Liever niet, dan verlies ik m'n eetlust.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet het weer over Marja van Bijsterveldt gaan?
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En maar weer bagatelliseren. Zeker weer een 'incident' dit.
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft die een avondstudie gevolgd?
Ik dacht dat je het een wijven-TT zou vinden.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
Goede TT, ik mis echter een verwijzing naar faeces.
Nee.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het een wijven-TT zou vinden.
Geert wordt de grootste, dat zal hem leren.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
Reya probeert weer het straatje van Brussel schoon te vegen met behulp van leugens.
Dijsselbloem komt naar je toe deze zomer, aldus de Telegraaf.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:42 schreef waht het volgende:
Geert spreekt tenminste de waarheid en weet wat het volk nodig heeft.
Geert had gewoon gelijk, zo blijkt maar weer. Als we naar Geert hadden geluisterd hadden we nu geen problemen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:42 schreef waht het volgende:
Geert spreekt tenminste de waarheid en weet wat het volk nodig heeft.
Recenter:quote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dijsselbloem komt naar je toe deze zomer, aldus de Telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/d(...)_is_blauwdruk__.html
Mijn goud ligt toch niet bij een staatsbank.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dijsselbloem komt naar je toe deze zomer, aldus de Telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/d(...)_is_blauwdruk__.html
Ik geloof de Telegraaf sowieso nooit.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Recenter:
Dijsselbloem: redding Cyprus geen blauwdruk maar specifiek geval
Sowieso verstandig, maar Dijsselbloem helpt zelf ook niet bepaald mee door het ene moment 't een te roepen en even later 't ander.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik geloof de Telegraaf sowieso nooit.
Jouw goud hangt om je nek.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn goud ligt toch niet bij een staatsbank.
In tijdens van crisis hangen ze Joden daar meestal aan op, om hun goud te roven.quote:
Ik zal me vermommen als Marokkaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In tijdens van crisis hangen ze Joden daar meestal aan op, om hun goud te roven.
Hoe triest het ook is.
Daarvoor hoef je alleen een snor te laten staan.quote:
Dat is net zoiets als proberen niet op te vallen door je in nazi-Duitsland als Stalin te vermommen.quote:
In het blanke oosten wellicht, niet hier tussen Agga en Roffa.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als proberen niet op te vallen door je in nazi-Duitsland als Stalin te vermommen.
http://whenyouliveinrotterdam.tumblr.com/quote:Op maandag 25 maart 2013 19:51 schreef waht het volgende:
[..]
In het blanke oosten wellicht, niet hier tussen Agga en Roffa.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:51 schreef waht het volgende:
[..]
In het blanke oosten wellicht, niet hier tussen Agga en Roffa.
Mijn matties en ik vertellen nog steeds verhalen over de Hollywood, meer specifiek over de hiphop-zaal.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
http://whenyouliveinrotterdam.tumblr.com/
Hollywoodquote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn matties en ik vertellen nog steeds verhalen over de Hollywood, meer specifiek over de hiphop-zaal.
Dat mag ook wel voor dat geld.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:54 schreef KoosVogels het volgende:
Geert houdt van je, waht. Onvoorwaardelijk.
robin007bond als hij z'n eerste biertje heeft genuttigd.quote:
De Hollywood, kuttent.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn matties en ik vertellen nog steeds verhalen over de Hollywood, meer specifiek over de hiphop-zaal.
VS op een feestje.quote:
Heb je me ooit anders gezien dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij gaat naar feestjes verkleed als een vrouw?
Nee.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef De_Guidance het volgende:
Maar iedereen is er toch wel een keer geweest.
Ik heb geen eigenwaarde inderdaad. Scherp.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
Sommige mensen hebben wel zelfwaarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |