Pff, ben nog niet halverwege de eerste pagina en de moed zinkt me al in de schoenenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga eens in NWS modden bij dat Allah merktopic dan, ik ben slachtoffer van moslimhaat.
Hij noemde me kut
Nah ik blijf wel lekker zeuren, ik heb een excuus-Mutant nodig om tegenaan te lullen.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef paddy het volgende:
Gooi FC gewoon open. Zorgen anders de mods wel voor
EN VS doet er geen kut aan?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Pff, ben nog niet halverwege de eerste pagina en de moed zinkt me al in de schoenen
Naar verluidt wel ergens anders in.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toevallig heb ik bij beiden geen vinger in de spreekwoordelijke pap gehad.
Ik niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom blijf je daar toch zo over doorgaan. Iedereen vond mijn grappen leuk.
Daar komt soms pap uit, dat is wat anders. Of een schepje jus als het heel erg is.quote:
Was niet nodig.quote:
Weet ik het? Zeg alleen dat het mij niks lijkt om dat te modden tenzij de grote deleteknop de basis mag zijnquote:
Mijn nieuwe favoriete knop.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Weet ik het? Zeg alleen dat het mij niks lijkt om dat te modden tenzij de grote deleteknop de basis mag zijn
Daar pakken we even de Bristol Stool Chart bij.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar komt soms pap uit, dat is wat anders. Of een schepje jus als het heel erg is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bristol_stool_scalequote:The Bristol stool scale or Bristol stool chart is a medical aid designed to classify the form of human faeces into seven categories. Sometimes referred to in the UK as the "Meyers scale", it was developed by Dr. Ken Heaton at the University of Bristol and was first published in the Scandinavian Journal of Gastroenterology in 1997. The authors of that paper concluded that the form of the stool is a useful surrogate measure of colon transit time. That conclusion has since been challenged as having limited validity, and only in types 1 and 2 when the subject is not constipated. However, it remains in use as a research tool to evaluate the effectiveness of treatments for various diseases of the bowel, as well as a clinical communication aid.
The seven types of stool are:
Type 1: Separate hard lumps, like nuts (hard to pass)
Type 2: Sausage-shaped, but lumpy
Type 3: Like a sausage but with cracks on its surface
Type 4: Like a sausage or snake, smooth and soft
Type 5: Soft blobs with clear cut edges (passed easily)
Type 6: Fluffy pieces with ragged edges, a mushy stool
Type 7: Watery, no solid pieces. Entirely liquid
Types 1–2 indicate constipation, with 3 and 4 being the ideal stools (especially the latter), as they are easy to defecate while not containing any excess liquid, and 5, 6 and 7 tending towards diarrhoea.
Zit nu op de eerste pagina en zie idd niet veel bijzonders staan.quote:
Wacht maar tot je bij die laatste komt.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Zit nu op de eerste pagina en zie idd niet veel bijzonders staan.
Ja, maar het is wel de bedoeling niet alles weg te halen hequote:Op maandag 7 januari 2013 18:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Weet ik het? Zeg alleen dat het mij niks lijkt om dat te modden tenzij de grote deleteknop de basis mag zijn
Nummer 3 met mosterd ligt bij de Feboquote:Op maandag 7 januari 2013 18:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar pakken we even de Bristol Stool Chart bij.
[ afbeelding ]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bristol_stool_scale
wat moet jij met de gehaktstaaf van Voorschriftquote:Op maandag 7 januari 2013 18:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nummer 3 met mosterd ligt bij de Febo
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
wat moet jij met de gehaktstaaf van Voorschrift?
Dat is zijn vrouw in badquote:Op maandag 7 januari 2013 18:24 schreef Monolith het volgende:
Bet post wel eens fotos van nummer zeven in een pan.
Bet's tubgirl.quote:
Haha, eet smakelijk straks.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik googelde op tubgirl........................![]()
![]()
Ik ben in mijn eer aangetast.quote:
Is weer eens wat anders dan in je reet aangetast.quote:
Mwah, kijk naar de gemiddelde Nederlandse bouwvakker, die zit tijdens werktijd een beetje op Fok te posten en loopt de kantjes ervan af.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vind het ook prima dat bedrijven dit doen, vraag me alleen af of het echt goedkoper is.
Beiden hebben edoch eenzelfde resultaat vaak.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan in je reet aangetast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |