Dat is niet zo'n moeilijke conclusie, aangezien de mensheid de enige diergroep is met taal.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef De_Guidance het volgende:
Het heeft in ieder geval iets te maken met de evolutie van taal en gen-exepressie.
Mijn onderzoekje is een kleine spil in een groter geheel waar ook mensen zijn betrokken.
Oke bedankt geniale man.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n moeilijke conclusie, aangezien de mensheid de enige diergroep is met taal.
De lidloze Ozman-special XXL kan problematisch zijn voor verse bottoms inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef waht het volgende:
[..]
Hoe was de stoelgang naderhand? Problematisch?
Had me dan meteen gevraagd.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Oke bedankt geniale man.
We kunnen nu de faculteit opheffen.
Perfect eigenlijk, niet te hard, maar ook niet te zacht. En natuurlijk zo'n heerlijk diepbruine kleur, zodat je tevreden de WC-pot in glimlacht.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef waht het volgende:
[..]
Hoe was de stoelgang naderhand? Problematisch?
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mensen waren ook geen apen toch?
Ah, de Bazar. Wel ok, niet echt heel lekker inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de Witte de Withstraat, de naam weet ik zo niet meer. Het was er wel redelijk druk, ondanks dat het eten maar zo zo was.
Dan kan de dag niet meer stuk inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Perfect eigenlijk, niet te hard, maar ook niet te zacht. En natuurlijk zo'n heerlijk diepbruine kleur, zodat je tevreden de WC-pot in glimlacht.
Ben naderhand trouwens in het NRC geweest, dat vond ik best een leuke tent. Wel veel dertigers, maar goed, daar merk je niets van.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah, de Bazar. Wel ok, niet echt heel lekker inderdaad.
Lief Brabants dagboek.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef betyar het volgende:
Belde de Helmonder op of de halve bank nog kwam ophalen? Mafkees, "Vreet hem maar op" was mijn antwoord.
Welke is de beste?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah, de Bazar. Wel ok, niet echt heel lekker inderdaad.
Heb je een foto van ze?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Munzur vind ik het lekkerst, al is Sahlan ook best goed.
Daar ben ik nog niet geweest. Je had beter naar de Tiki bar kunnen gaanquote:Op maandag 25 maart 2013 20:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben naderhand trouwens in het NRC geweest, dat vond ik best een leuke tent. Wel veel dertigers, maar goed, daar merk je niets van.
Palinkaquote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ik vandaag toch weer van vader heb gekregen....
Chinees eten.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een staatsobligatie.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klappen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
R&P is verderop...................quote:Op maandag 25 maart 2013 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
Omdat hij altijd heeft gewerkt en nooit thuis was. Maar goed, het was sowieso geen fijne vent, dus gemist heb ik niets.
Precies, fascistische naam.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:04 schreef Euribob het volgende:
Met mijn huidige username ben ik eigenlijk wel gedoemd tot een pro-eu visie, bedenk ik me zo plots.
Vervelende mensen zijn het, dergelijke zaken moeten geheim blijven.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:04 schreef Monolith het volgende:
Belastingontduiking voor dummies bij tegenlicht.
Wees blij dat de meeste mensen toch geen belasting betalen behalve aan de gemeente en IB.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef waht het volgende:
[..]
Vervelende mensen zijn het, dergelijke zaken moeten geheim blijven.
Daarom zijn we ook een stelletje.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Af en toe ben ik het roerend met je eens.
Onmogelijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:15 schreef De_Guidance het volgende:
Waht wordt binnenkort opgepakt voor beledigen van de Europese identiteit.
Och welnee, onze lieve remlof is nog wel actief hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En boetes als je iets verkeerds zegt.
En toen mochten deze beroepszuipers geen druppel meer.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef De_Guidance het volgende:
En jongen uit Dedemsvaart die wel eens van trappen af dondert.
Doe het lekker zelf.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:33 schreef De_Guidance het volgende:
Ben al naar de WC geweest, TT-change AUB.
Smakeloze Britse politici.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:32 schreef Monolith het volgende:
Starbucks, de hypocrisie van maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Hmm, nogal ja. Een beetje window dressing vooralquote:Op maandag 25 maart 2013 21:32 schreef Monolith het volgende:
Starbucks, de hypocrisie van maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Interessante aflevering.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:04 schreef Monolith het volgende:
Belastingontduiking voor dummies bij tegenlicht.
Hihi, het grootste deel van mijn jaarclub werkt voor de 4 grote kantoren.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:10 schreef waht het volgende:
[..]
Vervelende mensen zijn het, dergelijke zaken moeten geheim blijven.
Veel lieden van HBO Accountancyquote:Op maandag 25 maart 2013 21:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hihi, het grootste deel van mijn jaarclub werkt voor de 4 grote kantoren.
Mja, dan ontkom je er ook niet aan. Maar de master is dan toch Accountancy & Control?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, met name economie en bedrijfskunde en dan een passende master.
Zo ongeveer noemt men het, maar inhoudelijk grotendeels hetzelfde. Ondanks de crisis schijnt het daar echter nog wel te floreren, van werkloosheid is geen sprake, tenzij je natuurlijk met een leeg CV komt aankakken.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mja, dan ontkom je er ook niet aan. Maar de master is dan toch Accountancy & Control?
Die bieden altijd gare opdrachten aan vanuit advisory (niet zelden gerelateerd aan de actualiteit) van de strekking 'wat is dit en wat hebben we eraan?'.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hihi, het grootste deel van mijn jaarclub werkt voor de 4 grote kantoren.
Met een leeg CV en dito persoonlijkheid kan je het zelfs met technische wiskunde of econometrie nog verbruien.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo ongeveer noemt men het, maar inhoudelijk grotendeels hetzelfde. Ondanks de crisis schijnt het daar echter nog wel te floreren, van werkloosheid is geen sprake, tenzij je natuurlijk met een leeg CV komt aankakken.
Check, twee studiegenoten doen dat bij één van de Big-4, beginnend met een D.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:03 schreef waht het volgende:
[..]
Die bieden altijd gare opdrachten aan vanuit advisory (niet zelden gerelateerd aan de actualiteit) van de strekking 'wat is dit en wat hebben we eraan?'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |