En dan de rest van de dag billen wassen bij alle bejaarden in de buurt.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al even afgezien van het feit dat het in de jaren 70 helemaal niet zo normaal was dat vrouwen werkten, en vrouwen met kinderen al zeker niet, vraag ik me af waar je die kinderen een boterham wilt laten eten als alle buurvrouwen ook werken.
Ik ben trouwens die niet-werkende buurvrouw en ik moet er niet aan denken dat ik de halve straat tussen de middag van 4 scholen moet ophalen en thuis van brood moet voorzien.
Ja, dat klopt inderdaad. Wat je voorstelt past zeer goed bij hun standpunten.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja die zijn vast heel blij met mijn standpunten
Ik maak volgens mij geen onderscheid. ik stel wat vragen bij de standpunten van een fundamentalist, dat is eng voor een gelovige snap ik nu maar val mij daar dan inhoudelijk op aan in plaats van keer op keer op de man.quote:Je begint nu wel een hele matige persiflage van Du_ke te worden. In al deze discussies ben jij degene die onderscheidt durft te maken tussen mensen, ik zie ze als gelijk en gezien je standpunten in deze discussie doe jij het waarschijnlijk een stuk beter bij de SGP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |