Met een hek om dit café kom je een heel eind?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:11 schreef waht het volgende:
[..]
Is niet nodig, ze concentreren zich vrijwillig op bepaalde plekken.
40 euro per uur voor een bouwvakker?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
maar dat is niet voor degenen met een hoog salaris waar het hier om draait. Die werden over het algemeen niet voor 40 euro per uur weggezet. Dat is inderdaad het tarief voor een bouwvakker of stratenmaker.
Paper_Tiger zegt ook dat een zzp'er met 15 euro per uur een goed salaris heeft........................quote:Op maandag 7 januari 2013 15:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat merkte ik ook al op in dat topic. Maar volgens Paper_tiger was dat heel goed mogelijk.![]()
Ik vraag me af of sommige mensen echt niet weten hoe de arbeidsmarkt in elkaar steekt.
Vaak nog wel wat minder maar als je in moet kopen zit je (zeker incl BTW) in die richting.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:16 schreef betyar het volgende:
[..]
40 euro per uur voor een bouwvakker?![]()
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met een hek om dit café kom je een heel eind?
Allemaal goede antwoorden.quote:
Hahaha! Man ze gaan momenteel voor 18-25 euro per uur incl. BTW. De BAM bijvoorbeeld neemt zzp'ers aan voor 18 euro per uur, uiteraard nadat ze hun eigen personeel buiten hebben gegooid. Heijmans idem dito maar die maken het nog bonter met een betalingstermijn van 180 dagen.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vaak nog wel wat minder maar als je in moet kopen zit je (zeker incl BTW) in die richting.
Dat is ook meer dan voldoende voor een Poolse bouwvakker. Hollanders hebben zichzelf de markt uit geprijsd en moeten hun klep houden.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Hahaha! Man ze gaan momenteel voor 18-25 euro per uur incl. BTW. De BAM bijvoorbeeld neemt zzp'ers aan voor 18 euro per uur, uiteraard nadat ze hun eigen personeel buiten hebben gegooid. Heijmans idem dito maar die maken het nog bonter met een betalingstermijn van 180 dagen.
Je bedoelt die Poolse mensen die met zijn 25'en in een caravan zitten en via gekke constructies tegen Poolse tarieven hier kunnen werken?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is ook meer dan voldoende voor een Poolse bouwvakker. Hollanders hebben zichzelf de markt uit geprijsd en moeten hun klep houden.
Vakwerk tegen een redelijke prijs, beter dan die verwende Nederlanders met hun rotte arbeidsmoraal.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Je bedoelt die Poolse mensen die met zijn 25'en in een caravan zitten en via gekke constructies tegen Poolse tarieven hier kunnen werken?
Chinezen die de creativiteit die ze niet hebben op de vrije loop laten gaan..quote:Op maandag 7 januari 2013 16:29 schreef waht het volgende:
Chinese bouwvakkers zijn ook welkom. Ze vragen weinig vrije tijd, en doen maar wat.
We moeten terug naar vroeger, naar die goede oude WIC-mentaliteit.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vakwerk tegen een redelijke prijs, beter dan die verwende Nederlanders met hun rotte arbeidsmoraal.
Fck ff.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
We moeten terug naar vroeger, naar die goede oude WIC-mentaliteit.
Vraag me altijd wel af hoeveel goedkoper het nu werkelijk is.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vakwerk tegen een redelijke prijs, beter dan die verwende Nederlanders met hun rotte arbeidsmoraal.
Mortel bij?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:29 schreef waht het volgende:
Chinese bouwvakkers zijn ook welkom. Ze vragen weinig vrije tijd, en doen maar wat.
quote:Op maandag 7 januari 2013 16:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op timmerwerk laten ze nogal te wensen over. "Als ge het niet wit gebruik je PUR en kit". "Is 't gat te groot dan gebruik je lood" nemen ze letterlijk over..................quote:Op maandag 7 januari 2013 16:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat risico moeten we maar accepteren.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vraag me altijd wel af hoeveel goedkoper het nu werkelijk is.
Familie van mij werkt bij de arbeidsinspectie en als ik hoor hoevaak het werk bij de Eemshaven stilgelegd is omdat de Portugese kraanmachinisten vanwege de taalbarriere (en/of dronken) niet begrepen wat nu de bedoeling was, denk ik dat je met een paar duurdere Nederlandse (of duitse vanwege duits project) snel goedkoper uit bent.
Vind het ook prima dat bedrijven dit doen, vraag me alleen af of het echt goedkoper is.quote:
Goedkoper dan het omscholen van massa's Nederlanders.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vind het ook prima dat bedrijven dit doen, vraag me alleen af of het echt goedkoper is.
Het outsourcen van programmeerwerk bijvoorbeeld pakte niet goedkoper uit.
Ik ken inderdaad niemand die daar een goede ervaring mee heeft gehad.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:46 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het outsourcen van programmeerwerk bijvoorbeeld pakte niet goedkoper uit.
Jij kent enkel India-hatende Pakistanen.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad niemand die daar een goede ervaring mee heeft gehad.
Nederlandse kraanmachinisten zijn er wel en die spreken over het algemeen wel Nederlands, Engels en in deze regio ook vaak Duits. Een Portugees die deze talen niet spreekt heeft natuurlijk nogal een probleem, zorgt voor gevaarlijke situaties, zeker als die ook nog eens dronken en/of ongemotiveerd is omdat zijn zetbaas hem niet of slecht betaald.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:48 schreef waht het volgende:
[..]
Goedkoper dan het omscholen van massa's Nederlanders.
Mijn een na laatste werkgever heeft er goed aan verdient door zich volledig te richten op applicatie testen.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad niemand die daar een goede ervaring mee heeft gehad.
Applicaties testen van de geoutsourced werk?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mijn een na laatste werkgever heeft er goed aan verdient door zich volledig te richten op applicatie testen.
Die Nederlandse kraanmachinisten hebben elders werk vermoed ik dan.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nederlandse kraanmachinisten zijn er wel en die spreken over het algemeen wel Nederlands, Engels en in deze regio ook vaak Duits. Een Portugees die deze talen niet spreekt heeft natuurlijk nogal een probleem, zorgt voor gevaarlijke situaties, zeker als die ook nog eens dronken en/of ongemotiveerd is omdat zijn zetbaas hem niet of slecht betaald.
Als dan ook nog eens de arbeidsinspectie de werkzaamheden voor onbepaalde tijd stil legt vanwege deze gevaarlijke situaties dan waren een paar nederlandse of duitse kraanmachinisten als snel voordeliger geweest.
Ja, die tak groeide als kool op een gegeven moment.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Applicaties testen van de geoutsourced werk?
Lekker efficient allemaal.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja, die tak groeide als kool op een gegeven moment.
Veel testers verhuurd aan kpn bijvoorbeeld die het programeren had uitbesteed aan India
quote:Op maandag 7 januari 2013 17:09 schreef Auti het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)how_overdoen___.html
Spoilers in het artikel.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:09 schreef Auti het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)how_overdoen___.html
Ja, want dan staat hij z'n mannetje, of zoiets, volgens het blanke gepeupel.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:19 schreef Euribob het volgende:
Maar als ik het goed begrijp moet hij nu de slachtoffers gaan beledigen terwijl ze in de zaal zitten?
3% van Volendam met 22.000 inwoners is allochtoon.quote:
"Met alle respect"quote:Op maandag 7 januari 2013 17:19 schreef Euribob het volgende:
Maar als ik het goed begrijp moet hij nu de slachtoffers gaan beledigen terwijl ze in de zaal zitten?
Gewoon eerlijk!! Zoals alle Brabanders trouwens. Bij eerlijk zijn raak je af en toe wel een gevoelige snaar bij iemand.quote:
En de resterende 21340 autochtone Volendammers zijn ook nog eens allemaal directe familie van elkaar.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:31 schreef paddy het volgende:
[..]
3% van Volendam met 22.000 inwoners is allochtoon.
Volgens mij heeft hij het er daar ook over gehad in die show.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:39 schreef betyar het volgende:
[..]
En de resterende 21340 autochtone Volendammers zijn ook nog eens allemaal directe familie van elkaar.
Mwa, zijn ook geen feiten. Is net zo roepen alsof elke Marokkaan familie van elkaar is. Zijn ook geen feitenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:39 schreef betyar het volgende:
[..]
En de resterende 21340 autochtone Volendammers zijn ook nog eens allemaal directe familie van elkaar.
Gebruik maken van stereotypen in plaats van feiten in een cabaretshow. Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Mwa, zijn ook geen feiten. Is net zo roepen alsof elke Marokkaan familie van elkaar is. Zijn ook geen feiten
Zijn vast Duitse fans van Jan Smit en BZN die hun idolen achterna zijn gekomenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:31 schreef paddy het volgende:
[..]
3% van Volendam met 22.000 inwoners is allochtoon.
Het is wel een gemeente waar je als autochtoon ook niet zo tussenkomt begrijp ik. Maar 100% is niet waar dus.
Een goede grap mag vrienden kosten vind ik wel een mooi mottoquote:Wanneer je naar hem toe gaat weet je trouwens dat er dergelijke grappen gaan komen. Of het nu om slachtoffers van brand, kankerpatienten, mensen met downsyndroom of wat dan ook gaat. Je had dus kunnen weten dat hij de ellende van anderen zou gebruiken om zijn show te vullen.
Ik vind deze leuker
In het geval van Volendam zal het statistisch gezien wel meer in de buurt komenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Mwa, zijn ook geen feiten. Is net zo roepen alsof elke Marokkaan familie van elkaar is. Zijn ook geen feiten
Naast een penis van een familielid is een paling het enige levend iets wat een vrouw in haar kut mag stoppen daar.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:42 schreef paddy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zo tegen generalisatie wasquote:Op maandag 7 januari 2013 17:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Naast een penis van een familielid is een paling het enige levend iets wat een vrouw in haar kut mag stoppen daar.
Sneu dat het zo terugloopt met de palingstand.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Naast een penis van een familielid is een paling het enige levend iets wat een vrouw in haar kut mag stoppen daar.
Buiten de SC wel.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:49 schreef paddy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zo tegen generalisatie was
Misschien is dat de reden.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Sneu dat het zo terugloopt met de palingstand.
Eindelijk weer eens een aanleiding om dit filmpje te posten.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef Friek_ het volgende:
In Volendam is de islamisering inmiddels begonnen. De 3% allochtonen (allemaal moslims) zullen langzaam maar zeker de boel overnemen.
Die mag altijdquote:Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een aanleiding om dit filmpje te posten.
Vond het wel een leuke grapquote:Op maandag 7 januari 2013 17:59 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind het niet zo heel hard, trouwens.
Kan nooit lang duren voordat jij hem in een stiltecoupe gaat gebruiken.quote:
Waarom blijf je daar toch zo over doorgaan. Iedereen vond mijn grappen leuk.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan nooit lang duren voordat jij hem in een stiltecoupe gaat gebruiken.
Ik begin generalisaties een beetje moe te worden. Gewoon doorzetten, schatjequote:
Oke, blijkbaar wat gemistquote:
Ga eens in NWS modden bij dat Allah merktopic dan, ik ben slachtoffer van moslimhaat.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik begin generalisaties een beetje moe te worden. Gewoon doorzetten, schatjeKomt goed, schatje
Toevallig heb ik bij beiden geen vinger in de spreekwoordelijke pap gehad.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus daarom moesten Mutant en Guido weg?
Jij was daar toch aan het modereren? Je weets...ik zou het niet durven jou voor de voeten te lopen.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga eens in NWS modden bij dat Allah merktopic dan, ik ben slachtoffer van moslimhaat.
Hij noemde me kut
Ik aan het modereren?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Jij was daar toch aan het modereren? Je weets...ik zou het niet durven jou voor de voeten te lopen.
Iemand loopt je te kutten? Weer wat anders dan die lullen toch?
Pff, ben nog niet halverwege de eerste pagina en de moed zinkt me al in de schoenenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga eens in NWS modden bij dat Allah merktopic dan, ik ben slachtoffer van moslimhaat.
Hij noemde me kut
Nah ik blijf wel lekker zeuren, ik heb een excuus-Mutant nodig om tegenaan te lullen.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef paddy het volgende:
Gooi FC gewoon open. Zorgen anders de mods wel voor
EN VS doet er geen kut aan?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Pff, ben nog niet halverwege de eerste pagina en de moed zinkt me al in de schoenen
Naar verluidt wel ergens anders in.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toevallig heb ik bij beiden geen vinger in de spreekwoordelijke pap gehad.
Ik niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom blijf je daar toch zo over doorgaan. Iedereen vond mijn grappen leuk.
Daar komt soms pap uit, dat is wat anders. Of een schepje jus als het heel erg is.quote:
Was niet nodig.quote:
Weet ik het? Zeg alleen dat het mij niks lijkt om dat te modden tenzij de grote deleteknop de basis mag zijnquote:
Mijn nieuwe favoriete knop.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Weet ik het? Zeg alleen dat het mij niks lijkt om dat te modden tenzij de grote deleteknop de basis mag zijn
Daar pakken we even de Bristol Stool Chart bij.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar komt soms pap uit, dat is wat anders. Of een schepje jus als het heel erg is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bristol_stool_scalequote:The Bristol stool scale or Bristol stool chart is a medical aid designed to classify the form of human faeces into seven categories. Sometimes referred to in the UK as the "Meyers scale", it was developed by Dr. Ken Heaton at the University of Bristol and was first published in the Scandinavian Journal of Gastroenterology in 1997. The authors of that paper concluded that the form of the stool is a useful surrogate measure of colon transit time. That conclusion has since been challenged as having limited validity, and only in types 1 and 2 when the subject is not constipated. However, it remains in use as a research tool to evaluate the effectiveness of treatments for various diseases of the bowel, as well as a clinical communication aid.
The seven types of stool are:
Type 1: Separate hard lumps, like nuts (hard to pass)
Type 2: Sausage-shaped, but lumpy
Type 3: Like a sausage but with cracks on its surface
Type 4: Like a sausage or snake, smooth and soft
Type 5: Soft blobs with clear cut edges (passed easily)
Type 6: Fluffy pieces with ragged edges, a mushy stool
Type 7: Watery, no solid pieces. Entirely liquid
Types 1–2 indicate constipation, with 3 and 4 being the ideal stools (especially the latter), as they are easy to defecate while not containing any excess liquid, and 5, 6 and 7 tending towards diarrhoea.
Zit nu op de eerste pagina en zie idd niet veel bijzonders staan.quote:
Wacht maar tot je bij die laatste komt.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Zit nu op de eerste pagina en zie idd niet veel bijzonders staan.
Ja, maar het is wel de bedoeling niet alles weg te halen hequote:Op maandag 7 januari 2013 18:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Weet ik het? Zeg alleen dat het mij niks lijkt om dat te modden tenzij de grote deleteknop de basis mag zijn
Nummer 3 met mosterd ligt bij de Feboquote:Op maandag 7 januari 2013 18:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar pakken we even de Bristol Stool Chart bij.
[ afbeelding ]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bristol_stool_scale
wat moet jij met de gehaktstaaf van Voorschriftquote:Op maandag 7 januari 2013 18:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nummer 3 met mosterd ligt bij de Febo
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
wat moet jij met de gehaktstaaf van Voorschrift?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |