Voor de crisis vormde dat echter geen bezwaar.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met een leeg CV en dito persoonlijkheid kan je het zelfs met technische wiskunde of econometrie nog verbruien.
Inderdaad, aanpakken die handel!quote:Op maandag 25 maart 2013 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
Ik hoop dat de EU ook Nederlands spaargeld af gaat pakken.
Voor de crisis was 8 jaar lanterfanten bij communicatie ook nog geen beletsel om zo iemand uit te nodigen op gesprek.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor de crisis vormde dat echter geen bezwaar.
Geeft wel een leuk effect hierquote:Op maandag 25 maart 2013 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen die communicatie "gestudeerd" hebben ken ik niet, ik moet het voornamelijk van Bedrijfskunde, Economie en aanverwante studies hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor de crisis was 8 jaar lanterfanten bij communicatie ook nog geen beletsel om zo iemand uit te nodigen op gesprek.
Hoop ik ook!quote:Op maandag 25 maart 2013 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
En niet te vergeten een belasting op het in bezit hebben van vastgoed, uitgesmeerd over 30 jaar!quote:
Wat vind je trouwens een mooie leeftijd om een MSc af te ronden?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen die communicatie "gestudeerd" hebben ken ik niet, ik moet het voornamelijk van Bedrijfskunde, Economie en aanverwante studies hebben.
25-28.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens een mooie leeftijd om een MSc af te ronden?
21 vind ik wel wat jong.
Dan heb ik nog 3-6 jaarquote:
Ik drink hun tranen.quote:
Het gaat er niet om wat ik zou vinden, maar om wat een werkgever zou vinden. Wat ik gehoord heb is dat ze niet helemaal op van die piepjonge gasten zitten te wachten, eventueel is het verstandig een 2e master te overwegen of via een internship / traineeship werkervaring op te doen (vaak resulteert het dan ook in een vaste baan als de studie afgerond is).quote:Op maandag 25 maart 2013 22:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
21 vind ik wel wat jong.
Een Amerikaan zou zeggen 25-40.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
21 vind ik wel wat jong.
In Amerika moet je dan ook verplicht werkervaring hebben voor je je kan inschrijven voor een Master.quote:
Wat geen rare gang van zaken is mijns inziens.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Amerika moet je dan ook verplicht werkervaring hebben voor je je kan inschrijven voor een Master.
In Amerika wordt de master ook gewoon tot de bachelor gerekend en daarboven bestaat enkel de MBA.quote:
Amerikanen hebben tenminste werkervaring voor hun MSc.quote:
Ik vind 't ook terecht.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:13 schreef waht het volgende:
[..]
Wat geen rare gang van zaken is mijns inziens.
Verder geldt het adagium 'je bent nooit te oud om te leren' lijkt mij.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Amerikanen hebben tenminste werkervaring voor hun MSc.
Och ook daar zijn genoeg alternatieven voor een peperdure MBA.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:17 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens stelt een MBA inhoudelijk niet zo heel veel voor, het gaat vooral om het netwerk wat je tijdens je MBA op doet.
Zoals?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ook daar zijn genoeg alternatieven voor een peperdure MBA.
Kijk naar hoe jij op dit moment werkt, ik denk dat je een groter professioneel netwerk hebt opgebouwd door je projectbasis werk dan door een jaartje een MBA.quote:
Hij is de eerste man waardoor ik (extra) geld heb verloren aan de overheid.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begin Dijsselbloem steeds meer te mogen. En dat terwijl ik het altijd een eikel vond.
Een MREquote:
Drees kost u geen stuiverquote:Op maandag 25 maart 2013 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is de eerste man waardoor ik (extra) geld heb verloren aan de overheid.
Ik zal 'm de rest van m'n significante leven hekelen.
Niet meer of minder dan toen ik uit de kut kwam kruipen nee.quote:
Trollen werkt beter in NWS.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begin Dijsselbloem steeds meer te mogen. En dat terwijl ik het altijd een eikel vond.
Hij kan een beste zuurpruim zijn, net als Timmermans.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
Een inkomen gelijk aan dat van een zuigeling, dan is het niet echt goed gesteld met de bancaire sectorquote:Op maandag 25 maart 2013 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan toen ik uit de kut kwam kruipen nee.
Nee, ik mag zijn houding echt. En ja, ik ken de tegenargumenten. Al talloze malen voorbij zien komen. Dijsselbloem heeft durf. Het is veel makkelijker om gewoon een cheque te schrijven voor Cyprus, maar dat doet hij niet.quote:
Dat was niet helemaal wat ik bedoelde.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een inkomen gelijk aan dat van een zuigeling, dan is het niet echt goed gesteld met de bancaire sector.
Jij bent niet per keizersnee gehaald?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan toen ik uit de kut kwam kruipen nee.
Hij heeft dat geld ook niet, want het is maar een lulletje Rozenwater die daar zit omdat er een paar idioten waren die PvdA stemden.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik mag zijn houding echt. En ja, ik ken de tegenargumenten. Al talloze malen voorbij zien komen. Dijsselbloem heeft durf. Het is veel makkelijker om gewoon een cheque te schrijven voor Cyprus, maar dat doet hij niet.
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik mag zijn houding echt. En ja, ik ken de tegenargumenten. Al talloze malen voorbij zien komen. Dijsselbloem heeft durf. Het is veel makkelijker om gewoon een cheque te schrijven voor Cyprus, maar dat doet hij niet.
Laten we het maar niet over die idioten hebben die op de VVD hebben gestemd.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft dat geld ook niet, want het is maar een lulletje Rozenwater die daar zit omdat er een paar idioten waren die PvdA stemden.
Die hebben al genoeg euro's gebloed.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over die idioten hebben die op de VVD hebben gestemd.
Niet zo overstuur doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die hebben al genoeg euro's gebloed.
Niet zo overstuur doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:33 schreef betyar het volgende:
VVD, de banenkampioen en we krijgen 1000 euro van Rutte.
Dat geld was er wel gewoon in het noodfonds. Dat is nooit het punt geweest.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft dat geld ook niet, want het is maar een lulletje Rozenwater die daar zit omdat er een paar idioten waren die PvdA stemden.
Het warme 'fuzzy feeling' komt morgen pas weer, dan ontvang ik m'n loon.quote:
Dat was mijn punt ook helemaal niet, gij heldere lezer.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat geld was er wel gewoon in het noodfonds. Dat is nooit het punt geweest.
Heb je eigenlijk alweer een opdracht?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het warme 'fuzzy feeling' komt morgen pas weer, dan ontvang ik m'n loon.
Nou, eigenlijk zie hij daar dankzij die malle Duitsers.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I.t.t. werkende proleten krijg ik gewoon doorbetaald, wat ik ook doe.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk alweer een opdracht?
Mwah, Koos is niet zo een blinde extremist als het om Europa gaat, ook al is hij het niet met je eens, hij staat wel open voor andere perspectieven. Dat reken ik hem hoog aan.quote:
Maar je functioneert niet?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I.t.t. werkende proleten krijg ik gewoon doorbetaald, wat ik ook doe.
Maar ik werk wel gewoon ja.
Ach, mijn niveau is ongeveer even bedenkelijk als dat van remlof, dat klopt.quote:
En jij bent meer van de bananen in de gang gooien?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn pa is meer van de boter bij de vis.
Dat is logisch.quote:
En dat met een tonnen-salarisquote:Op maandag 25 maart 2013 22:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn pa is meer van de boter bij de vis.
Vanavond maar weer eensquote:Op maandag 25 maart 2013 22:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En jij bent meer van de bananen in de gang gooien?
Nee, wel een masterclass (maar dat is pas 's avonds).quote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
Zeg vP, heb je toevallig morgen college?
Oh ik dacht misschien konden we morgen lunchen.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, wel een masterclass (maar dat is pas 's avonds).
Wat mij betreft kan dat ook wel, waar ben je morgenmiddag dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik dacht misschien konden we morgen lunchen.
Als het goed is zit ik wel op de weg rond lunchtijd.
Hm Enschede?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan dat ook wel, waar ben je morgenmiddag dan?
Ik doelde meer op het onjuiste beeld van Dijsselbloem's functie, die niet beslist of er al dan niet een cheque ergens heen zou gaan. Dijsselbloem mag alles mooi uitleggen maar dat is het dan ook.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, Koos is niet zo een blinde extremist als het om Europa gaat, ook al is hij het niet met je eens, hij staat wel open voor andere perspectieven. Dat reken ik hem hoog aan.
Rond 12.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |