Dat is zijn vrouw in badquote:Op maandag 7 januari 2013 18:24 schreef Monolith het volgende:
Bet post wel eens fotos van nummer zeven in een pan.
Bet's tubgirl.quote:
Haha, eet smakelijk straks.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik googelde op tubgirl........................![]()
![]()
Ik ben in mijn eer aangetast.quote:
Is weer eens wat anders dan in je reet aangetast.quote:
Mwah, kijk naar de gemiddelde Nederlandse bouwvakker, die zit tijdens werktijd een beetje op Fok te posten en loopt de kantjes ervan af.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vind het ook prima dat bedrijven dit doen, vraag me alleen af of het echt goedkoper is.
Beiden hebben edoch eenzelfde resultaat vaak.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan in je reet aangetast.
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, kijk naar de gemiddelde Nederlandse bouwvakker, die zit tijdens werktijd een beetje op Fok te posten en loopt de kantjes ervan af.
Weet nu zeker dat het een kloon is, want heb ooit eens iemand zo genoemd waardoor complete drama is ontstaanquote:
Ik dacht dat iedereen dat inmiddels wel kende.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik googelde op tubgirl........................![]()
![]()
Daarom is mod zijn ook zo leuk.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Weet nu zeker dat het een kloon is, want heb ooit eens iemand zo genoemd waardoor complete drama is ontstaan
Het kan ook gewoon iemand met mensenkennis zijn natuurlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Weet nu zeker dat het een kloon is, want heb ooit eens iemand zo genoemd waardoor complete drama is ontstaan
Ik nu ook....................quote:Op maandag 7 januari 2013 18:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dat inmiddels wel kende.
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon iemand met mensenkennis zijn natuurlijk.
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik durf er niet naar te zoeken, waar gaat het over?
Ik wil het juist niet zien, dat is het hele punt, met tekst alleen ben ik genoeg op de hoogte.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:47 schreef Monolith het volgende:
Ik wil best een linkje voor je plaatsen, maar volgens mij word je daarvoor geband.
Dank.quote:
Ik weet niet hoe streng ze tegenwoordig zijn maar zelfs een paintversie heeft wel eens bans opgeleverd.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Een smiley? Het moet niet gekker worden.......
Komt trouwens ook van Fok! af. ONZ / Tubgirl
Welnee.quote:
Ik ben niet zo streng, en duke geilt erop, dus geen angst.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:01 schreef Auti het volgende:
[..]
Als u dat zo zegt dan zal dat wel zo zijn.
Bederft wel Erik's eetlust.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben niet zo streng, en duke geilt erop, dus geen angst.
De pop van Voorschrift?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, deze mag ook gewoon:
[ afbeelding ]
Is enkel gezond voor die jongen.quote:
Je verrast me. Ik had een grap over Robin verwacht.quote:
Nichtengif vloeit weer rijkelijk hé.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is enkel gezond voor die jongen.
Wacht maar totdat hij z'n giftanden in je zet.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nichtengif vloeit weer rijkelijk hé.
Die jongen mag binnenkort voor de eerste keer aan een mossel likken.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je verrast me. Ik had een grap over Robin verwacht.
Alleen tegen geld.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:40 schreef betyar het volgende:
Komt een kind op mijn skeelers voorbij gestuiterd, zal ik hem helpen?
Da's toch mooi?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Die jongen mag binnenkort voor de eerste keer aan een mossel likken.
http://uvtapp.uvt.nl/fsw/(...)_id=1492386014839183quote:Investeren en afslanken devies voor Tilburg University
Nieuwjaarstoespraak collegevoorzitter Koen Becking
Durven investeren in de wetenschapsgebieden waarin we excelleren, maar tegelijkertijd afslanken om dat mogelijk te maken. Met die boodschap opende Collegevoorzitter Koen Becking maandag het nieuwe jaar van Tilburg University. Hij gaf daarmee een richting aan de ontwikkeling van een nieuw strategisch plan onder de noemer Tilburg University 2020.
Op één dag na honderd dagen na zijn aantreden als voorzitter van het College van Bestuur, toonde Koen Becking zich onder de indruk van de ambitie, kwaliteit en maatschappelijke betrokkenheid die hij heeft aangetroffen op de universiteit. ‘Onze founding fathers, Cobbenhagen voorop, zouden er buitengewoon tevreden over zijn’, zei hij. Maar tegelijkertijd wordt realistisch en kritisch gekeken naar de universiteit met het oog op de toekomst.
Volgens Becking moet de universiteit allereerst duidelijk kiezen voor kwaliteit, door te investeren in disciplines waarin zij excelleert en niet meer in progamma’s die in Tilburg geen toekomst hebben.
Ten tweede moet het wetenschappelijke profiel worden aangescherpt vanuit herkenbare thema’s op gebieden als Economics en Law, met daaronder een brede basis van wetenschapsgebieden die dat profiel ondersteunen. Met zo’n scherp profiel is Tilburg University een waardevolle strategische partner voor andere partijen in de samenleving.
Ten derde moet het onderwijs verder worden verbeterd en vernieuwd. De lat moet verder omhoog voor studenten, die dat overigens ook zelf willen. Dat betekent meer onderwijs door toponderzoekers, en meer inzet en eigen verantwoordelijkheid voor studenten die zich met hun Tilburgse opleiding willen kunnen onderscheiden op de arbeidsmarkt.
Een hoge kwaliteit van onderzoek, onderwijs èn ondersteunende diensten is cruciaal om dit mogelijk te maken, betoogt Becking. Tegelijkertijd zal de universiteit zich verder openstellen voor de samenleving, onder andere door partners uit het bedrijfsleven en andere kennisinstellingen naar de campus te halen.
De komende maanden wordt het nieuwe strategisch plan voorbereid, onder de noemer Tilburg University 2020.
De crisis is wel een leuke katalysator.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
Ik snap de connectie tussen Mocro's en de Holocaust niet helemaal.
Dreigen met het Russisch staatsburgerschap als iets of iemand je niet zint in je land?quote:Na Gérard Depardieu wil er nog een Franse beroemdheid het Russische staatsburgerschap aannemen. Het gaat om de actrice Brigitte Bardot.
Ze dreigt met het aanvragen van het staatsburgerschap als een Franse dierentuin in Lyon de euthanasie van twee babyolifantjes die tubercolose hebben doorzet.
Bagger. Zetten ze dat op CD?quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dreigen met het Russisch staatsburgerschap als iets of iemand je niet zint in je land?
Als aanvulling:quote:Op maandag 7 januari 2013 18:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar pakken we even de Bristol Stool Chart bij.
[ afbeelding ]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bristol_stool_scale
Zo leuk was de Holocaust nou ook weer niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De crisis is wel een leuke katalysator.
Niet leuk, maar niemand zeurde over CO2 uitstoot.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo leuk was de Holocaust nou ook weer niet.
Je vergeet,quote:Op maandag 7 januari 2013 20:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als aanvulling:
De spookdrol: (ook wel duiker genoemd) : Je voelt hem komen, je hoort hem plonzen, maar er ligt niets in de pot
----
De “clean” keutel: Ligt te glunderen in de pot, geen spoor op het papiertje.
----
De eeuwige stront: Je veegt maar en je veegt maar.Toch blijft er steeds wat op het papiertje. Je besluit tenslotte je broek toch maar op te trekken en een papiertje in je onderbroek te leggen, om remsporen te vermijden.
----
Poepje “extra”: De come-back of de wraak door tegenaanval: je bent klaar, maar als je broek optrekt stel je vast dat er nog een klein poepje valt.
----
De aderbreukdrol: Je moet zo hard drukken dat de aders op je Voorhoofd zwellen. Je vreest een hartaanval.
----
Big Mac: Hij is zo geweldig dat je bang bent om hem kapot te maken als je doortrekt. Je bent verbaasd en tegelijk trots dat je dit kunstwerk gebaard hebt
----
De aso keutel: Je wilt schijten, je voelt hem zitten, maar er komen alleen krampen en scheten
----
Keutel ” verkeerd”: Doet zo veel pijn dat je zou zweren dat hij dwars zit, of in stuit.
----
De Canonball: Komt er met zo’n snelheid uit en is zo zwaar dat hij je kont natpletst.
----
De morning-after stront (napalm drek): De geelbruine vloeistof die de hele pot besmeurt en brandt in je gat. De stank is om te snijden.
----
Konijnenkeutels: Kleine bolletjes, sommige drijven, sommige zinken Ze zijn wel lief…
----
De verrassingsdrol (flapdrol): Je dacht een scheet te laten, maar er is iets bij!
----
De time-out drol: Je bent goed bezig in een publiek toilet en je knijpt hem af omdat je iemand hoort in het toilet naast je.
----
Poplaire poep: Zo luid dat iedereen die in de buurt is lacht.
----
Mexicano: Ruikt zo scherp dat het prikt in je neus. Familie van de Napalm stront
----
De Benji drol: Weigert te vallen, hoewel je weet dat hij eruit is. Je probeert hem met ritmische kont bewegingen af te schudden.
Dan is je anus danig misvormd. In het vervolg dus minder spullen in je anus stoppen Tem.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Je vergeet,
The Silk Touch: De drol die tijdens het vallen je balzak raakt.
Of zijn klokkenspel hangt zo laag dat hij zijn zak moet laten liftenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan is je anus danig misvormd. In het vervolg dus minder spullen in je anus stoppen Tem.
Kan best. Ben alleen nog benieuwd waarin.quote:
Bijvoorbeeld in eitje bakkenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan best. Ben alleen nog benieuwd waarin.
Beter dan die ranzige Nazi propaganda die jij post, minkukelquote:Op maandag 7 januari 2013 20:35 schreef Drugshond het volgende:
Met piet erbij ga je bijna kitchen24 aan zetten. En dan 15 min Jamie Olivier. Koken voor luie klowjows.
Suck my salty balls.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Beter dan die ranzige Nazi propaganda die jij post, minkukel
Ik geloof zo dat jij heel lekker kan koken ja!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Beter dan die ranzige Nazi propaganda die jij post, minkukel
Ik kan goed meppen met een spatel....ff roeren.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:45 schreef Tamashii het volgende:
Maarja, mannen die kunnen koken...... He, wat moet je daar nou mee.
De meeste koks zijn mannen..quote:Op maandag 7 januari 2013 20:45 schreef Tamashii het volgende:
Maarja, mannen die kunnen koken...... He, wat moet je daar nou mee.
Daar knap ik niet van af... eerder schattig.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:48 schreef Tem het volgende:
Daarnaast zijn vrouwen die niet kunnen koken ook wel een afknapper...
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:41 schreef Auti het volgende:
Er is er ook nog 1 waarin hij pannekoeken gaat bakken maar die kan ik even niet vinden.
En je kindje laat je verhongeren?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:45 schreef Tem het volgende:
Niets mis mee, ik kook minimaal 4x per week voor mijn vriendin.
Ongetwijfeld, maar koken is niet gay.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De meeste homo's zijn ook mannen..
Ze maken ook geld over.quote:
Ze drinken ook, gaan zelfs naar het toiletquote:
Ze drinken uit het toilet.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze drinken ook, gaan zelfs naar het toilet
Daar moet je inderdaad een echte man voor zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ze hebben seks met je moeder.
Die eet nog niet met de pot mee.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En je kindje laat je verhongeren?
Border Collies doen dat ook.quote:
Voor een rubensvrouw is dat zeker geen overbodige luxe.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Daar moet je inderdaad een echte man voor zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |