Welke is de beste?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah, de Bazar. Wel ok, niet echt heel lekker inderdaad.
Heb je een foto van ze?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Munzur vind ik het lekkerst, al is Sahlan ook best goed.
Daar ben ik nog niet geweest. Je had beter naar de Tiki bar kunnen gaanquote:Op maandag 25 maart 2013 20:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben naderhand trouwens in het NRC geweest, dat vond ik best een leuke tent. Wel veel dertigers, maar goed, daar merk je niets van.
Palinkaquote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ik vandaag toch weer van vader heb gekregen....
Chinees eten.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een staatsobligatie.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klappen.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
R&P is verderop...................quote:Op maandag 25 maart 2013 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
Omdat hij altijd heeft gewerkt en nooit thuis was. Maar goed, het was sowieso geen fijne vent, dus gemist heb ik niets.
Precies, fascistische naam.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:04 schreef Euribob het volgende:
Met mijn huidige username ben ik eigenlijk wel gedoemd tot een pro-eu visie, bedenk ik me zo plots.
Vervelende mensen zijn het, dergelijke zaken moeten geheim blijven.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:04 schreef Monolith het volgende:
Belastingontduiking voor dummies bij tegenlicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |