quote:Op maandag 7 januari 2013 18:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, kijk naar de gemiddelde Nederlandse bouwvakker, die zit tijdens werktijd een beetje op Fok te posten en loopt de kantjes ervan af.
Weet nu zeker dat het een kloon is, want heb ooit eens iemand zo genoemd waardoor complete drama is ontstaanquote:
Ik dacht dat iedereen dat inmiddels wel kende.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik googelde op tubgirl........................![]()
![]()
Daarom is mod zijn ook zo leuk.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Weet nu zeker dat het een kloon is, want heb ooit eens iemand zo genoemd waardoor complete drama is ontstaan
Het kan ook gewoon iemand met mensenkennis zijn natuurlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Weet nu zeker dat het een kloon is, want heb ooit eens iemand zo genoemd waardoor complete drama is ontstaan
Ik nu ook....................quote:Op maandag 7 januari 2013 18:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dat inmiddels wel kende.
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon iemand met mensenkennis zijn natuurlijk.
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik durf er niet naar te zoeken, waar gaat het over?
Ik wil het juist niet zien, dat is het hele punt, met tekst alleen ben ik genoeg op de hoogte.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:47 schreef Monolith het volgende:
Ik wil best een linkje voor je plaatsen, maar volgens mij word je daarvoor geband.
Dank.quote:
Ik weet niet hoe streng ze tegenwoordig zijn maar zelfs een paintversie heeft wel eens bans opgeleverd.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Een smiley? Het moet niet gekker worden.......
Komt trouwens ook van Fok! af. ONZ / Tubgirl
Welnee.quote:
Ik ben niet zo streng, en duke geilt erop, dus geen angst.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:01 schreef Auti het volgende:
[..]
Als u dat zo zegt dan zal dat wel zo zijn.
Bederft wel Erik's eetlust.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben niet zo streng, en duke geilt erop, dus geen angst.
De pop van Voorschrift?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, deze mag ook gewoon:
[ afbeelding ]
Is enkel gezond voor die jongen.quote:
Je verrast me. Ik had een grap over Robin verwacht.quote:
Nichtengif vloeit weer rijkelijk hé.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is enkel gezond voor die jongen.
Wacht maar totdat hij z'n giftanden in je zet.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nichtengif vloeit weer rijkelijk hé.
Die jongen mag binnenkort voor de eerste keer aan een mossel likken.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je verrast me. Ik had een grap over Robin verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |