quote:Op maandag 25 maart 2013 19:51 schreef waht het volgende:
[..]
In het blanke oosten wellicht, niet hier tussen Agga en Roffa.
Mijn matties en ik vertellen nog steeds verhalen over de Hollywood, meer specifiek over de hiphop-zaal.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
http://whenyouliveinrotterdam.tumblr.com/
Hollywoodquote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn matties en ik vertellen nog steeds verhalen over de Hollywood, meer specifiek over de hiphop-zaal.
Dat mag ook wel voor dat geld.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:54 schreef KoosVogels het volgende:
Geert houdt van je, waht. Onvoorwaardelijk.
robin007bond als hij z'n eerste biertje heeft genuttigd.quote:
De Hollywood, kuttent.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn matties en ik vertellen nog steeds verhalen over de Hollywood, meer specifiek over de hiphop-zaal.
VS op een feestje.quote:
Heb je me ooit anders gezien dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij gaat naar feestjes verkleed als een vrouw?
Nee.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef De_Guidance het volgende:
Maar iedereen is er toch wel een keer geweest.
Ik heb geen eigenwaarde inderdaad. Scherp.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Sommige mensen hebben wel zelfwaarde.
Nee, zwart, maar wel een roze dildo erin.quote:
Coolcool.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, zwart, maar wel een roze dildo erin.
Vogels willen leren spreken getuigt van een bepaald vorm autisme inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb geen eigenwaarde inderdaad. Scherp.
Jij doet mij anders altijd aan Barney Stinson denken. Jong, succesvol, doet het goed bij de vrouwen, tyfuslang, blond.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je me ooit anders gezien dan?
De Hollywood in Rotterdam?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef De_Guidance het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij doet mij anders altijd aan Barney Stinson denken. Jong, succesvol, doet het goed bij de vrouwen, tyfuslang, blond.
Je moet nu eenmaal ervaren dat het elders leuker is.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef De_Guidance het volgende:
Wiens vrouw zei dit ook gisteravond?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:02 schreef waht het volgende:
[..]
Je moet nu eenmaal ervaren dat het elders leuker is.
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De Hollywood in Rotterdam?
Inderdaad schuldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |