Voor de crisis vormde dat echter geen bezwaar.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met een leeg CV en dito persoonlijkheid kan je het zelfs met technische wiskunde of econometrie nog verbruien.
Inderdaad, aanpakken die handel!quote:Op maandag 25 maart 2013 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
Ik hoop dat de EU ook Nederlands spaargeld af gaat pakken.
Voor de crisis was 8 jaar lanterfanten bij communicatie ook nog geen beletsel om zo iemand uit te nodigen op gesprek.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor de crisis vormde dat echter geen bezwaar.
Geeft wel een leuk effect hierquote:Op maandag 25 maart 2013 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen die communicatie "gestudeerd" hebben ken ik niet, ik moet het voornamelijk van Bedrijfskunde, Economie en aanverwante studies hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor de crisis was 8 jaar lanterfanten bij communicatie ook nog geen beletsel om zo iemand uit te nodigen op gesprek.
Hoop ik ook!quote:Op maandag 25 maart 2013 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
En niet te vergeten een belasting op het in bezit hebben van vastgoed, uitgesmeerd over 30 jaar!quote:
Wat vind je trouwens een mooie leeftijd om een MSc af te ronden?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mensen die communicatie "gestudeerd" hebben ken ik niet, ik moet het voornamelijk van Bedrijfskunde, Economie en aanverwante studies hebben.
25-28.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens een mooie leeftijd om een MSc af te ronden?
21 vind ik wel wat jong.
Dan heb ik nog 3-6 jaarquote:
Ik drink hun tranen.quote:
Het gaat er niet om wat ik zou vinden, maar om wat een werkgever zou vinden. Wat ik gehoord heb is dat ze niet helemaal op van die piepjonge gasten zitten te wachten, eventueel is het verstandig een 2e master te overwegen of via een internship / traineeship werkervaring op te doen (vaak resulteert het dan ook in een vaste baan als de studie afgerond is).quote:Op maandag 25 maart 2013 22:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
21 vind ik wel wat jong.
Een Amerikaan zou zeggen 25-40.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
21 vind ik wel wat jong.
In Amerika moet je dan ook verplicht werkervaring hebben voor je je kan inschrijven voor een Master.quote:
Wat geen rare gang van zaken is mijns inziens.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Amerika moet je dan ook verplicht werkervaring hebben voor je je kan inschrijven voor een Master.
In Amerika wordt de master ook gewoon tot de bachelor gerekend en daarboven bestaat enkel de MBA.quote:
Amerikanen hebben tenminste werkervaring voor hun MSc.quote:
Ik vind 't ook terecht.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:13 schreef waht het volgende:
[..]
Wat geen rare gang van zaken is mijns inziens.
Verder geldt het adagium 'je bent nooit te oud om te leren' lijkt mij.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Amerikanen hebben tenminste werkervaring voor hun MSc.
Och ook daar zijn genoeg alternatieven voor een peperdure MBA.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:17 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens stelt een MBA inhoudelijk niet zo heel veel voor, het gaat vooral om het netwerk wat je tijdens je MBA op doet.
Zoals?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ook daar zijn genoeg alternatieven voor een peperdure MBA.
Kijk naar hoe jij op dit moment werkt, ik denk dat je een groter professioneel netwerk hebt opgebouwd door je projectbasis werk dan door een jaartje een MBA.quote:
Hij is de eerste man waardoor ik (extra) geld heb verloren aan de overheid.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begin Dijsselbloem steeds meer te mogen. En dat terwijl ik het altijd een eikel vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |