Ze lijkt op die dierensnol.quote:
Die ziet er best knap uit.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:48 schreef waht het volgende:
[..]
Alsjeblieft: http://www.korver-vanesse(...)ielle-van-essen.html
quote:Op maandag 25 maart 2013 22:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Komt het niveau wel ten goede, inderdaad.
Een "iklachnuvoordefotomaardiepvanbinnenvoelengedraagikmeals50"-uitstraling.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die heeft een sympathieke uitstraling.
En jij moet je stinkende muil gewoon houden, vervelende ezel die je bent.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een "iklachnuvoordefotomaardiepvanbinnenvoelengedraagikmeals50"-uitstraling.
Als ze iets minder lacherig keek en een Amerikaanse vlag op de achtergrond zou hebben zou ze zo de Amerikaanse politiek in kunnen met zo'n Prodent-tandpasta kutfoto.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een "iklachnuvoordefotomaardiepvanbinnenvoelengedraagikmeals50"-uitstraling.
Ze weet waar het geld zit, in ieder geval.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nieuwe en oude liefde van Moszkowicz. Ik denk wel dat ze lief is.
Maar niet bij de conservatieven, want daarvoor is haar uitstraling te latina.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ze iets minder lacherig keek en een Amerikaanse vlag op de achtergrond zou hebben zou ze zo de Amerikaanse politiek in kunnen met zo'n Prodent-tandpasta kutfoto.
Sowieso is haar kapsel te vlot daarvoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar niet bij de conservatieven, want daarvoor is haar uitstraling te latina.
Nouja, Amerika in de jaren '60 komt wel verdomd dicht bij jouw ideologische gedachtegoed.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
Sowieso, lachen op foto's.
Hooguit glimlachen, maar van die prodent-tanden, bahh.
Krijg ik altijd van die jaren '60 Amerikaanse propaganda gevoelens bij, vreselijk.
Neuh, die ligt meer in de jaren '80.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, Amerika in de jaren '60 komt wel verdomd dicht bij jouw ideologische gedachtegoed.
Ik denk ik zeg het even.
Zelfs na fucking Nixon?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, die ligt meer in de jaren '80.
Achjaaaa. Ze is wel knap en verzorgd.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
Sowieso, lachen op foto's.
Hooguit glimlachen, maar van die prodent-tanden, bahh.
Krijg ik altijd van die jaren '60 Amerikaanse propaganda gevoelens bij, vreselijk.
Dat hangt maar net af aan welke kant van het speelveld je zelf zit.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:02 schreef waht het volgende:
Jaren '60 was gereguleerde markteconomie, oftewel laffe zooi.
Kennedy.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:02 schreef waht het volgende:
Jaren '60 was gereguleerde markteconomie, oftewel laffe zooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |