking 'wat is dit en wat hebben we eraan?'.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hihi, het grootste deel van mijn jaarclub werkt voor de 4 grote kantoren.
Met een leeg CV en dito persoonlijkheid kan je het zelfs met technische wiskunde of econometrie nog verbruien.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo ongeveer noemt men het, maar inhoudelijk grotendeels hetzelfde. Ondanks de crisis schijnt het daar echter nog wel te floreren, van werkloosheid is geen sprake, tenzij je natuurlijk met een leeg CV komt aankakken.
Check, twee studiegenoten doen dat bij één van de Big-4, beginnend met een D.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:03 schreef waht het volgende:
[..]
Die bieden altijd gare opdrachten aan vanuit advisory (niet zelden gerelateerd aan de actualiteit) van de strekking 'wat is dit en wat hebben we eraan?'.
Voor de crisis vormde dat echter geen bezwaar.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met een leeg CV en dito persoonlijkheid kan je het zelfs met technische wiskunde of econometrie nog verbruien.
Inderdaad, aanpakken die handel!quote:Op maandag 25 maart 2013 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
Ik hoop dat de EU ook Nederlands spaargeld af gaat pakken.
Voor de crisis was 8 jaar lanterfanten bij communicatie ook nog geen beletsel om zo iemand uit te nodigen op gesprek.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor de crisis vormde dat echter geen bezwaar.
Geeft wel een leuk effect hierquote:Op maandag 25 maart 2013 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen die communicatie "gestudeerd" hebben ken ik niet, ik moet het voornamelijk van Bedrijfskunde, Economie en aanverwante studies hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor de crisis was 8 jaar lanterfanten bij communicatie ook nog geen beletsel om zo iemand uit te nodigen op gesprek.
Hoop ik ook!quote:Op maandag 25 maart 2013 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
En niet te vergeten een belasting op het in bezit hebben van vastgoed, uitgesmeerd over 30 jaar!quote:
Wat vind je trouwens een mooie leeftijd om een MSc af te ronden?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen die communicatie "gestudeerd" hebben ken ik niet, ik moet het voornamelijk van Bedrijfskunde, Economie en aanverwante studies hebben.
25-28.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens een mooie leeftijd om een MSc af te ronden?
21 vind ik wel wat jong.
Dan heb ik nog 3-6 jaarquote:
Ik drink hun tranen.quote:
Het gaat er niet om wat ik zou vinden, maar om wat een werkgever zou vinden. Wat ik gehoord heb is dat ze niet helemaal op van die piepjonge gasten zitten te wachten, eventueel is het verstandig een 2e master te overwegen of via een internship / traineeship werkervaring op te doen (vaak resulteert het dan ook in een vaste baan als de studie afgerond is).quote:Op maandag 25 maart 2013 22:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
21 vind ik wel wat jong.
Een Amerikaan zou zeggen 25-40.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
21 vind ik wel wat jong.
In Amerika moet je dan ook verplicht werkervaring hebben voor je je kan inschrijven voor een Master.quote:
Wat geen rare gang van zaken is mijns inziens.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Amerika moet je dan ook verplicht werkervaring hebben voor je je kan inschrijven voor een Master.
In Amerika wordt de master ook gewoon tot de bachelor gerekend en daarboven bestaat enkel de MBA.quote:
Amerikanen hebben tenminste werkervaring voor hun MSc.quote:
Ik vind 't ook terecht.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:13 schreef waht het volgende:
[..]
Wat geen rare gang van zaken is mijns inziens.
Verder geldt het adagium 'je bent nooit te oud om te leren' lijkt mij.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Amerikanen hebben tenminste werkervaring voor hun MSc.
Och ook daar zijn genoeg alternatieven voor een peperdure MBA.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:17 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens stelt een MBA inhoudelijk niet zo heel veel voor, het gaat vooral om het netwerk wat je tijdens je MBA op doet.
Zoals?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ook daar zijn genoeg alternatieven voor een peperdure MBA.
Kijk naar hoe jij op dit moment werkt, ik denk dat je een groter professioneel netwerk hebt opgebouwd door je projectbasis werk dan door een jaartje een MBA.quote:
Hij is de eerste man waardoor ik (extra) geld heb verloren aan de overheid.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begin Dijsselbloem steeds meer te mogen. En dat terwijl ik het altijd een eikel vond.
Een MREquote:
Drees kost u geen stuiverquote:Op maandag 25 maart 2013 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is de eerste man waardoor ik (extra) geld heb verloren aan de overheid.
Ik zal 'm de rest van m'n significante leven hekelen.
Niet meer of minder dan toen ik uit de kut kwam kruipen nee.quote:
Trollen werkt beter in NWS.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begin Dijsselbloem steeds meer te mogen. En dat terwijl ik het altijd een eikel vond.
Hij kan een beste zuurpruim zijn, net als Timmermans.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
Een inkomen gelijk aan dat van een zuigeling, dan is het niet echt goed gesteld met de bancaire sectorquote:Op maandag 25 maart 2013 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan toen ik uit de kut kwam kruipen nee.
Nee, ik mag zijn houding echt. En ja, ik ken de tegenargumenten. Al talloze malen voorbij zien komen. Dijsselbloem heeft durf. Het is veel makkelijker om gewoon een cheque te schrijven voor Cyprus, maar dat doet hij niet.quote:
Dat was niet helemaal wat ik bedoelde.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een inkomen gelijk aan dat van een zuigeling, dan is het niet echt goed gesteld met de bancaire sector.
Jij bent niet per keizersnee gehaald?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan toen ik uit de kut kwam kruipen nee.
Hij heeft dat geld ook niet, want het is maar een lulletje Rozenwater die daar zit omdat er een paar idioten waren die PvdA stemden.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik mag zijn houding echt. En ja, ik ken de tegenargumenten. Al talloze malen voorbij zien komen. Dijsselbloem heeft durf. Het is veel makkelijker om gewoon een cheque te schrijven voor Cyprus, maar dat doet hij niet.
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik mag zijn houding echt. En ja, ik ken de tegenargumenten. Al talloze malen voorbij zien komen. Dijsselbloem heeft durf. Het is veel makkelijker om gewoon een cheque te schrijven voor Cyprus, maar dat doet hij niet.
Laten we het maar niet over die idioten hebben die op de VVD hebben gestemd.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft dat geld ook niet, want het is maar een lulletje Rozenwater die daar zit omdat er een paar idioten waren die PvdA stemden.
Die hebben al genoeg euro's gebloed.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over die idioten hebben die op de VVD hebben gestemd.
Niet zo overstuur doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die hebben al genoeg euro's gebloed.
Niet zo overstuur doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:33 schreef betyar het volgende:
VVD, de banenkampioen en we krijgen 1000 euro van Rutte.
Dat geld was er wel gewoon in het noodfonds. Dat is nooit het punt geweest.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft dat geld ook niet, want het is maar een lulletje Rozenwater die daar zit omdat er een paar idioten waren die PvdA stemden.
Het warme 'fuzzy feeling' komt morgen pas weer, dan ontvang ik m'n loon.quote:
Dat was mijn punt ook helemaal niet, gij heldere lezer.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat geld was er wel gewoon in het noodfonds. Dat is nooit het punt geweest.
Heb je eigenlijk alweer een opdracht?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het warme 'fuzzy feeling' komt morgen pas weer, dan ontvang ik m'n loon.
Nou, eigenlijk zie hij daar dankzij die malle Duitsers.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I.t.t. werkende proleten krijg ik gewoon doorbetaald, wat ik ook doe.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk alweer een opdracht?
Mwah, Koos is niet zo een blinde extremist als het om Europa gaat, ook al is hij het niet met je eens, hij staat wel open voor andere perspectieven. Dat reken ik hem hoog aan.quote:
Maar je functioneert niet?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I.t.t. werkende proleten krijg ik gewoon doorbetaald, wat ik ook doe.
Maar ik werk wel gewoon ja.
Ach, mijn niveau is ongeveer even bedenkelijk als dat van remlof, dat klopt.quote:
En jij bent meer van de bananen in de gang gooien?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn pa is meer van de boter bij de vis.
Dat is logisch.quote:
En dat met een tonnen-salarisquote:Op maandag 25 maart 2013 22:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn pa is meer van de boter bij de vis.
Vanavond maar weer eensquote:Op maandag 25 maart 2013 22:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En jij bent meer van de bananen in de gang gooien?
Nee, wel een masterclass (maar dat is pas 's avonds).quote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
Zeg vP, heb je toevallig morgen college?
Oh ik dacht misschien konden we morgen lunchen.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, wel een masterclass (maar dat is pas 's avonds).
Wat mij betreft kan dat ook wel, waar ben je morgenmiddag dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik dacht misschien konden we morgen lunchen.
Als het goed is zit ik wel op de weg rond lunchtijd.
Hm Enschede?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan dat ook wel, waar ben je morgenmiddag dan?
Ik doelde meer op het onjuiste beeld van Dijsselbloem's functie, die niet beslist of er al dan niet een cheque ergens heen zou gaan. Dijsselbloem mag alles mooi uitleggen maar dat is het dan ook.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, Koos is niet zo een blinde extremist als het om Europa gaat, ook al is hij het niet met je eens, hij staat wel open voor andere perspectieven. Dat reken ik hem hoog aan.
Rond 12.quote:
Sinds wanneer neem jij de rol over van EchtGaaf met je idiote vragen uit het niets over zulke domme onderwerpen?quote:
Wat mij betreft is dat in orde, dan zorg ik wel dat ik om 12u00 in Enschede ben. Witte BMW, het kenteken ken je wel.quote:
Bij de advocatuur tegenover het mordicus lelijke kunstwerk?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dat in orde, dan zorg ik wel dat ik om 12u00 in Enschede ben. Witte BMW, het kenteken ken je wel.
Fixedquote:Op maandag 25 maart 2013 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds wanneer neem jij de rol over van mij met je idiote vragen uit het niets over zulke domme onderwerpen?
Vals kreng.quote:
Welke advocaat bedoel je?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij de advocatuur tegenover het mordicus lelijke kunstwerk?
Kies een van de 20 daar naast uw college.quote:
Je weet dat alle Ozman's gewoon Pro Deo paupers zijn he?quote:
Alsjeblieft: http://www.korver-vanesse(...)ielle-van-essen.htmlquote:
Liever voor een Afghaanse opiumteler, zoals onze jongens nu.quote:
Ozman's? Ik trouw geen getinten.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je weet dat alle Ozman's gewoon Pro Deo paupers zijn he?
Dan moet je maar met remlof gaan trouwen, jullie delen eenzelfde zelfhaat.quote:
Daar zou een loopse heks nog niet overheen gaan.quote:
Zelfhaat?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moet je maar met remlof gaan trouwen, jullie delen eenzelfde zelfhaat.
Ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Liever voor een Afghaanse opiumteler, zoals onze jongens nu.
Nee, een mannelijke goden advocaat.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:48 schreef waht het volgende:
[..]
Alsjeblieft: http://www.korver-vanesse(...)ielle-van-essen.html
Nee, m'n zusje zei vandaag nog dat ze knap is maar oneens. Hij heeft weer een nieuw chickie, volgens mij.quote:
Nog zo'n vieze bioloog.quote:
Je hebt gelijk m.b.t. het laatste.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, m'n zusje zei vandaag nog dat ze knap is maar oneens. Hij heeft weer een nieuw chickie, volgens mij.
Ze drinkt naar verluidt veel bier.quote:
Joa da vink wa joa, ie seh't d'roet als'n Turk.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oh. Niet echt, maar ja, boeren vinden dat wel.
Ontkenningsfase/Identiteitscrisis etcquote:Op maandag 25 maart 2013 22:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oh. Niet echt, maar ja, boeren vinden dat wel.
Living life in the fast lane.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Gaat zo snel. Na een week alweer een ander allebei lijkt het.
Muaha, 30 VS'en zou pas gaaf zijn.quote:
Jammer dat ze jurist is.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:48 schreef waht het volgende:
[..]
Allemaal in de SC posten ook echt.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Muaha, 30 VS'en zou pas gaaf zijn.
Een grote geile mannenorgie van plaatjes zou dat zijn, ewaa.quote:
Fikse kaaklijn. Plus photoshop.quote:
Komt het niveau wel ten goede, inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een grote geile mannenorgie van plaatjes zou dat zijn, ewaa.
Ze lijkt op die dierensnol.quote:
Die ziet er best knap uit.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:48 schreef waht het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Komt het niveau wel ten goede, inderdaad.
Een "iklachnuvoordefotomaardiepvanbinnenvoelengedraagikmeals50"-uitstraling.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die heeft een sympathieke uitstraling.
En jij moet je stinkende muil gewoon houden, vervelende ezel die je bent.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een "iklachnuvoordefotomaardiepvanbinnenvoelengedraagikmeals50"-uitstraling.
Als ze iets minder lacherig keek en een Amerikaanse vlag op de achtergrond zou hebben zou ze zo de Amerikaanse politiek in kunnen met zo'n Prodent-tandpasta kutfoto.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een "iklachnuvoordefotomaardiepvanbinnenvoelengedraagikmeals50"-uitstraling.
Ze weet waar het geld zit, in ieder geval.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nieuwe en oude liefde van Moszkowicz. Ik denk wel dat ze lief is.
Maar niet bij de conservatieven, want daarvoor is haar uitstraling te latina.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ze iets minder lacherig keek en een Amerikaanse vlag op de achtergrond zou hebben zou ze zo de Amerikaanse politiek in kunnen met zo'n Prodent-tandpasta kutfoto.
Sowieso is haar kapsel te vlot daarvoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar niet bij de conservatieven, want daarvoor is haar uitstraling te latina.
Nouja, Amerika in de jaren '60 komt wel verdomd dicht bij jouw ideologische gedachtegoed.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
Sowieso, lachen op foto's.
Hooguit glimlachen, maar van die prodent-tanden, bahh.
Krijg ik altijd van die jaren '60 Amerikaanse propaganda gevoelens bij, vreselijk.
Neuh, die ligt meer in de jaren '80.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, Amerika in de jaren '60 komt wel verdomd dicht bij jouw ideologische gedachtegoed.
Ik denk ik zeg het even.
Zelfs na fucking Nixon?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, die ligt meer in de jaren '80.
Achjaaaa. Ze is wel knap en verzorgd.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
Sowieso, lachen op foto's.
Hooguit glimlachen, maar van die prodent-tanden, bahh.
Krijg ik altijd van die jaren '60 Amerikaanse propaganda gevoelens bij, vreselijk.
Dat hangt maar net af aan welke kant van het speelveld je zelf zit.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:02 schreef waht het volgende:
Jaren '60 was gereguleerde markteconomie, oftewel laffe zooi.
Kennedy.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:02 schreef waht het volgende:
Jaren '60 was gereguleerde markteconomie, oftewel laffe zooi.
Blijkbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |