Je hebt ze allemaal gefotografeerd en naar het UWV gemaild in de hoop dat sommigen frauderen met hun uitkering terwijl ze wel gewoon werken?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens zat ik zaterdag in een Turks restaurant in Rotterdam. Ik was verbaasd hoeveel werkende allochtonen daar op één plaats geconcentreerd waren.
Het is hem gelukt hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vogels willen leren spreken getuigt van een bepaald vorm autisme inderdaad.
GRR IK BEN ECHT BOOS OP DEZE POSTquote:Op maandag 25 maart 2013 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal gefotografeerd en naar het UWV gemaild in de hoop dat sommigen frauderen met hun uitkering terwijl ze wel gewoon werken?
Nee, ik ben geen drager van het NSB-gen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal gefotografeerd en naar het UWV gemaild in de hoop dat sommigen frauderen met hun uitkering terwijl ze wel gewoon werken?
Mijn papegaai kan ook redelijk goed Nederlands.quote:
"Polly wants cracker!"quote:
Incestueuze dieren?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Polly wants cracker!"
En dan Guido ernaast in witte labjas noterend: "Ook Engels is geen enkel probleem voor deze majestueuze dieren".
Welke?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens zat ik zaterdag in een Turks restaurant in Rotterdam. Ik was verbaasd hoeveel werkende allochtonen daar op één plaats geconcentreerd waren.
Je snapt de (slechte) grap niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn papegaai kan ook redelijk goed Nederlands.
Heb ik geen biologie voor hoeven studeren om dat voor elkaar te krijgen.
Goeie.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
Zo ben ik "sucka lauwe cum" geslaagd voor mijn praktijkonderzoek homofiel paargedrag.
In de Witte de Withstraat, de naam weet ik zo niet meer. Het was er wel redelijk druk, ondanks dat het eten maar zo zo was.quote:
Hoe was de stoelgang naderhand? Problematisch?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de Witte de Withstraat, de naam weet ik zo niet meer. Het was er wel redelijk druk, ondanks dat het eten maar zo zo was.
Dat is niet zo'n moeilijke conclusie, aangezien de mensheid de enige diergroep is met taal.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef De_Guidance het volgende:
Het heeft in ieder geval iets te maken met de evolutie van taal en gen-exepressie.
Mijn onderzoekje is een kleine spil in een groter geheel waar ook mensen zijn betrokken.
Oke bedankt geniale man.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n moeilijke conclusie, aangezien de mensheid de enige diergroep is met taal.
De lidloze Ozman-special XXL kan problematisch zijn voor verse bottoms inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef waht het volgende:
[..]
Hoe was de stoelgang naderhand? Problematisch?
Had me dan meteen gevraagd.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Oke bedankt geniale man.
We kunnen nu de faculteit opheffen.
Perfect eigenlijk, niet te hard, maar ook niet te zacht. En natuurlijk zo'n heerlijk diepbruine kleur, zodat je tevreden de WC-pot in glimlacht.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:10 schreef waht het volgende:
[..]
Hoe was de stoelgang naderhand? Problematisch?
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mensen waren ook geen apen toch?
Ah, de Bazar. Wel ok, niet echt heel lekker inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de Witte de Withstraat, de naam weet ik zo niet meer. Het was er wel redelijk druk, ondanks dat het eten maar zo zo was.
Dan kan de dag niet meer stuk inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Perfect eigenlijk, niet te hard, maar ook niet te zacht. En natuurlijk zo'n heerlijk diepbruine kleur, zodat je tevreden de WC-pot in glimlacht.
Ben naderhand trouwens in het NRC geweest, dat vond ik best een leuke tent. Wel veel dertigers, maar goed, daar merk je niets van.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah, de Bazar. Wel ok, niet echt heel lekker inderdaad.
Lief Brabants dagboek.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef betyar het volgende:
Belde de Helmonder op of de halve bank nog kwam ophalen? Mafkees, "Vreet hem maar op" was mijn antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |