Dat was mijn punt ook helemaal niet, gij heldere lezer.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat geld was er wel gewoon in het noodfonds. Dat is nooit het punt geweest.
Heb je eigenlijk alweer een opdracht?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het warme 'fuzzy feeling' komt morgen pas weer, dan ontvang ik m'n loon.
Nou, eigenlijk zie hij daar dankzij die malle Duitsers.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft dat geld ook niet, want het is maar een lulletje Rozenwater die daar zit omdat er een paar idioten waren die PvdA stemden.
I.t.t. werkende proleten krijg ik gewoon doorbetaald, wat ik ook doe.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk alweer een opdracht?
Mwah, Koos is niet zo een blinde extremist als het om Europa gaat, ook al is hij het niet met je eens, hij staat wel open voor andere perspectieven. Dat reken ik hem hoog aan.quote:
Maar je functioneert niet?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I.t.t. werkende proleten krijg ik gewoon doorbetaald, wat ik ook doe.
Maar ik werk wel gewoon ja.
Ach, mijn niveau is ongeveer even bedenkelijk als dat van remlof, dat klopt.quote:
En jij bent meer van de bananen in de gang gooien?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn pa is meer van de boter bij de vis.
Dat is logisch.quote:
En dat met een tonnen-salarisquote:Op maandag 25 maart 2013 22:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn pa is meer van de boter bij de vis.
Vanavond maar weer eensquote:Op maandag 25 maart 2013 22:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En jij bent meer van de bananen in de gang gooien?
Nee, wel een masterclass (maar dat is pas 's avonds).quote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
Zeg vP, heb je toevallig morgen college?
Oh ik dacht misschien konden we morgen lunchen.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, wel een masterclass (maar dat is pas 's avonds).
Wat mij betreft kan dat ook wel, waar ben je morgenmiddag dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik dacht misschien konden we morgen lunchen.
Als het goed is zit ik wel op de weg rond lunchtijd.
Hm Enschede?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan dat ook wel, waar ben je morgenmiddag dan?
Ik doelde meer op het onjuiste beeld van Dijsselbloem's functie, die niet beslist of er al dan niet een cheque ergens heen zou gaan. Dijsselbloem mag alles mooi uitleggen maar dat is het dan ook.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, Koos is niet zo een blinde extremist als het om Europa gaat, ook al is hij het niet met je eens, hij staat wel open voor andere perspectieven. Dat reken ik hem hoog aan.
Rond 12.quote:
Sinds wanneer neem jij de rol over van EchtGaaf met je idiote vragen uit het niets over zulke domme onderwerpen?quote:
Wat mij betreft is dat in orde, dan zorg ik wel dat ik om 12u00 in Enschede ben. Witte BMW, het kenteken ken je wel.quote:
Bij de advocatuur tegenover het mordicus lelijke kunstwerk?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dat in orde, dan zorg ik wel dat ik om 12u00 in Enschede ben. Witte BMW, het kenteken ken je wel.
Fixedquote:Op maandag 25 maart 2013 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds wanneer neem jij de rol over van mij met je idiote vragen uit het niets over zulke domme onderwerpen?
Vals kreng.quote:
Welke advocaat bedoel je?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij de advocatuur tegenover het mordicus lelijke kunstwerk?
Kies een van de 20 daar naast uw college.quote:
Je weet dat alle Ozman's gewoon Pro Deo paupers zijn he?quote:
Alsjeblieft: http://www.korver-vanesse(...)ielle-van-essen.htmlquote:
Liever voor een Afghaanse opiumteler, zoals onze jongens nu.quote:
Ozman's? Ik trouw geen getinten.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je weet dat alle Ozman's gewoon Pro Deo paupers zijn he?
Dan moet je maar met remlof gaan trouwen, jullie delen eenzelfde zelfhaat.quote:
Daar zou een loopse heks nog niet overheen gaan.quote:
Zelfhaat?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moet je maar met remlof gaan trouwen, jullie delen eenzelfde zelfhaat.
Ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Liever voor een Afghaanse opiumteler, zoals onze jongens nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |