Zijn vast Duitse fans van Jan Smit en BZN die hun idolen achterna zijn gekomenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:31 schreef paddy het volgende:
[..]
3% van Volendam met 22.000 inwoners is allochtoon.
Het is wel een gemeente waar je als autochtoon ook niet zo tussenkomt begrijp ik. Maar 100% is niet waar dus.
Een goede grap mag vrienden kosten vind ik wel een mooi mottoquote:Wanneer je naar hem toe gaat weet je trouwens dat er dergelijke grappen gaan komen. Of het nu om slachtoffers van brand, kankerpatienten, mensen met downsyndroom of wat dan ook gaat. Je had dus kunnen weten dat hij de ellende van anderen zou gebruiken om zijn show te vullen.
Ik vind deze leuker
In het geval van Volendam zal het statistisch gezien wel meer in de buurt komenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Mwa, zijn ook geen feiten. Is net zo roepen alsof elke Marokkaan familie van elkaar is. Zijn ook geen feiten
Naast een penis van een familielid is een paling het enige levend iets wat een vrouw in haar kut mag stoppen daar.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:42 schreef paddy het volgende:
[..]
Mwa, zijn ook geen feiten. Is net zo roepen alsof elke Marokkaan familie van elkaar is. Zijn ook geen feiten
En ik maar denken dat jij zo tegen generalisatie wasquote:Op maandag 7 januari 2013 17:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Naast een penis van een familielid is een paling het enige levend iets wat een vrouw in haar kut mag stoppen daar.
Sneu dat het zo terugloopt met de palingstand.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Naast een penis van een familielid is een paling het enige levend iets wat een vrouw in haar kut mag stoppen daar.
Buiten de SC wel.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:49 schreef paddy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zo tegen generalisatie was
Misschien is dat de reden.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Sneu dat het zo terugloopt met de palingstand.
Eindelijk weer eens een aanleiding om dit filmpje te posten.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef Friek_ het volgende:
In Volendam is de islamisering inmiddels begonnen. De 3% allochtonen (allemaal moslims) zullen langzaam maar zeker de boel overnemen.
Die mag altijdquote:Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een aanleiding om dit filmpje te posten.
Vond het wel een leuke grapquote:Op maandag 7 januari 2013 17:59 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind het niet zo heel hard, trouwens.
Kan nooit lang duren voordat jij hem in een stiltecoupe gaat gebruiken.quote:
Waarom blijf je daar toch zo over doorgaan. Iedereen vond mijn grappen leuk.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan nooit lang duren voordat jij hem in een stiltecoupe gaat gebruiken.
Ik begin generalisaties een beetje moe te worden. Gewoon doorzetten, schatjequote:
Oke, blijkbaar wat gemistquote:
Ga eens in NWS modden bij dat Allah merktopic dan, ik ben slachtoffer van moslimhaat.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik begin generalisaties een beetje moe te worden. Gewoon doorzetten, schatjeKomt goed, schatje
Toevallig heb ik bij beiden geen vinger in de spreekwoordelijke pap gehad.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus daarom moesten Mutant en Guido weg?
Jij was daar toch aan het modereren? Je weets...ik zou het niet durven jou voor de voeten te lopen.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga eens in NWS modden bij dat Allah merktopic dan, ik ben slachtoffer van moslimhaat.
Hij noemde me kut
Ik aan het modereren?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Jij was daar toch aan het modereren? Je weets...ik zou het niet durven jou voor de voeten te lopen.
Iemand loopt je te kutten? Weer wat anders dan die lullen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |