Drees kost u geen stuiverquote:Op maandag 25 maart 2013 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is de eerste man waardoor ik (extra) geld heb verloren aan de overheid.
Ik zal 'm de rest van m'n significante leven hekelen.
Niet meer of minder dan toen ik uit de kut kwam kruipen nee.quote:
Trollen werkt beter in NWS.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begin Dijsselbloem steeds meer te mogen. En dat terwijl ik het altijd een eikel vond.
Hij kan een beste zuurpruim zijn, net als Timmermans.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begin Dijsselbloem steeds meer te mogen. En dat terwijl ik het altijd een eikel vond.
Een inkomen gelijk aan dat van een zuigeling, dan is het niet echt goed gesteld met de bancaire sectorquote:Op maandag 25 maart 2013 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan toen ik uit de kut kwam kruipen nee.
Nee, ik mag zijn houding echt. En ja, ik ken de tegenargumenten. Al talloze malen voorbij zien komen. Dijsselbloem heeft durf. Het is veel makkelijker om gewoon een cheque te schrijven voor Cyprus, maar dat doet hij niet.quote:
Dat was niet helemaal wat ik bedoelde.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een inkomen gelijk aan dat van een zuigeling, dan is het niet echt goed gesteld met de bancaire sector.
Jij bent niet per keizersnee gehaald?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan toen ik uit de kut kwam kruipen nee.
Hij heeft dat geld ook niet, want het is maar een lulletje Rozenwater die daar zit omdat er een paar idioten waren die PvdA stemden.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik mag zijn houding echt. En ja, ik ken de tegenargumenten. Al talloze malen voorbij zien komen. Dijsselbloem heeft durf. Het is veel makkelijker om gewoon een cheque te schrijven voor Cyprus, maar dat doet hij niet.
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik mag zijn houding echt. En ja, ik ken de tegenargumenten. Al talloze malen voorbij zien komen. Dijsselbloem heeft durf. Het is veel makkelijker om gewoon een cheque te schrijven voor Cyprus, maar dat doet hij niet.
Laten we het maar niet over die idioten hebben die op de VVD hebben gestemd.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft dat geld ook niet, want het is maar een lulletje Rozenwater die daar zit omdat er een paar idioten waren die PvdA stemden.
Die hebben al genoeg euro's gebloed.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over die idioten hebben die op de VVD hebben gestemd.
Niet zo overstuur doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die hebben al genoeg euro's gebloed.
Niet zo overstuur doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:33 schreef betyar het volgende:
VVD, de banenkampioen en we krijgen 1000 euro van Rutte.
Dat geld was er wel gewoon in het noodfonds. Dat is nooit het punt geweest.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij heeft dat geld ook niet, want het is maar een lulletje Rozenwater die daar zit omdat er een paar idioten waren die PvdA stemden.
Het warme 'fuzzy feeling' komt morgen pas weer, dan ontvang ik m'n loon.quote:
Dat was mijn punt ook helemaal niet, gij heldere lezer.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat geld was er wel gewoon in het noodfonds. Dat is nooit het punt geweest.
Heb je eigenlijk alweer een opdracht?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het warme 'fuzzy feeling' komt morgen pas weer, dan ontvang ik m'n loon.
Nou, eigenlijk zie hij daar dankzij die malle Duitsers.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I.t.t. werkende proleten krijg ik gewoon doorbetaald, wat ik ook doe.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk alweer een opdracht?
Mwah, Koos is niet zo een blinde extremist als het om Europa gaat, ook al is hij het niet met je eens, hij staat wel open voor andere perspectieven. Dat reken ik hem hoog aan.quote:
Maar je functioneert niet?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I.t.t. werkende proleten krijg ik gewoon doorbetaald, wat ik ook doe.
Maar ik werk wel gewoon ja.
Ach, mijn niveau is ongeveer even bedenkelijk als dat van remlof, dat klopt.quote:
En jij bent meer van de bananen in de gang gooien?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn pa is meer van de boter bij de vis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |